Forum: Ruszył pierwszy internetowy serwis FMCG

04.07.2004
wypowiedź: 1
*.comnet.krakow.pl

Serwis spozywka.pl jest pierwszym poważnym przedsięwzięciem internetowym A T I X. Jest platformą wymiany informacji branży FMCG.

Skierowana jest do wszystkich uczestników branży: producentów, dystrybutorów i detalistów; właścicieli i pracowników. Ułatwia wzajemne kontakty, uzyskiwanie i wymianę informacji, bieżące śledzenie rynku i reagowanie na jego potrzeby.

Klientom spozywka.pl oferuje dostęp do baz danych najważniejszych ogniw rynku:
• nowości rynkowych: ułatwiając dystrybutorom i detalistom orientację w zmianach na rynku produktów i nowych produktach, a producentom skuteczne docieranie z informacją o zmianach w ofercie przede wszystkim do detalistów, a tym samym wpływ na ich decyzje zakupowe
• przedstawicieli handlowych: ułatwiając i przyspieszając kontakty dystrybutorów i detalistów z regionalnymi reprezentantami producentów
• producentów: ułatwiając i przyspieszając przepływ informacji o zmianach na rynku pomiędzy dystrybutorami i detalistami, a producentami
• dystrybutorów: ułatwiając producentom i detalistom dotarcie do nowych kanałów dystrybucyjnych
• produktów: ułatwiając dystrybutorom, a przede wszystkim detalistom orientację w rynku produktów, a - co za tym idzie - wiedzę o możliwościach rozszerzenia asortymentu
• pracy: ułatwiając pracodawcom poszukiwanie wykwalifikowanej kadry, od podszewki znającej branżę w której pracują.

Bardzo ważnym elementem serwisu spozywka.pl jest forum, umożliwiające bezpośrednią interakcję wszystkich uczestników rynku: producentów, dystrybutorów, detalistów i konsumentów. Interakcja szczególnie z ostatnią grupą stanowi interesujące doświadczenie i ważny element komunikacji na rynku. W końcu to konsumenci są celem i - w pewnym sensie - pracodawcą wszystkich pozostałych uczestników rynku, głosując portfelem decydują o bycie producentów, dystrybutorów i detalistów. Interakcja z konsumentami na forum może skutecznie ułatwić komunikację i pozwolić znacznie wcześniej odebrać sygnały np. o koniecznych zmianach w produkcie.

07.07.2004
qqq
*.autocom.pl

lato

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.