GEOX

Geox
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Nasza Historia:

Aby stworzyć cos niepowtarzalnego, czasami musimy działać wbrew rozsądkowi i złamać tradycyjne zasady.

Geox powstał dzięki niekonwencjonalnej idei Mario Moretti Polegato. Podczas pieszej wędrówki przez pustynie w Nevadzie, aby ulżyć swoim przegrzanym stopom, Polegato wyciął dziury w gumowych podeszwach swoich butów za pomocą scyzoryka.

Ten wizjonerski pomysł został udoskonalony, przetestowany i opatentowany, jako technologia wodoodpornej, ale oddychającej membrany i tak powstały buty, które oddychają. Technologia ta przewyższa tradycyjne obuwie zapewniając komfort przez utrzymywanie optymalnej temperatury ciała.

Wiodące marki obuwnicze w tym czasie nie były zainteresowane tą rewolucyjną technologią wiec w 1990 roku, Polegato stworzył niezależna markę.

Geox osiągnął swoja pozycje w historii, jako najszybciej rozwijająca się firma prezentujące modę i obuwie. W przeciągu 10 lat wartość GEOX osiągnęła 1 bilion Euro, jest liderem we Włoszech oraz jedna z największych firm na świecie produkujących obuwie codziennego użytku.

Dziś, jako międzynarodowa firma, Geox ma ponad 60 zarejestrowanych patentów, ale wizjonerskie D.N.A. GEOX-a ciągle rozwija się zachowując przywiązanie i pasje do tworzenia lepszych rozwiązań w produkcji ubrań i akcesoriów. Poprzez użycie stylowej konstrukcji, trzymając się zasad zrównoważonego rozwoju i wprowadzając innowacyjne technologie, wzmocniony zostaje i ulepszony standard życia i jakość, których oczekują nowocześni i inteligentni konsumenci.

Bądź częścią naszej historii:

Dzięki szerokiej, dostosowanej do potrzeb klienta i rynku sieci dystrybucji, która obejmuje sklepy multibrandowe, własne i franczyzowe, Geox osiągnął pozycje potężnego lidera na rynku międzynarodowym. Sieć detaliczna GEOX to 1200 sklepów ( w tym 440 sklepów własnych ) w ponad 100 krajach na całym świecie.

Dzisiejszy konsument oczekuje innowacji i produktów z dodatkową wartością. To jest właśnie to, co Geox jest w stanie zaoferować dzięki szerokiej gamie innowacyjnych i stylowych kolekcji obuwia, odzieży i akcesoriów dla każdego rodzaju konsumenta.

Produkty Geox są doskonałe i wyjątkowe dzięki swojej odchylności, która jest połączona z innymi technologiami poprawiającymi komfort, wydajność i ochronę.

Geox jest liderem nagradzanych kampanii marketingowych i komunikacyjnych, które są skierowane w konkretnych odbiorców konsumenckich i dostosowane do każdego rynku. Innowacyjny duch GEOX ma zastosowanie również do sposobu komunikacji, jako pionierska marka w mediach cyfrowych i społecznościowych, z bardzo zaangażowaną społecznością ponad 1 mln fanów, obecnością w sieci o dużym natężeniu ruchu i pakietem aplikacji mobilnych.

Satysfakcja, lojalność i zaufanie konsumentów dla marki jest niezwykle silne dzięki polaczeniu wysokiej jakości produktów, obsługi klienta i programu lojalnościowego.

Dołączenie do programu franszyzy Geox jest proste, łatwe i satysfakcjonujące.

Będziesz częścią sukcesu i rosnącej organizacji, gdzie pomoc dla każdego sklepu by wspierać wzrost i profesjonalizm jest integralna częścią sukcesu marki.

Geox zapewnia ofertę rozwijających produktów i oferuje nowe układy detaliczne, które są badane by lepiej służyć konsumentom i zwiększyć wydajność. Z pełnym wsparciem w codziennych operacjach, nasz program franszyzy zapewnia warunki i narzędzia, aby prowadzić ekscytujący i opłacalny biznes.

Idealny rozmiar skalpu Geox to 80-110m2 i jest zlokalizowany w Galerii Handlowej lub na głównej ulicy handlowej w miastach o populacji powyżej 150.000.

Skontaktuj się z nami!

Geox oferuje możliwości dla osób przedsiębiorczych, które korzystają z okazji uczenia się nowych umiejętności albo mających doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży detalicznej.

Jeśli jesteś zainteresowany programem franszyzy i chcesz wiedzieć więcej, prosimy o kontakt.

Jednostki własne

6 (Galeria Krakowska, Silesia City Center, Galeria Kaskada, Manufaktura, Promenada, Riviera)

Jednostki franczyzowe

3 (Arkadia, Galeria Bałtycka, Magnolia)

Zdjęcie punktu systemu
sklep Geox
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  1. weryfikacja lokalizacji i lokalu zaproponowanego przez klienta;
  2. znalezienie odpowiedniej lokalizacji oraz wsparcie przy negocjacji warunków najmu;
  3. koordynacja i pomoc w przygotowaniu projektu oraz adaptacji lokalu w zakresie i na warunkach uzgodnionych umową franczyzową;
  4. dogodne warunki handlowe;
  5. brak opłat licencyjnych;
  6. profesjonalna pomoc przy kontraktacjach towaru oraz analizach sprzedaży;
  7. darmowe szkolenia z zakresu technik sprzedaży oraz visual merchandisingu;
  8. wsparcie marketingowe i PR;
  9. gwarancja cen detalicznych i gwarancja marży na ustalonym poziomie;
  10. prawo do używania logo marki;
  11. termin otwarcia sklepu to ok. 3 miesiące od momentu podpisania umowy franczyzowej;
  12. kompleksowe wsparcie w zakresie prowadzenia i funkcjonowania sklepu.
Przewidywana suma inwestycji

Koszt inwestycji wraz z wyposażeniem sklepu wynosi minimum 150.000 zł.

Franczyzobiorca musi przedłożyć odpowiednie zabezpieczenie finansowe, w celu uzyskania limitu kredytowego niezbędnego do prowadzenia działalności. Wartość limitu kredytowego jest każdorazowo ustalana indywidualnie.

Podstawowe wymagania sieci
  1. Minimalna wymagana powierzchnia to 85 m2;
  2. Lokalizacja w Centrach Handlowych w miastach powyżej 150 tyś mieszkańców;
  3. Dostarczenie depozytu lub akredytywy typu Stand By na określoną w kontrakcie kwotę.
Informacje o franczyzodawcy
Geox Poland Sp. z o.o.
ul. Postępu 12, 02-676 Warszawa
+48 537 600 603
kuzniar.lukasz@geox.com
www.geox.com
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Łukasz Kuźniar

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.