Kebab King

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dynamicznie rozwijająca się sieć restauracji z tradycyjną kuchnią kurdyjską, która działa na polskim rynku od 2010 roku.
Bogaty wybór najwyższej jakości dań przygotowywany przez bliskowschodnich kucharzy z oryginalnych składników i przypraw, według sprawdzonych receptur w przystępnych cenach.
Naszą chlubą są wypieki na czele z baklawą i pieczywo z własnej piekarni oraz kebab własnej produkcji.
Restauracje Kebab King to nowoczesne wnętrza, wzbogacone o orientalne akcenty w prestiżowych lokalizacjach.
Dla wygody Klientów dania dostępne również z dostawą, poprzez dedykowany portal zamówień On-line, Call Center lub własną darmową aplikację mobilną.
JEDNOSTKI WŁASNE
26 restauracji w Warszawie (m.in. Al. Jerozolimskie, Nowy Świat, Chmielna, Świętokrzyska 18 i 34) i okolicach oraz we Wrocławiu, Gdańsku, Toruniu, Gdyni, Ostrołęce, Siedlcach, Otwocku.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Na każdym etapie współpracy zapewniamy wszechstronną i aktywną pomoc opiekuna w prowadzeniu restauracji pod silną i rozpoznawalną marką w oparciu o sprawdzony przez wiele lat w sieci własnej model biznesowy;
- Kompleksowe szkolenia produktowe, operacyjne i techniczne oraz warsztaty dla kucharzy;
- Aktualizowany przez cały okres trwania umowy podręcznik operacyjny;
- Aktywne wsparcie opiekuna i centrali systemu na każdym etapie działalności;
- Projekt wystroju wnętrza restauracji;
- Silne lokalne i ogólnopolskie wsparcie marketingowe;
- Współpraca na preferencyjnych warunkach ze wskazanymi, sprawdzonymi dostawcami produktów i usług niezbędnymi do funkcjonowania lokalu;
- Dostęp do nowoczesnych technik i urządzeń wspierających sprzedaż i obsługę klienta (portal zamówień on-line, własna dedykowana aplikacja mobilna i inne);
- Gwarancja terytorialna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 150 -500 tys. zł na remont, adaptację i wyposażenie lokalu;
- 5 % netto od obrotu miesięczna opłata licencyjna;
- 1,5% netto od obrotu miesięczna opłata marketingowa.
- Opłata za wejście do sieci ( jednorazowa) – 70 tys. zł (Szkolenie personelu na wszystkich stanowiskach gratis!)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal 80-250 m2 w centrum miasta, popularnej galerii handlowej lub dużym osiedlu na obrzeżach aglomeracji powyżej 50 tys. mieszkańców;
- gotowość poniesienia kosztów inwestycyjnych;
- otwartość na współpracę na zasadach franczyzy;
- osobiste zaangażowanie w nadzór nad działalnością restauracji;
- znajomość lokalnego rynku.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Roxana Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 42, 00-024 Warszawa
692 29 49 59; 500 288 585
Osoba do kontaktu dla kandydatow
A. Nasir Bilgin
Dyrektor Generalny
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kebab King chce otwierać restauracje w średnich i dużych miastach. Ile trzeba przeznaczyć na inwestycję?
15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.
Gościem specjalnym Forum Edukacyjnego na XV Targach Franczyza będzie Piotr Polk, aktor i właściciel marki meblarskiej „by Polk”.
Lokale z kuchnią kurdyjską można otwierać zarówno w centrach miast, jak i na przedmieściach czy w galeriach handlowych.
Odwiedzający Targi Franczyza 2016 mieli szansę w jednym miejscu poznać i porównać oferty 173 marek franczyzowych. Ponad 7 tys. osób skorzystało z tej okazji.

Przy dobrej lokalizacji inwestycja w przyczepę z lodami może się zwrócić po jednym sezonie. – mówi Łukasz Przygoda, franczyzodawca marki Lody Przygoda&Lavazza.
Franczyzobiorczyni McDonald's przegrała w Naczelnym Sądzie Administracyjnym spór ze skarbówką i musi zwrócić zaległy podatek VAT. Czy to zła wróżba dla innych biorców licencji?
Sieć Biesiadowo liczy już 120 lokali. Licencjodawca kusi franczyzobiorców niską kwotą inwestycji na start.
Grupa Sfinks kupi całą sieć Fabryka Pizzy. Do tej pory otwierała pizzerie jako masterfranczyzodawca.
Sieć Meat&Fit uruchomiła kolejny lokal, tym razem w Krakowie. Gdzie i za ile można otworzyć bistro z burgerami?

Dmytro Linnik już kilka dni po otwarciu pierwszej pizzerii pod szyldem New York Pizza Department zaczął myśleć o inwestycji w kolejną. Czy to była dobra decyzja?
Koncept Lody Smaki Natury proponuje franczyzobiorcom kilka rodzajów współpracy. Ile trzeba mieć pieniędzy na start?
Krowarzywa otworzyła kolejny lokal franczyzowy. Inwestycja w wegańską restaurację wynosi mniej więcej 200 tys. zł.
Właściciele marki Shrimp House chcą otwierać franczyzowe bistra w kolejnych miastach. Ile trzeba zainwestować w biznes?
Stoiska Moijto Lemon to biznes sezonowy. Czy przez pięć miesięcy można zarobić tyle, żeby nie pracować przez pozostałą część roku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING

Jak zarabiać na wynajmie?
Krok po kroku opisujemy, jak zarabiać na wynajmie mieszkań i lokali. Sprawdzamy, czy opłaca się mieć niszowy e-sklep. Radzimy, jak rozwinąć sieć franczyzową za granicą.
Jarosław Szanajca, założyciel Dom Development opowiada, jak zbudował firmę gigant od zera. Zdradzamy kim jest właściciel sklepów Dino i dlaczego prowadzi interesy bez rozgłosu.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.