The Rose

The Rose
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Firma The Rose powstała w 2014 roku. Jesteśmy nową, ale dynamicznie rozwijającą się firmą na rynku polskim. Naszym niekwestionowanym atutem jest świeżość i niepowtarzalność produktów przez nas oferowanych. Posiadamy wyłączność na terenie kraju na sprzedaż kosmetyków  firm BIO-G, BIOCOS, Genmar Cosmetics, Naszym sekretem jest sposób dobierania oferowanych produktów. Współpracujemy tylko z firmami o nienagannej opinii i długoletniej tradycji. Nasi partnerzy to cenieni w Europie i na świecie producenci wysokiej klasy kosmetyków różanych, z jonami srebra i organicznych. BIO-G jest jedną z trzech firm na świecie, które produkują kosmetyki o takim składzie. Ich specjalnością są kosmetyki organiczne zawierające jony srebra, produkowane tylko ze składników naturalnych pochodzących z upraw organicznych. Cały system pozyskiwania surowców i produkcji kosmetyków poddawany jest ścisłej kontroli, a gotowe produkty posiadają wszelkie niezbędne certyfikaty. Natomiast firma BIOCOS to specjalista od kosmetyków naturalnych i organicznych. W swojej bogatej ofercie ręcznie robionych kosmetyków dla dzieci, kobiet w ciąży czy osób borykających się z różnymi problemami skórnymi znajdziemy hydrolaty, kremy, szampony, czy balsamy do włosów, a to wszystko wytworzone z niezwykłą starannością bez dodatku syntetycznych składników. Z kolei działalność firmy Genmar Cosmetics od samego początku, czyli od 1994 roku, była poświęcona tworzeniu dermokosmetyków i produktów do codziennej pielęgnacji, które można znaleźć na naszych półkach pod markami: Herbagen, Herbaforia, Keritogen, Pedex. Obecnie w departamencie produkcyjnym firmy powstaje ponad 100 typów produktów: przeciwzmarszczkowe kremy i żele, produkty do demakijażu, maseczki do twarzy, olejki do masażu, produkty do kształtowania ciała i relaksacji, szampony i maski do włosów, antyperspiranty, produkty pobudzające wzrost włosów, żele pod prysznic, produkty do opalania z filtrami UVA i UVB, samoopalacze, maści, produkty dla dzieci. Kosmetyki te zawierają cenne substancje aktywne: komórki macierzyste, heksapeptydy, ekstrat ze ślimaka, kolagen morski, fitoceramidy, koenzym Q10, olejki roślinne: arganowy, z pestek winogron, z awokado, oliwę z oliwek, malinowy, olejki ylang-ylang, bergamotkowy, z geranium, lawendowy, z drzewa herbacianego, rozmarynowy, goździkowy.

Firma The Rose SA zapewnia swoim franczyzobiorcom kompleksową pomoc i wsparcie w realizacji własnego biznesu. Każdy franczyzobiorca otrzymuje w ramach współpracy gotowy pomysł oraz sposób jego realizacji, wynikający z naszego doświadczenia. Oferujemy wsparcie przez cały okres trwania umowy od momentu wyboru lokalu, wyposażenia (projekt aranżacji lokalu), poprzez darmowy system szkoleń pracowników i właścicieli, wsparcie marketingowe, stroje firmowe oraz wyłączność terytorialną. Nasze motto to: „Naturalnie piękna”. Łączymy nowoczesny styl z siłami natury, aby żyć zdrowo, pięknie wyglądać i być oryginalnym. Gwarantujemy najwyższą jakość produktów, przeplatamy tradycję z innowacją oraz wychodzimy naprzeciw trendowi ECO. Z nami koszty inwestycji zwracają się już po kilku miesiącach, a zarabianie staje się czystą przyjemnością. Dołącz do nas, a my podzielimy się z Tobą naszym sukcesem.

Jednostki własne

ul. Daleka 9, Świdnica, Arkady Wrocławskie S.A. Wrocław 

Zdjęcie punktu systemu
sklep The Rose
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • Możliwość korzystania ze znaków towarowych,
  • know-how projektu,
  • plafon zewnętrzny, logo wewnątrz sklepu, ubiór dla personelu,
  • 3 dniowe bezpłatne szkolenie właściciela placówki i jego pracowników w zakresie wiedzy o produktach i technik sprzedaży,
  • kurs artystycznego pakowania produktów,
  • program lojalnościowy,
  • materiały marketingowe,
  • wsparcie podczas całego okresu trwania umowy,
  • udział w akcjach promocyjnych i marketingowych,
  • sprzedaż partnerowi produktów po cenach dostępnych jedynie dla członków sieci,
  • stroje firmowe dla 2 osób,
  • gwarantowana terytorialność.
Przewidywana suma inwestycji
  • Projekt aranżacji lokalu leży po stronie franczyzodawcy, koszt mebli to 7-12 tys. zł, który pokrywa franczyzobiorca. Projekt aranżacji wyspy leży po stronie franczyzodawcy, koszt samej wyspy to 10-13 tys. zł (po stronie franczyzobiorcy).
  • Pierwsze zatowarowanie sklepu - kwota 29 tys. – 38 tys. zł brutto jest to zależne od wielkości lokalu. Pierwsze zatowarowanie wyspy handlowej 10-15 tys. zł brutto.
  • Opłata licencyjna jednorazowa - 1 zł netto.
  • Fundusz marketingowy - opłata miesięczna 120 zł netto.
Podstawowe wymagania sieci

Nasz Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni sali sprzedażowej 18-30 m2.

Są dwie opcje lokalizacyjne:

a) lokal handlowy w centrum miasta, na parterze, z witryną (główne ulice handlowe, w ciągu ruchu pieszych).

  • duży przepływ ludzi w godzinach otwarcia sklepu,
  • możliwie najbardziej regularny kształt,
  • silne marki sklepów w pobliżu,
  • bliskość przystanków komunikacji miejskiej,
  • przejścia dla pieszych przy sklepie,
  • wejście do sklepu z poziomu ulicy,
  • witryna.

b) galeria handlowa - lokal lub wyspa.

Informacje o franczyzodawcy
The Rose SA
ul. Niepodległosci 14, 58-100 Świdnca
(74) 666 01 66
kontakt@therose.pl
www.therose.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Joanna Lipińska-Kaźmierska 

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.