Pan Naleśnik

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pan Naleśnik to firma stworzona dla przyjemności przebywania z wyjątkowymi ludźmi. Kameralne wnętrze. Ogródek, w którym od rana gości słońce. Regionalni producenci. Ekologiczne opakowania. Wszystko po to, by móc cieszyć się smakiem i jakością w pełnej świadomości tego co spożywa klient.
CO ZAWIERA LICENCJA?
- Działanie pod znakiem towarowym PAN NALEŚNIK oraz pełny know how,
- Pomoc przy wyborze i ocenie odpowiedniej lokalizacji restauracji oraz przy negocjacjach umów najmu,
- Doradztwo w zakresie zakupu odpowiedniego sprzętu, niezbędnego do prowadzenia restauracji,
- Wsparcie merytoryczne w wykonaniu aranżacji,
- Pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
- Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez Franczyzobiorców na rynkach lokalnych,
- Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta,
- Szkolenie i przekazanie wszystkich receptur i technologii,
- Pełny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE NA STARCIE
- Szczegółowy instruktaż przygotowania placówki,
- Gotowe projekty aranżacji,
- Gotowe szablony kart menu naleśników, menu napojów,
- Lista sprawdzonych wykonawców (kontaktów handlowych),
- Bezpłatne szkolenia dla pracowników,
- Wsparcie doświadczonych przedstawicieli w procesie uruchamiania lokalu oraz przez cały okres współpracy.
SZKOLENIA DLA PERSONELU
- Nieodpłatne przez cały okres współpracy (nie tylko na starcie),
- Dostosowane do potrzeb i umiejętności pracowników.
WSPARCIE MARKETINGOWE
- Działania marketingowe i PR na szczeblu ogólnopolskim,
- Elegancka, wizytówkowa strona www.pannalesnik.com i profil http://www.facebook.com/pages/Pan-Naleśnik/,
- Pomoc w działaniach lokalnych – od doradztwa strategicznego po przygotowanie graficzne materiałów.
ZAOPATRZENIE W TOWAR (PRODUKTY)
- Szczegółowe receptury,
- Systemem HACCP,
- Audyt partnerów handlowych i negocjacje warunków,
- Lista sprawdzonych dostawców i propozycje cen.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- minimalna kwota potrzebna do otwarcia restauracji wynosi 100 - 150 tys. zł netto,
- w przypadku gotowego lokalu po innej gastronomii ok. 50 – 80 tys. zł netto,
- jednorazowa opłata wstępna wynosi 12 tys. zł netto (w ramach opłaty: szkolenie personelu i właściciela, podręcznik operacyjny, projekty materiałów reklamowych, przygotowanie i uruchomienie restauracji),
- nie pobieramy opłat od obrotu lokalu,
- Opłata miesięczna 1200 zł netto (+ VAT) (płatne w pełni dopiero po 3 mc od podpisania umowy),
- Opłata marketingowa do wspierania marketingu całej sieci 300 zł netto miesięcznie.
ŹRÓDŁA DOCHODÓW FRANCZYZNOWBIORCY
- Sprzedaż gotowych dań na miejscu,
- Sprzedaż gotowych dań na wynos,
- Sprzedaż gotowych dań z dostawą do domu lub do firmy,
- Sprzedaż napojów bezalkoholowych,
- Organizacja imprez okolicznościowych w lokalu lub dostawa większych zamówień pod wskazany przez klienta adres.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal przeznaczony do realizacji franczyzy musi znajdować się w centrum miasta, przy ulicach handlowych, bądź w galeriach handlowych. Wymagamy bezpośredniego wejścia z ulicy, z możliwością rozmieszczenia ogródka letniego. Minimalna powierzchnia lokalu to 55 m2.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
E&G Solutions Ewa Tatara
ul.Dolnych Młynów 3/3 31-124 Kraków
793 336 061
Osoba do kontaktu dla kandydatow
Ewa Tatara
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.
Gościem specjalnym Forum Edukacyjnego na XV Targach Franczyza będzie Piotr Polk, aktor i właściciel marki meblarskiej „by Polk”.
Właściciel marki Pan Naleśnik zapewnia, że posiada know-how, które umożliwia barom osiągnięcie rentowności już po trzech miesiącach od otwarcia.

Przy dobrej lokalizacji inwestycja w przyczepę z lodami może się zwrócić po jednym sezonie. – mówi Łukasz Przygoda, franczyzodawca marki Lody Przygoda&Lavazza.
Franczyzobiorczyni McDonald's przegrała w Naczelnym Sądzie Administracyjnym spór ze skarbówką i musi zwrócić zaległy podatek VAT. Czy to zła wróżba dla innych biorców licencji?
Sieć Biesiadowo liczy już 120 lokali. Licencjodawca kusi franczyzobiorców niską kwotą inwestycji na start.
Grupa Sfinks kupi całą sieć Fabryka Pizzy. Do tej pory otwierała pizzerie jako masterfranczyzodawca.
Sieć Meat&Fit uruchomiła kolejny lokal, tym razem w Krakowie. Gdzie i za ile można otworzyć bistro z burgerami?

Dmytro Linnik już kilka dni po otwarciu pierwszej pizzerii pod szyldem New York Pizza Department zaczął myśleć o inwestycji w kolejną. Czy to była dobra decyzja?
Koncept Lody Smaki Natury proponuje franczyzobiorcom kilka rodzajów współpracy. Ile trzeba mieć pieniędzy na start?
Krowarzywa otworzyła kolejny lokal franczyzowy. Inwestycja w wegańską restaurację wynosi mniej więcej 200 tys. zł.
Właściciele marki Shrimp House chcą otwierać franczyzowe bistra w kolejnych miastach. Ile trzeba zainwestować w biznes?
Stoiska Moijto Lemon to biznes sezonowy. Czy przez pięć miesięcy można zarobić tyle, żeby nie pracować przez pozostałą część roku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING

Jak zarabiać na wynajmie?
Krok po kroku opisujemy, jak zarabiać na wynajmie mieszkań i lokali. Sprawdzamy, czy opłaca się mieć niszowy e-sklep. Radzimy, jak rozwinąć sieć franczyzową za granicą.
Jarosław Szanajca, założyciel Dom Development opowiada, jak zbudował firmę gigant od zera. Zdradzamy kim jest właściciel sklepów Dino i dlaczego prowadzi interesy bez rozgłosu.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.