My Travel

My Travel
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

My Travel, to nowatorska sieć biur podróży prowadząca sprzedaż usług turystycznych wielu touroperatorów takich jak Wezyr, Neckermann, Itaka, Grecos Holiday, Rainbow Tours, Exim Tours, Ecco Travel, Sun Fun i wielu innych. W naszej ofercie znajdują się również bilety lotnicze i autokarowe oraz ubezpieczenie turystyczne. Jako nieliczni proponujemy sprzedaż wycieczek na raty za pośrednictwem tak popularnego banku jak Sygma Bank.

Oferujemy innowacyjne podejście do klienta, nowoczesny wystrój naszych placówek oraz mocno wypozycjonowany portal internetowy MyTravel.pl, dzięki któremu łączymy sprzedaż internetową z placówkami stacjonarnymi uzyskując globalny zasięg.

Jesteśmy pierwszą w Polsce siecią oferującą zintegrowaną sprzedaż oferty turystycznej. Dzięki zaangażowaniu naszych partnerów oraz połączeniu wielu kanałów sprzedaży poprzez konsolidację rynku w krótkim okresie czasu jesteśmy w stanie stać się liderem sprzedaży usług turystycznych.

Dzięki ujednoliceniu działań marketingowych wokół marki My Travel oraz implementacji zintegrowanego systemu obsługi klientów wartość przychodów poszczególnych punktów kilkukrotnie przekracza przychody indywidualnych biur podróży. Dzięki temu możemy zagwarantować szybki zwrot z inwestycji już po 1-1,5 roku. Dla porównania indywidualnie stworzone biuro podróży, działające poza siecią franczyzową, zaczyna przynosić zysk po 3-4 latach działalności.

Jednostki własne

2

Jednostki franczyzowe

98

Zdjęcie punktu systemu
Biuro podróżmy My Travel
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • Prawo do używania marki My Travel;
  • Pomoc w wyborze lokalizacji wraz z badaniem potencjału sprzedażowego wybranego miejsca;
  • Indywidualny projekt aranżacyjny;
  • Wyposażenie lokalu:
    • szyld z nazwą biura zewnętrzny oraz wewnętrzny;
    • aranżacja witryny;
    • meble z dostawą i montażem;
  • Gotowe jednolite materiały reklamowe dostosowane do każdej lokalizacji:
    • wizytówki;
    • ulotki;
    • roll Up;
    • gadżety reklamowe;
  • System obsługi klienta:
    • stroje dla pracowników;
    • system do zarządzania bazą danych klientów;
    • usługa Call Center – kierująca klientów do danej lokalizacji punktu sprzedaży;
  • Marketing i działania PR:
    • udział w targach;
    • wspólna polityka rozwoju;
    • program lojalnościowy;
    • promocje i konkursy;
    • ujednolicony system promocyjny;
  • Działania w Internecie – MyTravel.pl:
    • mocno wypozycjonowany wspólny portal internetowy;
    • zwiększenie sprzedaży dodatkowy kanał sprzedaży;
    • newsletter;
    • promocja na portalu www.facebook.com ;
    • promocja Google;
    • artykuły na portalach branżowych;
    • skrzynkę mailową w domenie @mytravel.pl;
    • kierowanie klientów do lokalizacji franczyzobiorcy w celu podpisania umowy;
    • niezależność informatyczna od dostawców usług zewnętrznych;
    • zakładka kontaktowa z pełnymi danymi teleadresowymi franczyzobiorców;
    • sprawny wewnętrzny system przepływu informacji;
  • System szkoleń i warsztatów dla franczyzobiorcy oraz pracowników
    • wprowadzające;
    • systemowe;
    • sprzedażowe;
    • produktowe;
    • zagraniczne;
  • Know-how oparte na sukcesie i doświadczeniu;
  • Najlepsze oferty sprzedaży:
    • największych polskich touroperatorów – 50 mln ofert ponad 100 touroperatorów;
    • korporacji niemieckich touroperatorów Schmetterling Reisen;
    • rezerwacje lotnicze i autokarowe;
    • rezerwacje hotelowe;
    • wypożyczanie samochodów;
    • polisy ubezpieczeniowe;
  • Wsparcie sprzedaży:
    • system zarządzania sprzedażą wraz z analizami i raportami;
    • system kontroli kosztów, pracowników;
    • wymiana informacji pomiędzy partnerami w sieci;
    • plany targetowe dla sprzedawców;
    • wyższe prowizje od touroperatorów dzięki efektowi sprzedaży przez sieć;
    • nieskomplikowany system rozliczeniowy;
    • opiekę i wsparcie zespołu terenowego oraz pomoc 24/7;
  • przyjazna atmosfera sprzyjająca rozwojowi i współpracy.
Przewidywana suma inwestycji
  • ok. 30 tys. zł aranżacja biura, wyposażenie oraz opłata licencyjna;
  • nie pobieramy opłat za możliwość sprzedaży poszczególnych organizatorów;
  • ok 300 zł miesięcznie za serwis informatyczny, marketingowy i wysyłkowy.
Podstawowe wymagania sieci
  • Posiadanie odpowiednich środków finansowych;
  • Chęć rozwoju marki na lokalnym rynku;
  • Lokal w Galerii Handlowej lub przy głównej ulicy handlowej w centrum miasta o dużym ruchu pieszych;
  • Preferowany poziom na parterze z witrynami, najlepiej w pobliżu miejsca parkingowego o powierzchni 18-45 m2 własny lub dzierżawiony;
  • Wyspy w Pasażach Centrów Handlowych 15-20 m2;
  • Biuro podróży My Travel powinno posiadać min. 2 stanowiska do obsługi klientów;
  • Podłączenie do linii telefonicznej oraz stałe łącze internetowe;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane;
  • Zainteresowanie turystyką oraz znajomość zagadnień Internetu.
Informacje o franczyzodawcy
My Travel Sp. z o.o.
ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa
franczyza@mytravel.pl
www.mytravel.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Przemysław Ciesielski, tel. 513 166 577
przemysław.ciesielski@mytravel.pl
Damian Ozga, tel. 512 299 640
damian.ozga@mytravel.pl

Firma jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.