Lodolandia & Kołacz
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
JEDNA PRZYCZEPA - DWA BIZNESY! ZARABIAJ PRZEZ CAŁY ROK!
Lodolandia & Kołacz na Okrągło to największa i najbardziej rozpoznawalna w Polsce sieć mobilnych punktów sprzedaży ze słodkościami. Oferujemy koncept całoroczny, dzięki czemu nasi Franczyzobiorcy zarabiają przez 12 miesięcy w roku.
Oferta jest bardzo bogata i zawiera: lody, gofry, desery, buble ice tea, kołacze, pączki a nawet hiszpańskie churrosy.
W sezonie zimowym serwujemy węgierskie kołacze, pączki klasyczne i premium oraz churrosy, natomiast w sezonie letnim lody świderki, gofry, desery, buble ice tea i napoje chłodzące. Dzięki temu łączymy dwie marki w ramach jednego punktu sprzedaży. To prawdziwy majstersztyk na rynku franczyz gastronomicznych.
Przyczepy gastronomiczne mają znaczącą przewagę nad lokalami stacjonarnymi, ponieważ mogą być zlokalizowane w wielu niedostępnych dla innych biznesów miejscach tj.: na osiedlach, deptakach, skwerach oraz przy marketach i galeriach handlowych. Ponadto, dzięki mobilnej formule, znacząco ograniczamy nakłady finansowe związane z adaptacją lokalu wewnątrz obiektów.
W ramach współpracy gwarantujemy pełne wsparcie operacyjne, wiedzę w zakresie prowadzenia punktu sprzedaży oraz know-how. Prowadzimy szkolenia praktyczne i teoretyczne, dzięki którym nasi franczyzobiorcy potrafią w efektywny sposób zarządzać swoim biznesem. Wiemy jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów, dlatego wyróżniamy się wysokimi standardami obsługi oraz najwyższą jakością produktów, które uwielbiają miliony klientów w całej Europie.
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ FRANCZYZĘ LODOLANDIA & Kołacz na Okrągło?
POMOC W FINANSOWANIU
Wiemy, jak skomplikowane są sprawy związane z finansami, dlatego stworzyliśmy szereg rozwiązań pozwalających zacząć biznes już od 35 tys. złotych. Nie zostaniesz z tym sam. Dedykowany Ekspert ds. Finansowania odpowie na wszystkie Twoje pytania i pomoże Ci nawet w wypełnieniu wniosku na finasowanie Twojego biznesu. Ty tylko złożysz wniosek do banku.
POZYSKANIE LOKALIZACJI
Atrakcyjna lokalizacja to jeden z najważniejszych czynników w biznesie gastronomicznym. Nasz dział komercjalizacji, działający we wszystkich województwach w Polsce, pozyska dla Ciebie najlepsze miejsca na osiedlach, deptakach, skwerach oraz przy marketach i galeriach handlowych. Dodatkowo oceni, czy miejsca te, będą mogły zapewnić przepływ klientów, a także satysfakcjonujące wyniki sprzedaży. Wszystkie formalności są po naszej stronie.
PAKIET SZKOLENIOWY
Jeśli będziesz mieć już podpisaną umowę i wybraną lokalizację, rozpoczniesz szkolenie teoretyczne oraz praktyczne na jednym z naszych punktów w Warszawie. Zdobędziesz na nim niezbędną wiedzę jak poprowadzić ten biznes. Przeszkolimy Cię z receptur, higieny produkcji, sprzedaży, a także zasad bezpieczeństwa i zarządzania.
WSPARCIE MARKETINGOWE
Podczas trwania umowy franczyzowej, zapewniamy kompleksowe wsparcie marketingowe w wypromowaniu Twojego biznesu. Budowanie pozytywnego wizerunku to nasz nadrzędny cel, dlatego nasi Franczyzobiorcy mają do dyspozycji kampanie zasięgowe, przemyślane promocje oraz inne, zgodne z trendami, materiały marketingowe, które skutecznie wspierają biznes. Materiały udostępniamy na dedykowanym serwerze wszystkim Franczyzobiorcom.
DEDYKOWANY OPIEKUN REGIONALNY
To właśnie on zadba o sprawne przygotowanie Cię do rozpoczęcia działalności. Otwarcie punktu to Twój wielki dzień, dlatego otworzymy go razem z Tobą. Opiekun będzie Twoim wsparciem także podczas trwania umowy franczyzowej. To do niego zadzwonisz z każdym pytaniem.
PRZEMYŚLANA LOGISTYKA
Zadbamy o Twoje potrzeby stale Cię wspierając. Dotyczy to także optymalizacji łańcucha dostaw. Produkty najwyższej jakości, niezbędne do rozpoczęcia działalności, zostaną dostarczone bezpośrednio do Twojego punktu sprzedaży.
