Burger King

Burger King
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Burger King - u nas rządzi smak!  Grillowane na ogniu burgery, świeże warzywa i doskonałe sosy. 

Każdego dnia, ponad 11 milionów gości odwiedza restauracje Burger King® na całym świecie. Dzieje się tak, ponieważ jesteśmy znani z przyrządzania wysokiej, jakości, doskonałego w smaku i przystępnego cenowo jedzenia. Założony w 1954 roku Burger King® jest obecnie drugą, co do wielkości restauracją na świecie serwującą burgery. Oryginalna kanapka Whopper® jest synonimem naszego przywiązania do najwyższej, jakości składników, oryginalnej receptury i przyjaznej, rodzinnej atmosfery, które definiują naszą markę od ponad 50 lat.

Burger King® w Europie to ponad 3 tysiące restauracji prowadzonych na zasadzie franczyzy. Wiele z nich to biznesy rodzinne, istniejące od kilku dekad.

Jednostki franczyzowe

43

Burger King® w Polsce to 43 restauracje, zlokalizowanie m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Opolu, Częstochowie, Gdańsku, Katowicach, Szczecinie, Trójmieście, Koszalinie, Szczecinie, Bielsko-Białej i Bydgoszczy. Ich operatorem jest firma Burger King Poland S.A, Grupa AmRest oraz Autogrill. Stale się rozwijamy i mamy ambitne plany poszerzenia biznesu na przyszłość.

Zdjęcie punktu systemu
Klientka w lokalu Burger King
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Franczyzobiorcy podpisując umowę franczyzową uzyskuje prawo do wieloletniego prowadzenia działalności pod marką franczyzodawcy i korzystania z szeregu atutów konceptu. 

Zapewniamy kompleksowe wsparcie franczyzobiorcom

Zarówno franczyzobiorca jak i wszyscy pracownicy jego restauracji przejdą kompleksowe szkolenie zorganizowane przez Burger King. W trakcie jego trwania kadra otrzyma niezbędne informacje jak efektywnie prowadzić restaurację przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich standardów. Przez cały okres współpracy franczyzobiorca może korzystać z pomocy Burger King jak i jego pracowników. Nasi Partnerzy nigdy nie są pozostawieni sami sobie i wiedzą, że mogą liczyć na wsparcie.

Profesjonalny wygląd restauracji

Franczyzobiorca korzysta ze specjalnie przygotowanego projektu architektonicznego opracowanego przez Burger King, oraz z profesjonalnie opracowanej aranżacji zarówno wnętrza jak i elewacji budynku.

Korzyści dzięki naszemu know-how

Zapewniamy wszystkim swoim franczyzobiorcom kompleksową strategię działania wraz z opisem poszczególnych punktów, gwarantując dostarczanie najlepszej jakości usług swoim gościom.
Nasz franczyzobiorca nie spotka się z takimi problemami, jak: nieznajomość sprzętu, korzystanie z niesprawnego wyposażenia, współpraca z niesprawdzonymi dostawcami towarów, czy niewłaściwa ekspozycja oferty. Takie wsparcie minimalizuje ryzyko popełnienia błędów w organizacji przedsiębiorstwa, jakim jest każda restauracja.

Organizacja na najwyższym poziomie

Wysoki poziom obsługi, wyszkolony i dobrze ubrany personel. Najwyższej jakości wyposażenie, a także sprawna obsługa to kluczowe elementy, które zostają wdrożone w każdej restauracji Burger King na świecie. Przy tym wszystkim nie można również zapomnieć o dostawcach. Każda restauracja posiada podpisaną umowę z tym samym dostawcą, abyśmy mogli mieć pewność, że w każdym miejscu na świecie nasi goście otrzymają te same świeże i smaczne produkty.

Skuteczne wsparcie marketingowe

Począwszy od logo, które jest międzynarodowym symbolem najlepszych burgerów, poprzez wygląd lokali oraz obsługi, aż po działania PR i marketingowe Burger King tworzy spójny, wyrazisty wizerunek z którego korzysta każda osoba w sieci. Zapewniamy wsparcie profesjonalistów na każdym kroku – skuteczną reklamę, najwyższej jakości materiały promocyjne, sprawdzone sposoby dotarcia do klienta.
Mocna reklama telewizyjna, internetowa oraz outdoorowa to tylko niektóre z elementów komunikacji, które Burger King gwarantuje swoim franczyzobiorcom

Otwarcie lokalu

Burger King Poland S.A. zapewnia pełne wsparcie w procesie otwarcia restauracji Burger King. Bazując na wieloletnich doświadczeniach i wypróbowanych wzorach umów dział Development zapewnia pełną asystę w procesie negocjacji umowy dzierżawy, najmu lub zakupu nieruchomości. 

Podstawowe wymagania sieci

Idealny kandydat na franczyzobiorcę Burger King jest osobą charakteryzującą się wysoką motywacją osobistą, jasnym celem, do którego dąży, posiada silną odporność na stres i wie, że sukces przychodzi tylko wtedy, jeżeli do tego wszystkiego doda się bardzo dużo ciężkiej pracy.

Profil franczyzobiorcy:

  • Entuzjasta burgerów,
  • Z doświadczeniem we własnym biznesie (najlepiej w gastronomii),
  • Posiada m.in. pięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Jest nastawiony na wzrost i rozwój własnego biznesu,
  • Rozumie, że własne zaangażowanie jest kluczem do sukcesu,
  • Gotowy do nauki,
  • Nie boi się zmian i wie, że są one konieczne by się rozwijać,
  • Bezkompromisowy w kwestii najwyżej, jakości produktów i poziomu obsługi klienta.
Informacje o franczyzodawcy
Burger King Poland SA
ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
571-338-337
franczyza@bkpoland.com
burgerking.pl/franczyza/
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Aneta Maculewicz

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.