Pan Naleśnik

Pan Naleśnik
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Pan Naleśnik to firma stworzona dla przyjemności przebywania z wyjątkowymi ludźmi. Kameralne wnętrze. Ogródek, w którym od rana gości słońce. Regionalni producenci. Ekologiczne opakowania. Wszystko po to, by móc cieszyć się smakiem i jakością w pełnej świadomości tego co spożywa klient.

CO ZAWIERA LICENCJA?

  • Działanie pod znakiem towarowym PAN NALEŚNIK oraz pełny know how,
  • Pomoc przy wyborze i ocenie odpowiedniej lokalizacji restauracji oraz przy negocjacjach umów najmu,
  • Doradztwo w zakresie zakupu odpowiedniego sprzętu, niezbędnego do prowadzenia restauracji,
  • Wsparcie merytoryczne w wykonaniu aranżacji,
  • Pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
  • Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez Franczyzobiorców na rynkach lokalnych,
  • Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta,
  • Szkolenie i przekazanie wszystkich receptur i technologii,
  • Pełny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących.

Jednostki własne

1

Zdjęcie punktu systemu
kolaż placówek Pan Naleśnik
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

WSPARCIE NA STARCIE

  • Szczegółowy instruktaż przygotowania placówki,
  • Gotowe projekty aranżacji,
  • Gotowe szablony kart menu naleśników, menu napojów,
  • Lista sprawdzonych wykonawców (kontaktów handlowych),
  • Bezpłatne szkolenia dla pracowników,
  • Wsparcie doświadczonych przedstawicieli w procesie uruchamiania lokalu oraz przez cały okres współpracy.

 

SZKOLENIA DLA PERSONELU

  • Nieodpłatne przez cały okres współpracy (nie tylko na starcie),
  • Dostosowane do potrzeb i umiejętności pracowników.

 

WSPARCIE MARKETINGOWE

  • Działania marketingowe i PR na szczeblu ogólnopolskim,
  • Elegancka, wizytówkowa strona www.pannalesnik.com i profil http://www.facebook.com/pages/Pan-Naleśnik/,
  • Pomoc w działaniach lokalnych – od doradztwa strategicznego po przygotowanie graficzne materiałów.

ZAOPATRZENIE W TOWAR (PRODUKTY)

  • Szczegółowe receptury,
  • Systemem HACCP,
  • Audyt partnerów handlowych i negocjacje warunków,
  • Lista sprawdzonych dostawców i propozycje cen.
Przewidywana suma inwestycji

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • minimalna kwota potrzebna do otwarcia restauracji wynosi 100 - 150 tys. zł netto,
  • w przypadku gotowego lokalu po innej gastronomii ok. 50 – 80 tys. zł netto,
  • jednorazowa opłata wstępna wynosi 12 tys. zł netto (w ramach opłaty: szkolenie personelu i właściciela, podręcznik operacyjny, projekty materiałów reklamowych, przygotowanie i uruchomienie restauracji),
  • nie pobieramy opłat od obrotu lokalu,
  • Opłata miesięczna 1200 zł netto (+ VAT) (płatne w pełni dopiero po 3 mc od podpisania umowy),
  • Opłata marketingowa do wspierania marketingu całej sieci 300 zł netto miesięcznie.

ŹRÓDŁA DOCHODÓW FRANCZYZNOWBIORCY

  • Sprzedaż gotowych dań na miejscu,
  • Sprzedaż gotowych dań na wynos,
  • Sprzedaż gotowych dań z dostawą do domu lub do firmy,
  • Sprzedaż napojów bezalkoholowych,
  • Organizacja imprez okolicznościowych w lokalu lub dostawa większych zamówień pod wskazany przez klienta adres.
Podstawowe wymagania sieci

Lokal przeznaczony do realizacji franczyzy musi znajdować się w centrum miasta, przy ulicach handlowych, bądź w galeriach handlowych. Wymagamy bezpośredniego wejścia z ulicy, z możliwością rozmieszczenia ogródka letniego. Minimalna powierzchnia lokalu to 55 m2.

Informacje o franczyzodawcy
E&G Solutions Ewa Tatara
ul.Dolnych Młynów 3/3 31-124 Kraków
793 336 061
kontakt@pannalesnik.com
www.pannalesnik.com
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Ewa Tatara

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.