Chinkalnia Restauracja Gruzińska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Soczyste pierożki chinkali, smakowite chaczapuri, długie toasty i klimatyczny wystrój. W sieci restauracji Chinkalnia dzielimy się miłością do gruzińskiej kuchni i biesiady. 

W naszym menu znajdują się najbardziej popularne dania kuchni gruzińskiej, a o jakość dba szef kuchni Levan Meparishivili, który też osobiście szkoli wszystkich kucharzy.

Zainteresowanym ofertą franczyzy  proponujemy sprawdzony pomysł na biznes, poparty wieloletnim doświadczeniem. Pierwsza Chinkalnia powstała w 2014 roku, aktualnie działamy w 94 lokalizacjach w 5 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce działają 23 restauracje w 16 miastach, a prace nad kolejnymi lokalami trwają. 

JEDNOSTKI WŁASNE

4

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

90

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • pomoc przy wyborze lokalu i jego aranżacji,
  • projekt technologii lokalu, 
  • szkolenia kucharzy i personelu obsługującego restaurację,
  • opieka osobistego menedżera,
  • przekazanie kompendium wiedzy - standardów technologicznych, podręcznik operacyjny,
  • wsparcie w prowadzeniu działalności - analiza sprzedaży i optymalizacja kosztów,
  • korzystne zakupy u sprawdzonych dostawców,
  • wsparcie marketingowe, 
  • wspólnie otwieramy restaurację!

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

 

Kwota inwestycji uzależniona jest od metrażu lokalu oraz jego stanu technicznego, rekomendujemy wybór pomieszczenia po gastronomii.

  • Kwota inwestycji: od 200 000 zł  
  • Opłata licencyjna: 35 000 zł
  • Oplata miesięczna: 3% od obrotu brutto
  • Okres zwrotu 10-18 miesięcy.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • miasta powyżej 100 tys. mieszkańców,
  • lokal o powierzchni 100-250 m2, 
  • pozwolenie na sprzedaż alkoholu,  
  • dbałość o jak najwyższą jakość dań oraz poziom obsługi klientów,
  • akceptacja standardów wypracowanych przez markę i gotowość wprowadzenia ich we własnym lokalu oraz chęć współpracy z siecią na partnerskich zasadach.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
franchising association

Georgian Food Systems Sp. z o.o.

ul. Wigilijna 5/9, 20-502 Lublin

730 899 599

franczyza@chinkalnia.pl

chinkalnia.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Piotr Greczanowski

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Chinkalnia Restauracja Gruzińska.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Georgian Food Systems Sp. z o.o. (ul. Wigilijna 5/9, 20-502 Lublin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Chinkalnia Restauracja Gruzińska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chinkalnia.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.