Haircut Express
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
O NAS
Założenie firmy – 1999 rok
Rozpoczęcie pracy sieci HAIRCUT EXPRESS w systemie franczyzowym – 2013 rok
Obecnie do sieci HAIRCUT EXPRESS należy ponad 150 salonów w 4 krajach:
w Polsce, Czechach , Niemczech i Ukrainie.
Ponad 120 salonów franczyzowych.
Każdy z naszych franczyzobiorców posiadają ponad 2 salony, trzy z nich - ponad 10.
30 salonów we własności sieci HAIRCUT EXPRESS.
W Polsce jest 25 salonów, 10 pracuje w systemie franczyzowym.
Co wyróżnia nas wśród innych salonów
- Lokalizacja salonów HAIRCUT EXPRESS w pasażach handlowych ze stałym przepływem klientów.
- Jasne i zauważalne witryny.
- Pracujemy bez zapisów.
- W salonach nie ma administratorów, ich funkcję pełni samoobsługowy terminal.
- Własne oprogramowanie. Aplikacja na telefon dla klientów i fryzjerów.
- Wykonujemy tylko podstawowe usługi fryzjerskie: strzyżenie, stylizacja, farbowanie
- Sieć dla całej rodziny: mamy strefę dla dzieci, przystosowaną do wygodnego i komfortowego strzyżenia dzieci.
- Program lojalnościowy dla stałych klientów, 81% naszych klientów to stali klienci.
- Ergonomiczne miejsca pracy dla fryzjerów z wbudowanymi odkurzaczami i środkami do dezynfekcji narzędzi.
- Jasne standardy, według których pracuje cała sieć salonów HAIRCUT EXPRESS.
WŁASNE OPROGRAMOWANIE DLA PROWADZENIA SALONU
- Własne oprogramowanie jest w pełni dostosowane do funkcjonowania na samoobsługowym terminalu.
- W terminalu znajdują się wszystkie usługi z cenami: klient wybiera usługę, terminal przyjmuje opłatę, wydaje resztę i rachunek. Każdy klient, zarówno jak fryzjer, posiada indywidualne konto.
- Aplikacje dla fryzjerów i klientów są powiązane z ogólnym systemem. Klientowi widoczne takie informacje jak: lokalizacja salonu, dyspozycyjność fryzjerów oraz program lojalnościowy.
- Fryzjer w aplikacji prowadzi ewidencję godzin przyjścia i wyjścia z pracy. Może sprawdzić swój grafik, listę płac oraz zamówić materiały do salonu. W aplikacji znajduje się czat do bezpośredniego kontaktu i zarządzania.
- Każdy salon ma kilka kamer monitoringu, które rejestrują dane do 7 dni.
MISJA BIZNESU HAIRCUT EXPRESS:
Tworzymy biznes po to, aby zarabiać pieniądze z przyjemnością.
Działamy dla:
1. Optymalizacji procesu zarządzania salonem i personelem
*Wszystkie odpowiedzi dotyczące zarządzania i prowadzenia salonu znajdują się w Podręczniku
2. Zarządzanie salonem zajmuje nie więcej niż 10 dni, a po roku pracy nawet 5-6 dni miesięcznie.
*Posiadamy doświadczenie w zdalnym zarządzaniu.
MISJA SALONU HAIRCUT EXPRESS:
Zadowolony fryzjer = zadowolony klient,
który wróci ponownie oraz przeprowadzi rodzinę wraz z przyjaciółmi.
- To nasza zasada. Dlatego zawsze pracujemy nad motywacją pracownika i jakością/komfortem dla klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
Mamy 30 własnych salonów i ponad 120 franczyzowych.
Posiadamy w Warszawie 20 salonów oraz 15 własnych i 5 franczyzowych.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
120, w tym 5 salonów w Warszawie, 2 salony w Poznaniu, 2 salony w Szczecinie, 1 salon we Wrocławiu.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
ZALETY DOŁĄCZENIA DO SYSTEMU FRANCZYZOWEGO HAIRCUT EXPRESS
- Dzięki rozpoznawalności marki Haircut Express, klient uświadamia że odwiedza salon ze względu na jakość przedstawianych usług.
- Dołączając do systemu franczyzowego nie ma obaw o to jak w jaki sposób, dlaczego oraz gdzie wydobyć całe niezbędne do salonu wyposażenie.