USŁUGI SERWISOWE
Zapewniamy pełną obsługę serwisową. Będziemy do Twojej dyspozycji w sytuacjach awaryjnych. Nasz serwis dociera na miejsce w ciągu 48 godzin od zgłoszenia awarii, aby szybko i sprawnie usunąć wszelkie usterki. Zawsze mamy ze sobą sprzęt zastępczy.
LODOLANDIA & KOŁACZ NA OKRĄGŁO TO:
- Rozpoznawalna marka
- Franczyza zaprojektowana tak, aby każdy, niezależnie od doświadczenia, mógł poprowadzić biznes gastronomiczny
- Jasna współpraca oparta na wieloletnim doświadczeniu
- Model biznesowy, który sprawdza się w dużych i w małych miejscowościach
- Opłacalny, odporny na kryzys całoroczny biznes
- Zysk na poziomie nawet 15 tys. zł netto (na rękę)
- W pełni wyposażona, gotowa do pracy przyczepa gastronomiczna
- Nowoczesny design punktu sprzedaży
- Koncept całoroczny, łączący dwa biznesy.
- Produkt na każdą kieszeń
- Unikalny, rozpoznawalny smak, lubiany produkt
- Różnorodne menu
NAJCZĘSTSZE PYTANIA:
Od czego zacząć?
Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń. Przedstawimy Ci wszystkie możliwości i zaprosimy na niezobowiązujące spotkanie w siedzibie naszej firmy, podczas którego poznasz nas od kuchni i spróbujesz naszych słodkości. Przed wejściem w biznes trzeba go poznać od podszewki.
Czy muszę rezygnować z dotychczasowej pracy?
Nie ma znaczenia czy pracujesz na etacie, prowadzisz swoją działalność, czy zajmujesz się rodziną. Nasz koncept to jedyny biznes, dzięki któremu z niczego nie trzeba rezygnować. Każdy może zostać naszym franczyzobiorcą, niezależnie od doświadczenia i wykonywanego zawodu.
Jakiej kwoty potrzebuję na start?
Większość naszych klientów finansuje swój biznes leasingiem, dlatego już 35 tys. złotych umożliwia uruchomienie dochodowego biznesu. Nie musisz się na tym znać, poprowadzimy Cię krok po kroku.
Jak znaleźć odpowiednią lokalizację?
Mamy największe doświadczenie na rynku street food w pozyskiwaniu lokalizacji, dlatego w ramach współpracy zapewnimy Ci miejsce z dużym przepływem klientów. Do Ciebie należy decyzja, gdzie będziesz prowadzić swój biznes.
Czy muszę mieć magazyn?
Nasze przyczepy są tak skonstruowane, że pomieszczą towar na 2 tygodnie przy dużym ruchu, dlatego nie trzeba mieć magazynu. Ponadto zapewniamy dostawy kilka razy w tygodniu.
Czy muszę się na tym znać?
Nie musisz mieć doświadczenia. Przeszliśmy na własnej skórze każdy etap prowadzenia mobilnego biznesu, ponieważ sami pracowaliśmy na punktach sprzedaży i zdobyliśmy szerokie doświadczenie. Bez obaw, nauczymy Ci wszystkiego.
JEDNOSTKI WŁASNE
25
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
650
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym franczyzobiorcom zapewniamy:
- nowoczesną, w pełni wyposażoną przyczepę, gotową do pracy;
- najlepsze lokalizacje w całej Polsce;
- wsparcie w założeniu i prowadzeniu biznesu na każdym etapie;
- prawa do używania znaku Lodolandia & Kołacz na Okrągło;
- wsparcie marketingowe: social media, programy lojalnościowe, akcje promocyjne;
- pakiet szkoleń teoretycznych i praktycznych;
- kompleksowe zaopatrzenie z jednego centralnego magazynu;
- obsługę serwisową;
- stałą pomoc operacyjną.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji: od 35 tys. zł (środków własnych).
ZYSK MIESIĘCZNY
- Kwota zysku nawet 15 tys. zł netto (na rękę) .
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od franczyzobiorców oczekujemy:
- przedsiębiorczości,
- posiadania wymaganego kapitału początkowego,
- ukończenia szkoleń,
- przestrzegania wewnętrznych procedur firmy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sweet Gallery Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Jutrzenki 99 /101, moduł B1, 02-231 Warszawa
+48 537 631 631
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sweet Gallery Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Jutrzenki 99 /101, moduł B1, 02-231 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lodolandia & Kołacz oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lodolandia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
O tym jak zdominować rynek w 10 lat opowiada Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery, do której należy Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab.
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.