Bobby Burger

Logo Bobby Burger
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Bobby Burger ma 5 lat!

 Z tej okazji zmodyfikowaliśmy naszą ofertę franczyzową tak aby była idealnie skrojona do aktualnych potrzeb biznesowych.  W zależności od nakładów inwestycyjnych partycypujemy w kosztach inwestycji nawet do 100 tys. zł.!

Masz lokal, myślisz o otworzeniu własnego biznesu, zapoznaj się z nową ofertą franczyzową Bobby Burger.

Opis systemu franczyzowego

Spółka Bobby Burger to sieć lokali, w których dominującym elementem menu są burgery. Przez 5 lat swojej działalności BB rozwinął się z jednego warszawskiego food truck'a do pierwszej polskiej sieci burgerowni. Obecnie funkcjonuje ponad 30 lokali znajdujących się w dużych miastach, Warszawie, Łodzi, Krakowie, Gdyni, Sopocie, Bydgoszczy, Toruniu,  Katowicach, Rzeszowie, Wrocławiu czy Radomiu.

W planach naszej ekspansji są kolejne miasta, takie jak: Gdańsk, Lublin, Poznań czy Szczecin. Pod uwagę bierzemy także inne miasta spełniające przyjęte założenia biznesowe.

Nasze burgery cechuje wysoka jakość, która w połączeniu ze streetfoodowym charakterem pozwala nam trafić do młodych klientów, szukających alternatywy dla kebabów i stacji benzynowych.

Zapraszamy do lokali Bobby Burger,  spróbuj naszego burgera, a przekonasz się jak realizujemy nasze motto: REAL FOOD, REAL PEOPLE.

Jednostki własne

6

Jednostki franczyzowe

26

 

Zdjęcie punktu systemu
placówka Bobby Burger
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • wspieramy operacyjnie na każdym etapie inwestycji, przed i po otwarciu lokali Bobby Burger;
  • wskazujemy w jaki sposób optymalnie zarządzać placówką gastronomiczną;
  • przekazujemy know-how  w zakresie prowadzenia lokalu Bobby Burger;
  • przeprowadzamy szkolenia dla pracowników restauracji oraz Franczyzobiorców w oparciu o standardy kompetencyjne Bobby Burger;
  • opracowujemy i wdrażamy ogólnokrajowe kampanie marketingowe;
  • przekazujemy Franczyzobiorcy projekty graficzne i materiały marketingowe i umożliwiające działania Franczyzobiorcy w ramach marketingu lokalnego;
  • dedykujemy sprawdzonych dostawców.
Przewidywana suma inwestycji
  • uzależniona jest od formatu i stanu lokalu, wynosi około 200 tys. zł netto;
  • opłata wstępna 19 950 zł netto (konsultacja i projekt architektoniczny, opłata licencyjna);
  • szacowany koszt sprzętu IT (POS, urządzenie fiskalne, CCTV, nagłośnienie) 14 tys. zł netto.

Po otwarciu lokalu stała opłata franczyzowa to 8%

Uwaga: W nowym modelu współpracy franczyzowej w zależności od nakładów inwestycyjnych Franczyzobiorcy Bobby Burger partycypuje w poniesionych kosztach nawet do 100 tys. zł!

Podstawowe wymagania sieci

Bobby Burger wymaga od Franczyzobiorców lokalu, który zostanie zaakceptowany na potrzeby sieci BobbyBurger. Sugerowana wielkość lokalu to 70-120 w dużych miastach w miejscach opłacalnych biznesowo.

Franczyzobiorca powinien:

  • Być ambitnym, przedsiębiorczym, dynamicznym;
  • Otwartym i chętnym do współpracy;
  • Posiadać wymieniony powyżej kapitał do zainwestowania;
  • Posiadać lub być w stanie pozyskać lokal odpowiedni pod działalność gastronomiczną;
  • Być chętnym i gotowym uczestniczyć w szkoleniach;
  • Bezwzględnym w kwestii egzekwowania najwyższej jakości produktów oraz poziomu obługi Klienta;
  • Być nastawionym na sukces!
Informacje o franczyzodawcy
Bobby Burger Sp. z o.o.
Żegiestowska 27; 02-924 Warszawa
franczyza@bobbyburger.pl
www.bobbyburger.pl/franczyza
Firma jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.