- Korzystacie z własnego oprogramowania, a nasi fryzjerzy i klienci korzystają z aplikacji mobilnej, które są w pełni dostosowane
- Pełen pakiet instrukcji prowadzenia salonu HAIRCUT EXPRESS:
- Otwarcie salonu
- Zarządzanie
- Personel
- Marketing
- Zasady pracy z oprogramowaniem. W instrukcji znajduje się 99% odpowiedzi na wszystkie pytania dot. otwarcia salonu, zarządzania salonem oraz na czym polega praca w salonie.
- Analiza miejsc konkurencji z punktu widzenia otwarcia waszego salonu (30% odniesienia sukcesu salonu to lokalizacja).
- Indywidualny design dla każdego salonu. Otrzymacie projekt wnętrza salonu z dokumentacją techniczną.
- Branding witryny na zewnątrz.
- Reklama na poziomie lokalnym oraz krajowym (SEO, target, SMM).
- Sezonowe i okresowe szkolenia fryzjerów. Na corocznym spotkaniu nagradzamy najlepszych pracowników roku.
- Konsultacje w sprawach technicznych, finansowych i marketingowych.
- Jesteśmy z wami w trakcie i po otwarciu salonu – od poniedziałku do piątku, między 10:00 a 18:00.
- Dołączając się do systemu otrzymujecie doświadczenie 30 franczyz i 150 salonów, które z sukcesem pracują od 2013 roku w 4 krajach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
KOSZTY I ZYSKI*
- Opłata wstępna - 23 000 zł
- Wynajem lokalu - od 35 do 50 m2, cena za m2 zależy od miasta
- Remont – 15 000 zł
- Wyposażenie i meble - 70 000 zł
- Reklama – od 7 000 zł
- Materiały eksploatacyjne i kosmetyki - 5 000 zł
- Otwarcie salonu średnio – od 120 000 zł
*Część wyposażenia można wziąć w leasing lub kupić na raty.
*Dofinansowania od PUP na pierwszą działalność
- Od pierwszego miesiąca pracy salon pokrywa bieżące wydatki i wynagrodzenia pracowników. W ciągu roku możliwe jest osiągnięcie zysku na poziomie około 10 000 – 16 000 zł. miesięcznie
- Okres zwrotu kosztów – 1,5-2 roku.
BIEŻĄCE OPŁATY FRANCZYZOWE MIESIECZNE
- 5% od obrotów netto.
- Wsparcie własnego oprogramowania i aplikacji mobilnych 350 zł
- Opłata marketingowa 300 zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
KIM SĄ NASI FRANCZYZOBIORCY
- Przedsiębiorcy
- Managerowie
- Osoby, które zaczynają swoja przygodę z biznesem
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Ravis Sp. z o.o.
ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa
+48 575 975 793
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dział rozwoju franczyzy
Numer tel. 575 975 793
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ravis Sp. z o.o. (ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Haircut Express oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie haircutexpress.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach Orient Massage i Thai Organic.
Franczyzodawca Orient Massage i Thai Organic uruchamia Palarnię Zdrowych Kaw. Wkrótce w salonach masażu będzie można napić się prozdrowotnej kawy o dużej zawartości polifenoli i antyoksydantów.
Salony masażu Orient Massage i Thai Organic jako jedyne w Polsce połączyły masaże balijskie z dbałością o piękną skórę.
Wojciech Bychawski po 20 latach pracy w korporacji przeszedł na swoje. Zdecydował się na franczyzę Studia In.Time. Jak mu idzie?
Ponad 50 nowych franczyzobiorców, sześć otwarć w jednym miesiącu – sieć Xtreme Fitness Gyms może być zadowolona z mijającego roku. A w przyszłym planuje jeszcze podkręcić tempo.
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów Spa i masażu balijskiego w Europie – mówią dr Martyna Buchalska i Piotr Buchalski, właściciele Orient Massage & Thai Organic.
Parki Wola to sportowe parki rozrywki dla całych rodzin. Czy to drogi biznes i ile pozwala zarobić?
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów spa i masażu balijskiego w Europie – takie ambitne plany mają Piotr Buchalski i dr Martyna Buchalska, właściciele sieci Orient Massage & Thai Organic.
Trening wykorzystujący elektrostymulację mięśni w Polsce dopiero się rozkręca. Jak zainwestować w klub oferujący taką usługę?
Na 15 franczyzobiorców Gentlemen Barber Shop tylko dwóch jest barberami. Jak więc otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Placówki zapewniające wysoką jakość usług i mające odpowiednio ułożone procesy zarządcze czy marketingowe zawsze odnajdą się na rynku – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.