Pan Naleśnik

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Pan Naleśnik to firma stworzona dla przyjemności przebywania z wyjątkowymi ludźmi. Kameralne wnętrze. Ogródek, w którym od rana gości słońce. Regionalni producenci. Ekologiczne opakowania. Wszystko po to, by móc cieszyć się smakiem i jakością w pełnej świadomości tego co spożywa klient.

CO ZAWIERA LICENCJA?

  • Działanie pod znakiem towarowym PAN NALEŚNIK oraz pełny know how,
  • Pomoc przy wyborze i ocenie odpowiedniej lokalizacji restauracji oraz przy negocjacjach umów najmu,
  • Doradztwo w zakresie zakupu odpowiedniego sprzętu, niezbędnego do prowadzenia restauracji,
  • Wsparcie merytoryczne w wykonaniu aranżacji,
  • Pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
  • Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez Franczyzobiorców na rynkach lokalnych,
  • Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta,
  • Szkolenie i przekazanie wszystkich receptur i technologii,
  • Pełny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących.

JEDNOSTKI WŁASNE

1

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE NA STARCIE

  • Szczegółowy instruktaż przygotowania placówki,
  • Gotowe projekty aranżacji,
  • Gotowe szablony kart menu naleśników, menu napojów,
  • Lista sprawdzonych wykonawców (kontaktów handlowych),
  • Bezpłatne szkolenia dla pracowników,
  • Wsparcie doświadczonych przedstawicieli w procesie uruchamiania lokalu oraz przez cały okres współpracy.

 

SZKOLENIA DLA PERSONELU

  • Nieodpłatne przez cały okres współpracy (nie tylko na starcie),
  • Dostosowane do potrzeb i umiejętności pracowników.

 

WSPARCIE MARKETINGOWE

  • Działania marketingowe i PR na szczeblu ogólnopolskim,
  • Elegancka, wizytówkowa strona www.pannalesnik.com i profil http://www.facebook.com/pages/Pan-Naleśnik/,
  • Pomoc w działaniach lokalnych – od doradztwa strategicznego po przygotowanie graficzne materiałów.

ZAOPATRZENIE W TOWAR (PRODUKTY)

  • Szczegółowe receptury,
  • Systemem HACCP,
  • Audyt partnerów handlowych i negocjacje warunków,
  • Lista sprawdzonych dostawców i propozycje cen.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • minimalna kwota potrzebna do otwarcia restauracji wynosi 100 - 150 tys. zł netto,
  • w przypadku gotowego lokalu po innej gastronomii ok. 50 – 80 tys. zł netto,
  • jednorazowa opłata wstępna wynosi 12 tys. zł netto (w ramach opłaty: szkolenie personelu i właściciela, podręcznik operacyjny, projekty materiałów reklamowych, przygotowanie i uruchomienie restauracji),
  • nie pobieramy opłat od obrotu lokalu,
  • Opłata miesięczna 1200 zł netto (+ VAT) (płatne w pełni dopiero po 3 mc od podpisania umowy),
  • Opłata marketingowa do wspierania marketingu całej sieci 300 zł netto miesięcznie.

ŹRÓDŁA DOCHODÓW FRANCZYZNOWBIORCY

  • Sprzedaż gotowych dań na miejscu,
  • Sprzedaż gotowych dań na wynos,
  • Sprzedaż gotowych dań z dostawą do domu lub do firmy,
  • Sprzedaż napojów bezalkoholowych,
  • Organizacja imprez okolicznościowych w lokalu lub dostawa większych zamówień pod wskazany przez klienta adres.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Lokal przeznaczony do realizacji franczyzy musi znajdować się w centrum miasta, przy ulicach handlowych, bądź w galeriach handlowych. Wymagamy bezpośredniego wejścia z ulicy, z możliwością rozmieszczenia ogródka letniego. Minimalna powierzchnia lokalu to 55 m2.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

E&G Solutions Ewa Tatara

ul.Dolnych Młynów 3/3 31-124 Kraków

793 336 061

kontakt@pannalesnik.com

www.pannalesnik.com

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Ewa Tatara

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Pan Naleśnik.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.