Mad Box

Mad Box
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Marka Mad Box powstała w 2014r. kiedy to rozpoczęliśmy wnikliwe prace nad stworzeniem konceptu, który z powodzeniem już na samym początku byłby w stanie konkurować z innymi, dużo większymi restauracjami typu street food. Dotychczasowe szerokie doświadczenie i zamiłowanie do zdrowego i smacznego jedzenia pozwoliły nam stworzyć autorskie receptury począwszy od wszystkich oferowanych przez nas sosów, które tworzymy sami od podstaw, poprzez kompozycje zup, sałatek, przekąsek aż na kompozycjach flagowych BOX’ów kończąc. Inspiracją dla nas jest aromatyczna i zdrowa kuchnia orientalna. Mieszając składniki, dodając przyprawy z najdalszych zakamarków świata wciąż tworzymy nowe dania na których opieramy swoje menu.

   Po wielu miesiącach prac, selekcji produktów i dostawców, setkach godzin spędzonych przy woku, osiągnęliśmy zamierzony efekt czego rezultatem było otwarcie pierwszego lokalu w podwarszawskim Grodzisku Mazowieckim.

   Jesteśmy młodym, energicznym i pełnym ambicji zespołem ludzi, którzy marzenie o własnym biznesie urzeczywistnili.

Widząc potencjał stworzonego konceptu, goszcząc zadowolone i najedzone rzesze klientów, których liczba stale rośnie oraz odpowiadając na Państwa zainteresowanie i pytania dotyczące możliwości współpracy, postanowiliśmy poszerzyć działalność o sieć franczyzową.

Co nas charakteryzuje:

  • Nowa sieciowa marka – elementem zainteresowania klientów,
  • Dopracowany model biznesowy,
  • Bardzo korzystne warunki franczyzowe – szukamy partnerów, którzy chętnie i z zaangażowaniem poprowadzą swój lokal pod wspólnym „szyldem”,
  • Doskonałe jedzenie – ruchome pozycje menu (zawsze na nowo),
  • Ciekawy sposób podania potraw (take out box) wciąż mało rozwinięty i mało popularny koncept na polskim rynku,
  • Marka doskonale wkomponowana w klimat miejski (również dania na wynos i w dostawie),
  • Zdrowe jedzenie poprzez szybką obróbkę cieplną na woku (stir fry),
  • Smak potraw zasługą orientalnych przypraw i składników,
  • Świeżość produktów jakością naszych dań,
  • Jesteśmy najlepszą alternatywą dla przejedzonych już kebabów, pizz i burgerów.

Chętne i szukające pomysłu na swój biznes osoby zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Jednostki własne

1 (w podwarszawskim Grodzisku Mazowieckim) + 2 w przygotowaniu

Jednostki franczyzowe

2 w toku przygotowań

Zdjęcie punktu systemu
Mad Box kolaż lokale
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Zaczynając z nami współpracę nawet nieposiadający doświadczenia w gastronomii przedsiębiorcy są w stanie efektywnie prowadzić swój własny lokal, czerpiąc z tej współpracy oczywiste profity. Dzieje się tak ponieważ już od samego początku współpracy jesteśmy w stanie zapewnić bardzo szerokie wsparcie m.in.:

