36minut
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nasz koncept to odpowiedź na trendy w branży sportowej, gdzie coraz większe znaczenie zyskuje podejście do aktywności oparte na postrzeganiu ruchu jako czynnika profilaktyki wielu chorób oraz wspomagającego regenerację i powrót do formy.
36 MINUT to nowy wymiar aktywności – inteligentny trening pod okiem certyfikowanego fizjotrenera jest idealną propozycją dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie.
Działania Butikowego Studio Treningowego kierujemy również do osób w wieku 40 - 65 lat, seniorów oraz kobiet, które stanowią 65% wszystkich klubowiczów.
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnej technologii milon ćwiczenia wykonywane na naszym sprzęcie są 30% bardziej efektywne niż w klasycznej siłowni.
Planujemy otwierać ok. 20 klubów treningowych rocznie, a naszym celem jest posiadanie 100 lokalizacji do końca 2023 roku.
W 2022 r. sieć 36 MINUT otrzymała tytuł "Lider efektywnych treningów" XV edycji konkursu Polish Businesswoman Awards jako marka wspierająca przedsiębiorczość kobiet.
JEDNOSTKI WŁASNE
7 placówek własnych
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
45 placówek franczyzowych
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Udostępniamy dobrze funkcjonujący, unikalny koncept. Oferujemy kompleksowe wsparcie przed otwarciem klubu i na każdym etapie jego działalności, obejmujące pomoc na etapie pozyskania i dostosowania lokalu, opiekę marketingową, sprzedażową i szkoleniowo-coachingową. Kreujemy nowy rynek, dzieląc się z naszymi Partnerami patentem na dochodową inwestycję.
Wsparcie przed otwarciem klubu 36 MINUT
- Pomoc w wyborze odpowiedniego regionu, miasta i lokalu oraz w negocjacjach czynszowych.
- Skonstruowanie wytycznych dotyczących fitoutu, przygotowanie rzutów poglądowych w celu sprawdzenia adekwatności powierzchni lokalu, doradztwo architektoniczne.
- Udostępnienie założeń polityki cenowej, sprzedażowej, marketingowej i dostosowanie ich do warunków rynkowych danej lokalizacji.
- Sformułowanie wskazówek odnośnie do zarządzania klubem i współpracy z lokalnymi partnerami.
- Dostęp do dedykowanej aplikacji ułatwiającej zarządzanie procesem otwarcia.
- Udostępnienie wzorów dokumentów (umów członkowskich, formularzy, cenników, regulaminów, karty obowiązków i kompetencji pracowniczych).
- Określenie warunków wynagrodzeń trenerów i managera.
- Dostarczenie instrukcji dotyczących rekrutacji personelu i pomoc w jej przeprowadzeniu.
- Przekazanie projektów materiałów reklamowych (ulotki, plakaty, banery, rollupy, vouchery, zaproszenia, karty członkowskie, wizytówki, nagrody) – wsparcie graficzne, koncepcyjne i marketingowe.
- Możliwość skorzystania z wynegocjowanych specjalnych warunków zakupów grupowych.
- Udzielenie porad marketingowych i promocyjnych mających na celu wzrost rozpoznawalności marki i produktu w obszarze aglomeracji.
- Kampanie leadowe w celu pozyskania klubowiczów.
- Paczka na start – pakiet obrandowanych materiałów promocyjnych i identyfikacyjnych.
- Akademia 36 MINUT – pakiet szkoleń dla fizjotrenerów i pozostałych pracowników oraz kilkudniowe warsztaty dla managera klubu.
- Transport i montaż maszyn w klubie.
Wsparcie po otwarciu klubu 36 MINUT
- Organizacja cyklicznych spotkań partnerskich naszej sieci oraz szkoleń i webinarów dla trenerów i managerów w ramach AKADEMII 36 MINUT.
- Planowanie działań w odniesieniu do obserwowanych trendów.
- Wymiana doświadczeń mająca na celu ciągłe ulepszanie funkcjonowania klubu.
- Opracowywanie procedur dotyczących wprowadzania sprzedażowych i produktowych nowości do klubów.
- Analiza raportów.
- Cykliczna ocena klubu pod kątem utrzymywania jakości usług zgodnie z wytycznymi sieci (Mystery Shopper mający na celu utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta) oraz rentowności placówki.
- Doszkalanie personelu i warsztaty dla nowych pracowników.
- Obsługa social mediów i wsparcie kreatywne.
Możesz tworzyć własny biznes, korzystając – dzięki profesjonalnemu consultingowi – z naszych bogatych doświadczeń. Już dziś dołącz do rosnącej w siłę sieci butikowych klubów 36 MINUT.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
150-250 tys. zł netto w zależności od lokalizacji (w tym opłata przyłączeniowa – 59 tys. zł).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Najlepiej sprawdzają się lokale o wielkości 120-200 m kw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Rafał Huebner
Manager ds. Rozwoju Sieci
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 36minut.pl sp. z o.o. (Promienista 83, 60-141 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego 36minut oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie 36minut.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zastój w branży fitness to już prehistoria. Teraz sektor przeżywa prawdziwy boom. W jakie koncepty warto zainwestować?
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
Franczyzobiorczyni konceptu 36minut zdecydowała się na własny biznes, będąc młodą mamą. Jak sobie radzi?
– Nasi franczyzobiorcy, aby obsłużyć wszystkich chętnych, otwierają kolejne kluby lub zwiększają powierzchnię obecnych – mówi Bartłomiej Kołodziejek z 36 MINUT.
Franczyzodawca Orient Massage i Thai Organic uruchamia Palarnię Zdrowych Kaw. Wkrótce w salonach masażu będzie można napić się prozdrowotnej kawy o dużej zawartości polifenoli i antyoksydantów.
Salony masażu Orient Massage i Thai Organic jako jedyne w Polsce połączyły masaże balijskie z dbałością o piękną skórę.
Wojciech Bychawski po 20 latach pracy w korporacji przeszedł na swoje. Zdecydował się na franczyzę Studia In.Time. Jak mu idzie?
Ponad 50 nowych franczyzobiorców, sześć otwarć w jednym miesiącu – sieć Xtreme Fitness Gyms może być zadowolona z mijającego roku. A w przyszłym planuje jeszcze podkręcić tempo.
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów Spa i masażu balijskiego w Europie – mówią dr Martyna Buchalska i Piotr Buchalski, właściciele Orient Massage & Thai Organic.
Parki Wola to sportowe parki rozrywki dla całych rodzin. Czy to drogi biznes i ile pozwala zarobić?
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów spa i masażu balijskiego w Europie – takie ambitne plany mają Piotr Buchalski i dr Martyna Buchalska, właściciele sieci Orient Massage & Thai Organic.
Trening wykorzystujący elektrostymulację mięśni w Polsce dopiero się rozkręca. Jak zainwestować w klub oferujący taką usługę?
Na 15 franczyzobiorców Gentlemen Barber Shop tylko dwóch jest barberami. Jak więc otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Placówki zapewniające wysoką jakość usług i mające odpowiednio ułożone procesy zarządcze czy marketingowe zawsze odnajdą się na rynku – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy.
SensualSpa ma kilkanaście salonów partnerskich w Wielkiej Brytanii, ale korzenie marki są polskie. I w Polsce chce się teraz rozwijać.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.