Forum: Ważne pytanie, które powinno zadać się DAWCOM!! 1475

Hania 22.03.2004 *.212.185.43.213

Drodzy Państwo,

zwracam się z ogromną prośbą o radę i pomoc. Jestem zainteresowana otwarciem franszyzowego lokalu gastronomicznego. Nie mam doświadczenia w tej branży. Na tym portalu dowiedziałam się, że od franszyzodawcy mam prawo dowiedzieć się jakiego zysku mogę (oczywiście, wiem, że nie ma żadnej gwarancji)się spodziewać. Podobno firma powinna mi udostępnić dane, ilu biorcom udało się osiagnąć zakładane zyski i jakie. Czy mam rzeczywiście takie prawo? Poza tym, nawet jeżeli przedstawią mi takie dokumenty, to skąd będę miała pewność, że są to prawdziwe dane? Gdy rozmawiałam z przedstawicelem firmy, gdy zapytałam o to, miałam wrażenie, że na nic takiego nie mogę liczyć. Jak to jest? Czy ktoś z Państwa może mi pomóc. Bardzo dziękuję

Kyoudai 23.03.2004 *.out1.bphpbk.pl

Mozesz podac adres do siebie?

Hania 23.03.2004 *.212.185.43.213

Hej,

bistroak@interia.pl, dzieki za zaintersowanie! czekam niecierpliwie

Leon 24.03.2004 *.cj18.internetdsl.tpnet.pl

Cześć Kyoudai, mnie tez interesuja takie informacje wiec jeśli masz cos interesującego to prosze na maila leonzjawin@wp.pl Z góry dzięki

Kyoudai 25.03.2004 *.out1.bphpbk.pl

OK.

Gajowy 26.03.2004 *.pe160.rzeszow.cvx.ppp.tpnet.pl

Do Kyoudai - jeśli można, ja również bym prosił.
gmarucha@yahoo.com

Hania 26.03.2004 *.212.185.43.213

kyoudai nie udzieli Wam odpowiedzi na to pytanie w sposób w który większość Was by sobie tego życzyła, zaproponuje Wam współpracę z firmą z branzy kosmetycznej

Kyoudai 26.03.2004 *.out1.bphpbk.pl