Gatta

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Firma FERAX sp. z o. o. (właściciel marki GATTA) prowadzi swoją działalność w zakresie produkcji i sprzedaży wyrobów pończoszniczych oraz odzieży na Polskim rynku od 1993 roku, systematycznie i w sposób konsekwentny rozwijając zarówno swój park maszynowy jak i sieć dystrybucyjną.

Od ponad 20 lat dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości produkty dziewiarskie i odzieżowe za pośrednictwem sieci sprzedaży detalicznej, na którą na dzień dzisiejszy składa się ponad 130 punktów na terenie kraju jak również kilkanaście rozmieszczonych poza granicami naszego Państwa, m. in. w Słowacji, Hiszpanii.

W związku z dynamicznym rozwojem sieci sprzedaży detalicznej poszukujemy przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem działalności w oparciu o sieciowe systemy franczyzowe. W chwili obecnej 30 salonów sprzedaży detalicznej prowadzonych jest przy wykorzystaniu tej metody współpracy, co świadczy o bardzo dobrej organizacji jak również renomie placówek prowadzonych przez naszych partnerów.

JEDNOSTKI WŁASNE

109

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

30

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • pomoc w doborze, ocenie potencjału preferowanej lokalizacji,
  • pomoc w wyposażeniu i uruchomieniu salonu,
  • szkolenia personelu – sprzedażowe, produktowe oraz z obsługi systemu,
  • nadzór Kierownika Regionalnego,
  • opieka Visual Merchendisingowa,
  • wsparcie marketingowe, darmowe materiały,
  • dedykowane oraz globalne promocje,
  • dostęp do know-how,
  • zatowarowanie punktu sprzedażowego oraz bieżące uzupełnianie asortymentu wynikające ze sprzedaży,
  • zwroty kolekcji posezonowych, gospodarowanie stanem magazynowym,
  • wynagrodzenie dla franczyzobiorcy na podstawie ustalonej umową prowizji,
  • wdrożenie systemu informatycznego,
  • bezpłatne umieszczenie adresu salonu na materiałach reklamowych oraz stronach internetowych.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Szacunkowy koszt inwestycji ustalany jest indywidualnie i w znaczny stopniu uzależniony jest od stanu lokalu:

  • aranżacja lokalu, przystosowanie do prowadzenia działalności związanej ze sprzedażą odzieży, gorseterii: 20-150 tys. zł. ,
  • zakup mebli – koszt mebli w koncepcie franczyzowym na powierzchnię ok. 45 m2: 20-25 tys. zł,
  • jednorazowa opłata wpisowa: 3 tys. zł.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • miasta o liczbie mieszkańców ok. 50 tys.
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do rozpoczęcia,
  • umowa najmu powierzchni handlowej lub akt własności lokalu - preferowana powierzchnia lokalu: 40-45 m2 (Centra  Handlowe), 
  • zatrudnienie personelu,
  • współpraca z Kierownikiem Regionu,
  • przestrzeganie zasad obsługi klienta zgodnych z przyjętymi standardami,
  • zaaranżowanie architektoniczne salonu zgodnie ze standardami sieci (ułożenie przymierzalni, zaplecza, kolor podłogi, ścian, reklamy wewnątrz salonu)
  • łącze internetowe,
  • ubezpieczenie salonu,
  • wyposażenie salonu w manekiny, torsy – akcesoria służące do ekspozycji,
  • zabezpieczenie towaru (który jest własnością Ferax) oraz systemu informatycznego (deklaracja wekslowa)
  • zalecane jest założenie 2-3 kamer, oraz instalacja bramek antykradzieżowych.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Ferax Sp. z o.o.

ul. Szadkowska 4/6, 98-220 Zduńska Wola

661 632 300

adam.milosinski@ferax.com.pl

www.gatta.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Adam Miłosiński

 Menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Gatta.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Sieć dobrze przemyślana /19.05.2018

Staramy się do minimum ograniczyć ryzyko nieudanych inwestycji, zwłaszcza we franczyzie – mówi Adam Miłosiński, menadżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

Jak zarabiać na wynajmie? /30.03.2018

Krok po kroku opisujemy, jak zarabiać na wynajmie mieszkań i lokali. Sprawdzamy, który biznes sezonowy jest najbardziej zyskowny. Radzimy, jak rozwinąć sieć franczyzową za granicą. Jarosław Szanajca, założyciel Dom Development, opowiada nam jak zbudował firmę gigant od zera.

Sprawdzone pomysły na firmę w zasięgu ręki /28.10.2017

15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.

Piotr Polk na Targach Franczyza /04.10.2017

Gościem specjalnym Forum Edukacyjnego na XV Targach Franczyza będzie Piotr Polk, aktor i właściciel marki meblarskiej „by Polk”.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.