Stara Mydlarnia

Stara Mydlarnia
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Stara Mydlarnia to wyjątkowa marka kosmetyczna, która od kilkunastu lat tworzy naturalne kosmetyki do kąpieli, pielęgnacji ciała, twarzy, włosów oraz ręcznie wyrabiane produkty do kąpieli, jak kule, mufinki, cremersy, a ponadto mydła glicerynowe i roślinne vege dojrzewające w blokach.

Stara Mydlarnia tworzy dla swoich Klientów luksusowe domowe SPA, które jest gwarancją dobrego samopoczucia i naturalnego stylu życia. Inspiracją dla nas jest natura …bo natura jest piękna.

Kosmetyki muszą być naturalnie piękne, pachnące i zdrowe, ale przede wszystkim skuteczne, dlatego ciągle poszukujemy składników aktywnych z najdalszych zakątków świata, jakie daje nam natura.
Tworzymy dla naszych Klientów coraz to nowszej generacji produkty, łącząc tradycję z nowoczesnością. W naszej ofercie można znaleźć żele do kąpieli i pod prysznic ze specjalną eco formułą, peelingi solne, cukrowe, naturalne oleje, produkty do aromaterapii, kosmetyki wegetariańskie i wegańskie, ręcznie wyrabiane mydła dojrzewające, mydła glicerynowe w blokach, kule do kąpieli, muffinki, creamersy z dużą zawartością olejków i masła shea.

Nasz plan na przyszłość to wprowadzać ambitne projekty, wymyślać coraz to lepsze produkty i zapewnić naszym Klientom 100proc. zadowolenie.
W 2010 roku rozpoczęliśmy budowę sieci sklepów franczyzowych Stara Mydlarnia. Obecnie obejmuje ona 22 sklepy na terenie Polski, oraz jeden w Hiszpani w Barcelonie.
Zostań naszym partnerem biznesowym.

Jednostki własne

2

Jednostki franczyzowe

22

Zdjęcie punktu systemu
wnętrze sklepu Stara Mydlarnia
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  1. Gotowy koncept wystroju i wyposażenia sklepu.
  2. System składania zamówień w wersji on-line.
  3. System wsparcia działań marketingowych w oparciu o reklamę, PR, materiały POS, wyposażenie.
  4. Visual merchandising.
  5. Planogramy ustawienia towarów na półce.
  6. Szkolenia dla właścicieli i personelu.
  7. Doradztwo w zakresie prowadzenia i rozwoju sklepu.
  8. Audyty placówek.
Przewidywana suma inwestycji

ok. 65 tys. zł.

Podstawowe wymagania sieci

Lokal o powierzchni 20–50 m² w miejscu aktywnym handlowo, z atrakcyjną witryną wystawową, preferowane galerie handlowe.

  • Gotowość do zaangażowania się w aktywne prowadzenie sklepu.
  • Udział w szkoleniach, akcjach promocyjnych i innych wydarzeniach wpływających na rozwój marki i sieci.
  • Lokalizacja w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców.
Informacje o franczyzodawcy
Stara Mydlarnia s.c.
ul. Barwinkowa 27, 86-005 Białe Błota
(52) 373 00 06
(52) 373 00 07
franczyza@staramydlarnia.pl
www.staramydlarnia.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Agnieszka Lisińska

tel. 781 976 274

franczyza@staramydlarnia.pl

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.