Zielona Budka

Zielona Budka
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Zielona Budka powstała jako spełnienie marzeń dwóch przyjaciół – Edmunda Plewickiego i Kazimierza Koziełła. Lodziarnia została założona w pomalowanej na zielono, drewnianej budce, w której pierwotnie znajdowała się kwiaciarnia. Już w pierwszych latach jej istnienia hasło "zielona budka" stało się wśród warszawiaków - i nie tylko - znakiem rozpoznawczym znakomitych słodkości, a szczególnie niezwykłych lodów. Ustawiali się po nie w kolejce mieszkańcy całego miasta. Nazwę „Zielona Budka” zawdzięczamy więc warszawiakom.

Zapraszamy wszystkich, którzy myślą o rozpoczęciu współpracy z Zieloną Budką.
Zostań partnerem:

  • dystrybucji,
  • kawiarni – Punkt Patronacki,
  • kawiarni / cukierni,
  • restauracji,
  • sklepu.

Zielona Budka najbardziej znana i zasobna w lata tradycji polska firma lodowa. Oferta gastronomiczna to rdzenna kompetencja firmy. Oferujemy Państwu bardzo szeroki asortyment lodów odpowiadający dzisiejszym potrzebom rynkowym. Stale pracujemy nad nowymi kompozycjami smaków podążając za trendami.

Jednostki franczyzowe

7

Zdjęcie punktu systemu
Zielona Budka
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Zielona Budka w ramach współpracy proponuje:

  • wsparcie w ocenie wybranej lokalizacji,
  • zapewnienie sprzętu chłodniczego (witryny i zamrażarki),
  • Wykonanie kompletnego projektu technicznego oraz wizualizacji punktu gotowego  do odbioru w Sanepid,
  • materiały reklamowe z logo Zielona Budka,
  • know-how,
  • szkolenie dla personelu,
  • bieżącą obsługę przez regionalnego opiekuna punktu gastronomicznego,
  • wsparcie przy otwarciu punktu :akcje promocyjne, degustacje,
  • profesjonalna obsługa logistyczna dostawy produktów do punktu gastronomicznego.
Przewidywana suma inwestycji
  • W zależności od wielkości lokalu: wyspa od 10m2 koszty 35 tys do lokal powyżej 100m2  do 300 tys. zł,
  • Nakłady finansowe uzależnione sa od wielkości lokalu oraz jego stanu technicznego i kosztów adaptacji,
  • Brak opłaty licencyjnej,
  • Brak opłat marketingowych.
Podstawowe wymagania sieci

Lokalizacja lodziarni jest kluczem do sukcesu.

 Powierzchnia minimalna to 30 m2, optymalna ok. 60 m2 w atrakcyjnym położeniu:

  • Galerie Handlowe,
  • Centra Handlowe,
  • Popularne deptaki,
  • Kurorty Turystyczne.
Informacje o franczyzodawcy
Zielona Budka (Mielec) Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec
660 673 430
Ireneusz.rachon@zielonabudka.pl
www.zielonabudka.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Ireneusz Rachoń

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.