Stara Pączkarnia

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wyrabiane przez nas pączki tworzone są według receptur przekazywanych od pokoleń, z zachowaniem tradycyjnych metod produkcji. Dbamy również, aby każdy wyprodukowany pączek był najwyższej jakości, zawsze świeży i ciepły serwowany klientom.
Najistotniejsze jest know - how firmy, którym służymy Franczyzobiorcom. Otrzymują oni pełne wsparcie przez cały okres trwania umowy obejmujące szkolenia, marketing, produkty oraz kontrolę jakości. Naszym Partnerom zapewniamy współpracę i pełne zaangażowanie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Franczyzobiorca nie musi więc posiadać doświadczenia w gastronomii, nasz zespół w pełni przygotuje zarówno Franczyzobiorcę jak i jego personel do prowadzenia Pączkarni.
Aby zapewnić obsługę na najwyższym poziomie oraz sprawną produkcję Franczyzobiorca odbędzie u nas miesięczne szkolenie, które pomoże spokojnie pokierować biznesem.
Franczyzobiorca otrzyma pomoc przy wyborze personelu i lokalu, projekt aranżacji wnętrza oraz strój i wygląd personelu; - doradzimy na każdym etapie powstawania Pączkarni.
Oferujemy dostęp do starannie przygotowanego modelu franczyzy i projekcji finansowej.
Jednym z ważnych elementów są spotkania i konsultacje - zobowiązujemy się do pięciu wizyt w tygodniu w lokalu Franczyzobiorcy przez pierwszy miesiąc prowadzenia działalności oraz do minimum jednej wizyty w miesiącu w poźniejszym okresie.
Nasz Partner otrzyma przemyślane kampanie marketingowe oraz sprawdzoną sieć dostawcow i partnerów - dostarczymy Franczyzobiorcy na jego koszt wszelkie urządzenia niezbędne do prowadzenia działalności będącej przedmiotem umowy.
Stara Pączkarnia ma na celu oferowanie najwyższej jakości produktu przez specjalnie do tego wyszkolonych pracowników. Lokale dobierane są tak, aby klient mógł przyglądać się całemu procesowi produkcji.
Osoby zainteresowane współpracą z naszą firmą na pierwsze spotkanie zapraszamy zawsze do siedziby w Szczecinie. Jest to najlepszy sposób, aby zaznajomić się z charakterem Starej Pączkarni i podjąć decyzję o rozpoczęciu współpracy franczyzowej.
Stara Pączkarnia to biznes dla osób, którym zależy na dobrym produkcie i szybkim zwrocie z inwestycji. Dla tych, którzy chcą aktywnie brać udział w rozwoju swojej firmy.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
30
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota potrzebna do otwarcia Pączkarni to 100 tys. zł, powierzchnia lokalu to minimum 30 m2.
Lokal powinien być zlokalizowany w miejscu atrakcyjnym pod względem dostępności dla klientów, również w zakresie możliwości obserwowania produkcji.
Jednorazowa oplata licencyjna wynosi 18 tys. zł a w niej:
- 5 tys. zł opłaty wstepnej,
- 13 tys. zł w przypadku podpisania umowy franczyzowej.
Opłaty ponoszone na rzecz Franczyzodawcy to 7 proc. - w tym 2 proc. na marketing sieci.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Stara Pączkarnia Sp. z o. o. sp. k.
ul. 5 Lipca 46, 70-374 Szczecin
517 766 469
Osoba do kontaktu dla kandydatow
Jacek Kloc
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy na sprzedaży wyłącznie pączków można zarobić? Franczyzodawca Starej Pączkarni udowadnia, że tak i stawia na franczyzę.
Sieć Stara Pączkarnia liczy już ponad 20 placówek. Ile można zarobić na sprzedaży wyłącznie pączków?
15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.
Gościem specjalnym Forum Edukacyjnego na XV Targach Franczyza będzie Piotr Polk, aktor i właściciel marki meblarskiej „by Polk”.
Stara Pączkarnia udowadnia, że wystarczy jeden – ale bardzo dobry – produkt, by rozkręcić dochodowy biznes.

Przy dobrej lokalizacji inwestycja w przyczepę z lodami może się zwrócić po jednym sezonie. – mówi Łukasz Przygoda, franczyzodawca marki Lody Przygoda&Lavazza.
Franczyzobiorczyni McDonald's przegrała w Naczelnym Sądzie Administracyjnym spór ze skarbówką i musi zwrócić zaległy podatek VAT. Czy to zła wróżba dla innych biorców licencji?
Sieć Biesiadowo liczy już 120 lokali. Licencjodawca kusi franczyzobiorców niską kwotą inwestycji na start.
Grupa Sfinks kupi całą sieć Fabryka Pizzy. Do tej pory otwierała pizzerie jako masterfranczyzodawca.
Sieć Meat&Fit uruchomiła kolejny lokal, tym razem w Krakowie. Gdzie i za ile można otworzyć bistro z burgerami?

Dmytro Linnik już kilka dni po otwarciu pierwszej pizzerii pod szyldem New York Pizza Department zaczął myśleć o inwestycji w kolejną. Czy to była dobra decyzja?
Koncept Lody Smaki Natury proponuje franczyzobiorcom kilka rodzajów współpracy. Ile trzeba mieć pieniędzy na start?
Krowarzywa otworzyła kolejny lokal franczyzowy. Inwestycja w wegańską restaurację wynosi mniej więcej 200 tys. zł.
Właściciele marki Shrimp House chcą otwierać franczyzowe bistra w kolejnych miastach. Ile trzeba zainwestować w biznes?
Stoiska Moijto Lemon to biznes sezonowy. Czy przez pięć miesięcy można zarobić tyle, żeby nie pracować przez pozostałą część roku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING

Jak zarabiać na wynajmie?
Krok po kroku opisujemy, jak zarabiać na wynajmie mieszkań i lokali. Sprawdzamy, czy opłaca się mieć niszowy e-sklep. Radzimy, jak rozwinąć sieć franczyzową za granicą.
Jarosław Szanajca, założyciel Dom Development opowiada, jak zbudował firmę gigant od zera. Zdradzamy kim jest właściciel sklepów Dino i dlaczego prowadzi interesy bez rozgłosu.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.