Equivalenza

Equivalenza
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Equivalenza jest marką perfum, zapachów i kosmetykow. W ciągu 4 lat Equivalenza otworzyła ponad 800 sklepów w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Portugalii, we Włoszech, Francji, Belgii, Andorze, Grecji, Austrii, Niemczech, Rumunii, na Cyprze, w Tunezji, Meksyku, Stanach Zjednoczonych.

Dynamiczny rozwój wynika z dwóch czynników:

  1. Produkt wysokiej jakości poszukiwany przez konsumentów - perfumy własnej marki sprzedawane luzem i przy niskich kosztach.
  2. Model biznesowy z niewielką inwestycją początkową i wysokimi marżami na sprzedaży.

Po udanej ekspansji w Europie, firma planuje  rozwój marki Equivalenza w Polsce i zaprasza franczyzobiorców do współpracy.

Marka Equivalenza dedykowana jest do następujących grup produktów zapachowych:

  • perfumy marki własne;
  • specjalne perfumy; perfumowane kosmetyki;
  • zapachy dla domu i samochodu;
  • kosmetyki

Sprzedajemy perfumy premium pod własna marka w niewiarygodnie niskich cenach. W naszych sklepach oferujemy ponad 150 różnych perfum dla kobiet, mężczyzn, dzieci, sklasyfikowane w rodzinach zapachowych. Nasze perfumy są wysokiej jakości i gwarantowanej trwałości. W naszych sklepach sprzedajemy również produkty perfumowane,  aromaty zapachowe i kosmetyki.

Jednostki własne

10 (Europa)

Jednostki franczyzowe

821 (cały Świat)

Zdjęcie punktu systemu
Equivalenza Model Store
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • Projekt sklepu, koordynacja procesu otwarcia,
  • wsparcie negocjacji najmu lokalu,
  • szkolenie wstępne i specjalistyczne, wsparcie techniczne, platforma B2B, komunikacja i marketing.
Przewidywana suma inwestycji
  • Niska suma inwestycji początkowej, ok. 15-18 tys. euro w przypadku wyspy w centrum handlowym i ok. 25 tys. euro w przypadku sklepów, wliczajac pierwsze zatowarowanie sklepu lub wyspy,
  • wysokie marże na sprzedaży.
  • sprzedaż produktów o dużej rotacji domawianych na bieżąco na platformie B2B, a więc możliwość utrzymywania niedużych zapasów.
  • brak opłaty wstępnej,
  • brak opłaty bieżącej.
Podstawowe wymagania sieci
  • Lokalizacja: centra handlowe lub ulice o dużym ruchu,
  • optymalna powierzchnia sklepu modelowego to 30-45 m2, a wyspy w centrum handlowym to ok. 9 m2,
  • przedsiębiorca lub inwestor poszukujący nowych modeli biznesowych,
  • nie jest konieczne wcześniejsze doświadczenie we franczyzie, ale na pewno stanowi cenną przewagę.
Informacje o franczyzodawcy
Equivalenza Manufactory
Salvador Espriu 13-15, 08908 L'Hospitalet de Llobregat Barcelona, Hiszpania
+34 934 571 139
piotr.malinowski@equivalenza.com
www.equivalenza.com
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Piotr Malinowski

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.