Travel Shops

logo Travel Shops
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Rok założenia 2007, liczba biur 52.

Firma Travel Shops funkcjonuje na rynku turystycznym od 2007 r.. Działamy jako multiagent i mamy kompletną na rynku polskim ofertę imprez turystycznych i usług około-turystycznych. Dzięki dobrej sprzedaży i wysokim standardom rekomendują nas najwięksi w Polsce organizatorzy turystyki: Itaka, Rainbow Tours, TUI, Sun & Fun. Z sukcesem zrealizowaliśmy innowacyjny projekt unijny „Partnerka Sieć Biur Podróży”. Wyróżnia nas to, ze wprowadzamy do naszych biur najnowszą technologię oraz wyposażamy naszych Partnerów w nowoczesne strony www wraz z e-narzędziami obsługi klienta. Ofertę franchisingu kierujemy zarówno do nowych podmiotów na rynku jak i funkcjonujących agentów, dopasowując indywidualne warunki współpracy. Dziś jesteśmy w wielu miastach Polski. Aktualnie Sieć liczy ponad 50 biur podróży. Połączenie kilku kanałów sprzedaży ofert przekłada się na szybki wzrost przychodów naszych Biur Podróży, a wyposażenie dodatkowo w spersonifikowane nowoczesne portale turystyczne pozwala naszym Partnerom obsługiwać klientów nie tylko na rynku lokalnym, ale i z całej Polski

Naszym Partnerom proponujemy trzy modele współpracy z opcją połączenia tych modeli:

  • Office Partner: sprzedaż wycieczek  w lokalu usługowym, wsparta sprzedażą internetową i/lub mobilną poprzez nowoczesny portal internetowy.
  • Net Partner: internetowa sprzedaż  ofert. Propozycja dla osób z mniejszym budżetem lub z ograniczonym czasem pracy, oraz bez lokalu usługowego.
  • Mobile Partner: sprzedaż bezpośrednio u klienta i/lub na spotkaniach. Propozycja dla osób mobilnych, z mniejszym budżetem lub z ograniczonym czasem pracy.
Jednostki własne

13

Jednostki franczyzowe

39

Zdjęcie punktu systemu
Placówka franczyzowa Travel Shops
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Uruchomienie i prowadzenie biura:

  • uruchomienie biura podróży w 30 dni,
  • prowadzenie biura pod ogólnopolską doświadczoną marką,
  • korzystanie z know-how popartego wieloletnim sukcesem,
  • optymalizacja kosztów działalności biura,
  • bieżąca pomoc biznesowa, prawna, księgowa,
  • uproszczony system rozliczeń i fakturowania,
  • udostępnienie marki Travel Shops i znaków firmowych,
  • bezpłatne zagraniczne wyjazdy szkoleniowe dla najlepszych biur.

Wizualizacja i marketing:

  • spójny system identyfikacji wizualnej oraz materiałów reklamowych,
  • programy premiowania za wyniki sprzedaży,
  • udział w programach motywacyjnych organizatorów,
  • spójna wizualizacja stron www wszystkich biur Sieci,
  • pełna prezentacja biura na stronie www.travelshops.pl,
  • wspólne akcje marketingowe dla klientów.

Szkolenia dla właścicieli i pracowników:

  • systemowe,
  • sprzedażowe,
  • produktowe,
  • zagraniczne połączone z wypoczynkiem.

Kompletna oferta sprzedaży:

  • ponad 120 organizatorów w jednym systemie rezerwacyjnym,
  • dostęp do oferty turystycznej największych touroperatorów,
  • bilety lotnicze i autokarowe,
  • rezerwacja hoteli,
  • ubezpieczenia,
  • wypożyczalnie aut,
  • parkingi przy lotniskach.

Warunki i wsparcie sprzedaży:

  • atrakcyjne warunki kontraktów uzyskane dla całej Sieci,
  • brak konieczności podpisywania umów z każdym organizatorem,
  • brak opłat za rozpoczęcie współpracy z organizatorami,
  • kierowanie klientów do lokalizacji biura,
  • stała opieka biura 7 dni w tygodniu,
  • wzmocnienie sprzedaży przez połączenie kilku kanałów obsługi klienta.

Technologia i narzędzia sprzedażowe:

  • spersonifikowana  strona www  z automatyczną aktualizacją ofert,
  • internetowa wyszukiwarka ofert z pełną ścieżką rezerwacji,
  • bezpłatny system newslettera z ofertami dla klientów,
  • e-narzędzia obsługi klienta na stronie www,
  • bezpłatny CMS – system zarządzania stroną www,
  • konta e-mail w domenie Travel Shops,
  • bezpłatny CRM – system zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem,
  • nowoczesny system analiz i raportów sprzedażowych.
Przewidywana suma inwestycji

Koszty przystąpienia i uczestnictwa w Sieci Travel Shops są zindywidualizowane. Oferta zróżnicowana jest w zależności od formy prowadzenia biura podróży (office, net, mobile), oraz od tego, czy do Sieci przystępuje agent funkcjonujący na rynku, czy jest to planowane nowe biuro podróży. Opłaty wstępne kształtują się od kilku do ok. 20 tysięcy, i zawierają pakiet franczyzowy, umeblowanie biura i branding lokalu, oraz indywidualną stronę www. Po stronie Franczyzobiorcy leży koszt remontu lokalu oraz koszt urządzeń biurowych. Ze stałych miesięcznych opłat nie pobieramy opłaty marketingowej oraz wysyłkowej. Franczyzobiorca ponosi miesięczny koszt serwisowania strony www oraz opłatę administracyjną uzależnioną od modelu współpracy.

Podstawowe wymagania sieci
  • Posiadanie środków finansowych na prowadzenie biura w pierwszym okresie.
  • Przestrzeganie standardów i procedur przyjętych w Travel Shops.
  • Znajomość zagadnień związanych z turystyką.
  • Chęć rozwoju i gotowość udziału w szkoleniach.
  • Kreatywność, determinacja i ukierunkowanie na sukces.
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Office Partner

  • Lokal  na parterze w ciągu handlowym, w centrum handlowym lub na osiedlu mieszkalnym.
  • Minimalna powierzchnia 15 m2, witryna okienna, wejście z ulicy/ciągu handlowego.
  • Komputer, internet, telefon/fax, drukarka.
  • Wizualizacja biura zgodna z wytycznymi Travel Shops.

Net Partner

  • Komputer, internet, telefon, dostęp do drukarki i faksu.

Mobile Partner

  • Laptop, internet, telefon, dostęp do drukarki i faksu.
Informacje o franczyzodawcy
Travel Shops Sp. z o.o.
ul. A. Struga 5, 90-420 Łódź
885 909 101
(42) 630 48 67
partner@travelshops.pl
www.travelshops.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Katarzyna Ceran

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.