  • Przede wszystkim gotowy i sprawdzony sposób na biznes,
  • Pomoc w założeniu własnej działalności gospodarczej w tym pełną obsługę księgową (jeżeli jest taka potrzeba),
  • Działania pod wspólnym logiem marki Mad Box,
  • Gwarancja ciągłego rozwoju i doskonalenia,
  • Pomoc w wyborze odpowiedniej lokalizacji, lokalu oraz w razie potrzeby pomoc przy negocjowaniu warunków i kosztów najmu lokalu,
  • Pomoc przy aranżacji lokalu oraz zapewnieniu odpowiednich materiałów wizualizacyjnych w tym nośników reklamowych po najniższych cenach,
  • Pomoc przy stworzeniu projektów technicznych, wentylacyjnych oraz odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
  • Pomoc w planowaniu, organizowaniu oraz przeprowadzaniu akcji marketingowych w tym zakupie po wynegocjowanych cenach odpowiednich nośników identyfikacji wizualnej,
  • Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy oraz sprawdzonych dostawców produktów wraz z wynegocjowanymi rabatami na ich zakup już od pierwszej dostawy,
  • Wiedzę w zakresie procedur operacyjnych, standardów działań oraz obsługi klienta,
  • Dostarczamy pełne „konow-how”, wraz z bezpłatnym szkoleniem franczyzobiorcy oraz jego pracowników,
  • Przekazujemy nasze autorskie „księgi smaków” oraz podręczniki wprowadzające,
  • Przyszłym partnerom gwarantujemy wyłączność terytorialną,
  • Relatywnie niski koszt inwestycyjny przy stosunkowo szybkim punkcie rentowności,
  • Pomoc w doborze i zaplanowaniu wyposażenia lokalu,
  • Jeden z najtańszych o ile nie najtańszy model franczyzowy, mający na celu zadowolenie franczyzobiorcy i przyniesienie mu jak największych dochodów a nie obciążanie go wymyślnymi opłatami jakie możemy spotkać na rynku (opłata marketingowa, opłata stałego wsparcia, opłata od obrotu itp.)
Przewidywana suma inwestycji

Kwota inwestycji zależna jest od posiadanego lokalu lub stanu technicznego lokalu wynajmowanego, jego wcześniejszego przeznaczenia i wielkości. Szacowany koszt inwestycyjny dla lokalu około 50-60m2 może się wahać w przedziale 20-50 tys. złotych.
Punkt gastronomiczny tylko z „okienkiem wydawczym” może zamknąć się w całości już w około 18-20 tys. złotych

Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi tylko 2,5 tys. zł (dla pierwszych 5 franczyzobiorców podpisujących z nami umowę) w ramach tej kwoty mieści się szkolenie personelu, podręcznik operacyjny i „księga smaków” pomoc w przygotowaniu i uruchomieniu lokalu.

Opłata miesięczna tylko 800 zł (dla pierwszych 5 franczyzobiorców podpisujących z nami umowę).

Podstawowe wymagania sieci

Wymogi lokaloweE:

  • Powierzchnia lokalu o metrażu nie mniejszym niż 40-50m2,
  • Lokalizacja punktu w miastach o minimalnej wielkości ludności 50 tyś. mieszkańców,
  • Wskazane jest, aby lokal znajdował się przy głównych ulicach najlepiej licznie uczęszczanych, oraz ciągach komunikacyjnych. W galeriach handlowych w strefie food-court lub części rozrywkowej,
  • Zaletą będą duże witryny odsłaniające wnętrze lokalu,
  • Przepustowość wentylacji wyciągowej około 2500-3000m3
  • Przyłącze energii elektrycznej min 15kV,
  • Zaletą będzie możliwość urządzenia nawet niewielkiego ogródka letniego,
  • Wysokość lokalu minimum 3m.

Warunki przystąpienia do sieci:

  • Posiadanie lokalu o powierzchni minimum 40-50m2 lub możliwość wynajęcia odpowiedniego oraz adaptacji go do wymogów sieci oraz sanepidu,
  • Posiadanie niezbędnych środków finansowych do przeprowadzenia inwestycji (koszt zależny od wielkości powierzchni i stanu lokalu),
  • Posiadanie zarejestrowanej działalności gospodarczej lub chęć jej założenia,
  • Akceptacja kontrolującej roli franczyzodawcy,
  • Franczyzobiorca powinien być energiczny, przedsiębiorczy, dynamiczny i nastawiony na sukces. Musi operować wystarczającą ilością czasu na sprawne prowadzenie swojego lokalu-biznesu. Nie musi mieć doświadczenia w gastronomii, ale musi być gotowy na odbycie szkolenia wstępnego oraz przyszłych wynikających ze specyfiki wprowadzania nowych potraw.
Informacje o franczyzodawcy
Mad Box
ul. Sylwii 6/1, 05-825 Natolin
600 892 407
biuro@madbox.com.pl
www.madbox.com.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Marcin Płużyczka

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.