Lodolandia

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

O Nas

Lodolandia jest największą w Polsce siecią mobilnych punktów sprzedaży lodów świderków z automatu. Specjalizujemy się w przyczepach gastronomicznych, które świetnie sprawdzają się zarówno pod Centrami Handlowymi jak i w miejscach z dużym natężeniem ruchu pieszych. Posiadamy sieć punktów własnych oraz franczyzowych, dzięki którym pozyskaliśmy bezcenną wiedzę, która pozwoliła nam stworzyć idealny model biznesu.

Franczyza

Franczyza Lodolandii została tak zaprojektowana, aby każdy franczyzobiorca poprzez szereg szkoleń zarówno praktycznych jak i teoretycznych nabył pełną wiedzę jak poprowadzić biznes lodowy. Lodolandia charakteryzuje się tzw „Fraczyzą pod klucz”, co oznacza nie tylko wiedzę w zakresie prowadzenia sprzedaży lodów, ale całe know-how prowadzenia biznesu począwszy od założenia działalności poprzez zdobycie finansowania, pozyskania lokalizacji, szkolenia, dostarczenia w pełni wyposażonej przyczepy z maszyną do lodów, marketingiem, serwisem, kompleksowym zaopatrzeniem towarowym z dostawą, czy rozwiązaniami księgowymi.”

JEDNOSTKI WŁASNE

10

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

367

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Naszym franczyzobiorcom zapewniamy:

  • gotowe lokalizacje w całej Polsce;
  • kompleksowe wsparcie z założeniu i prowadzeniu biznesu;
  • prawa do znaku Lodolandia;
  • receptury produktów;
  • pełne wsparcie marketingowe;
  • pakiet szkoleń teoretycznych i praktycznych;
  • kompleksowe zaopatrzenie;
  • serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
  • stała pomoc operacyjna;

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • brak opłaty licencyjnej
  • brak opłaty marketingowej
  • opłata franczyzowa od 500 zł w sezonie

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Od franczyzobiorców oczekujemy:

  • przedsiębiorczości;
  • posiadania wymaganego kapitału początkowego;
  • ukończenia szkoleń;
  • przestrzegania wewnętrznych procedur firmy;

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Sweet Gallery Sp. z o.o. sp.k.

ul. Jutrzenki 99 lok. 101, 02-231 Warszawa

+48 574 477 177

krzysztof.borowiec@lodolandia.pl

www.lodolandia.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Krzysztof Borowiec

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Lodolandia.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
WYŚLIJ

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Pierwsza w Polsce franczyza lodowa pod klucz /07.05.2018

Jesteśmy największą i najszybciej rozwijającą się siecią Street Food w Polsce. Lodolandia to 470 punktów w Polsce i za granicą w popularnych centrach i galeriach handlowych.

Jak zarabiać na wynajmie? /30.03.2018

Krok po kroku opisujemy, jak zarabiać na wynajmie mieszkań i lokali. Sprawdzamy, który biznes sezonowy jest najbardziej zyskowny. Radzimy, jak rozwinąć sieć franczyzową za granicą. Jarosław Szanajca, założyciel Dom Development, opowiada nam jak zbudował firmę gigant od zera.

Wybierz pomysł, zrób biznes /23.03.2018

Targi Pomysł na firmę za nami. Franczyzodawcy i poszukiwacze pomysłów na biznes mają powody do zadowolenia.

Sprawdzone pomysły na firmę w zasięgu ręki /28.10.2017

15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.