Teddy Eddie

Teddy Eddie
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Teddy Eddie to metoda nauczania języka angielskiego dla dzieci w wieku 2-7 lat. Metodę stworzyły trzy mamy anglistki, pasjonatki nauczania, zarządzające siecią szkół językowych na Górnym Śląsku.

W roku 2014 Teddy Eddie otrzymał nominację do międzynarodowej nagrody ELTons przyznawanej przez British Council w kategorii „innowacyjność w nauczaniu.”

Nasze hasło przewodnie to „prawdziwa nauka poprzez świetną zabawę.” Wszystkie materiały i pomysły, z których składa się Teddy Eddie (nawet postać misia oraz śmierdząca skarpeta, w której sypia) były od początku recenzowane przez najmłodszych, początkowo przez osobiste dzieci autorek, zatem idealnie przystają do świata współczesnych przedszkolaków.

Metoda Teddy Eddie wywodzi się ze środowiska prywatnych szkół językowych, zatem oprócz bogatych materiałów dla kursantów, intensywnych szkoleń dla lektorów oraz wsparcia metodycznego przez cały okres współpracy zapewnia także otoczkę promocyjną i wsparcie marketingowe, a do tego całe know-how prowadzenia i zarządzania kursami w sektorze dziecięcym.

Od roku 2011 metoda udostępniana jest w systemie franczyzowym, naszymi partnerami są zarówno małe szkoły dopiero rozpoczynające działalność, jak i większe jednostki, które mają już ugruntowaną markę, ale szukają czegoś wartościowego dla najmłodszego sektora wiekowego. Nasze motto to „doradzamy, nie narzucamy”, bowiem szanujemy zasady i integralność każdej szkoły i wiele decyzji pozostawiamy na zawsze w rękach franczyzobiorcy.

Jednostki własne

8 (Zabrze, Gliwice, Tarnowskie Góry)

Jednostki franczyzowe

98

Zdjęcie punktu systemu
Materiały edukacyjne
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Dla rozpoczynających działalność w sektorze kursów dla dzieci oferujemy PAKIET START-UP, czyli:

  • będziesz miał program nauczania i oprawę kursu, który spełni oczekiwania dzieci, rodziców i nauczycieli;
  • damy Ci gwarancję wyłączności na 2 lata bez wymaganego progu sprzedanych kursów;
  • otrzymasz wzór umowy z klientami przygotowanej przez prawnika, dzięki czemu zabezpieczysz swoje interesy i będziesz mieć pewność, że sformułowania w niej zawarte są zgodne z prawem;
  • będziesz mógł nanieść swoje ceny kursów na gotowy wzór cennika, a nawet zasugerujemy Ci odpowiednio skalkulowane ceny (choć ostatecznie o cenach zawsze decydujesz sam);
  • dzięki dostarczonym przez nas ankietom satysfakcji sprawdzisz, w jakim stopniu Twoi klienci są zadowoleni z programu i Twoich usług i co ewentualnie powinieneś poprawić;
  • arkusz rozmowy rekrutacyjnej pomoże Ci skutecznie rekrutować dobrych lektorów;
  • będziesz mógł wykorzystać przygotowana przez nas prezentację dla rodziców (Power Point) podczas zebrań z rodzicami czy lekcji pokazowych;
  • otrzymasz od nas wsparcie organizacyjno-promocyjne – prowadzimy szkoły językowe od wielu lat o chętnie dzielimy się naszą wiedzą z licencjobiorcami;
  • w razie wątpliwości, możesz zlecić nam oceny lekcji Twoich lektorów;
  • dostaniesz od nas wytyczne standardu kontaktu z klientem, który pomoże zdobyć uznanie w oczach klientów;
  • logo, bogaty zestaw grafik i materiałów promocyjnych (w wersji elektronicznej, z możliwością modyfikacji) wesprą Twój wizerunek i ułatwią Ci skuteczna promocję;
  • udostępnimy Ci zdjęcia produktowe naszych materiałów, które będziesz mógł zamieścić na swojej stronie internetowej i w materiałach promocyjnych;
  • podsuniemy Ci sugestie organizacyjne (kalendarium lekcji, długość i intensywność, sugerowane ceny, wielkość grup, wyposażenie sali itp.), żebyś mógł jak najlepiej wykorzystać potencjał swojej szkoły i naszej metody;
  • damy Ci wskazówki dotyczące kwalifikacji dzieci do grup;
  • dzięki FAQ dla osób obsługujących biuro pracownicy będą lepiej przygotowani do udzielania informacji na temat metody Teddy Eddie;
  • dokumentacja prowadzenia kursów i kontroli standardu pomoże opiekunowi programu dopilnować wysokiego standardu kursów i monitorować prace lektorów.

Dla szkół, które osiągają sprzedaż ponad 100 kursantów w sektorze przedszkolnym oferujemy status PREMIUM PARTNER, a wraz z nim dodatkowo:

  • certyfikat partnera PREMIUM;
  • możliwość ubiegania się o status Centrum Szkoleniowego metody Teddy Eddie;
  • licencja na kolejny obszar wyłączności - 50% rabatu;
  • licencja na kontynuacyjny program dla dzieci 7-10 lat – 50% rabatu;
  • szkolenie lektorskie gratis dla 1 osoby rocznie;
  • ocenę lekcji 1 lektora gratis;
  • zestaw 5 upominków z kolekcji Teddy Eddie w każdym roku.
Przewidywana suma inwestycji
  • 4200 zł opłaty licencyjne (rozłożone na korzystne raty).
  • 1050 – 2100 zł szkolenia kadry (w zależności od liczny lektorów do przeszkolenia).
  • 179 zł od kursanta rocznie (w cenie zawierają się wszystkie materiały dla ucznia i dla rodziców).
  • Brak opłat prowizyjnych.
  • Nie pobieramy procentów z osiąganych zysków.
Podstawowe wymagania sieci

Motywacja właściciela do stałego ulepszania swojej oferty, ukierunkowanie na rozwój szkoły oraz dbającego o satysfakcje klienta.

Wykształcona kadra lektorska z pasją i wiarą w potencjał dzieci.

Lokal (własny lub wynajmowany) z salami przystosowanymi do prowadzenia zajęć z dziećmi (minimum 20m2, dywan/wykładzina, bezpieczne umeblowanie), doceniamy również osobne, wydzielone miejsce dla rodziców.

Informacje o franczyzodawcy
Teddy Eddie S.C. M.Duchnik, D.Kubica
Ul. Jasna 31B, 44-100 Gliwice
666 03 88 62
office@teddyeddie.pl
www.partnership.teddyeddie.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Ola Komada

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.