Express Pizza American Style
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Express Pizza została założona przez dwóch braci, którzy swoje inspiracje czerpali za oceanem i to właśnie tam powstał pomysł na tworzenie oryginalnej, prostokątnej pizzy, której korzenie i styl wywodzą się z Detroit. Pierwsza Express Pizza - Ta prostokątna! powstała we Wrocławiu w 2014 roku. Oferuje pizzę na grubym, puszystym, a zarazem lekkim cieście. Jej nietypowa prostokątna forma zaskoczy niejednego fana okrągłej pizzy!
W lutym 2014 roku wystartowaliśmy z pierwszym lokalem na Wrocławskim Biskupinie. Już po kilku miesiącach działania wiedzieliśmy, że chcemy stworzyć sieć pizzerii! Nie minęło wiele czasu i powstała druga Express Pizza, tym razem na Gaju - jednym z największych Wrocławskich osiedli. W 2015 roku powstał pierwszy franczyzowy oddział Express Pizza na Wrocławskim Nadodrzu. Wszystkie pizzerie otworzyliśmy własnymi siłami wkładając nie tylko najlepszej jakości składniki, ale też kilogramy serca, którym chętnie podzielimy się z Tobą, gdy będziesz otwierał swoją własną prostokątną Express!
Stale otwieramy nowe lokale. Aktualnie w styczniu 2024 roku po 10 latach działalności z sukcesem funkcjonuje 28 lokali we Wrocławiu, Katowicach, Warszawie i Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Dąbrowie Górniczej, Częstochowie, Gliwicach, Bielsko-Białej, Rybniku, Kaliszu, Bydgoszczy, Opolu, Gdańsku, Ostrowie Wielkopolskim, Szczecinie, Toruniu i Rzeszowie.
Dlaczego warto przyłączyć się do sieci Express Pizza – Ta prostokątna! w systemie franczyzowym?
- Express Pizzę można otworzyć już od 100 tys. zł (netto);
- Niski pułap rentowności inwestycji;
- Nie wymagamy znajomości branży gastronomicznej (zapewniamy szkolenia);
- Dajemy wyłączność terytorialną;
- Wspieramy na każdym etapie: od poszukiwania lokalu, aż do dnia otwarcia;
- Przekazujemy nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu sieci pizzerii oraz know-how jakim dysponujemy;
- Oryginalny Pomysł (Prostokątna Pizza);
- Współpracujemy z jednym z największych dostawców HORECA w Polsce;
- Rozpoznawalność oraz nowoczesny styl marki Express Pizza;
- Łatwość prowadzenia Express Pizzy dzięki nowatorskiej technologii przygotowania pizzy oraz narzędziom do zarządzania biznesem.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
26
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Od początku naszej współpracy oraz na każdym jej kroku jesteśmy do Państwa dyspozycji. Podzielimy się naszym doświadczeniem, które zdobyliśmy na przestrzeni lat i wspólnie otworzymy lokal Express Pizza - ta prostokątna!
Zapewniamy:
- doradztwo przy wyborze lokalu i jego lokalizacji;
- szkolenia personelu;
- naszą obecność w pierwszych dniach działania lokalu;
- przygotowanie strony internetowej wraz z systemem zamówień online;
- materiały promocyjne w formie elektronicznej
- pomoc techniczną w wyborze sprzętu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- minimalny koszt inwestycji 100 tys. zł (netto);
- opłata wstępna: 9 tys. zł netto (m.in. szkolenia pracowników, system zamówień online, materiały reklamowe w formie elektronicznej, projekt wnętrza);
- opłata licencyjna: 5 proc. netto obrotu miesięcznego lub opłata stała uzależniona od lokalizacji.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna powierzchnia lokalu 35 mkw.
- Wentylacja mechaniczna nawiewna i wywiewna.
- Przyłącze elektryczne (siła) minimum 10kW.
- Lokalizacja: miejscowość powyżej 90 tys. mieszkańców.
- Chęć współtworzenia sieci Express Pizza - Ta prostokątna!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gołąb & Gołąb Company S.C.
ul. Ubocze 19/3 51-521 Wrocław
697 079 927
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Bartosz Gołąb
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gołąb & Gołąb Company S.C. (ul. Ubocze 19/3 51-521 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Express Pizza American Style oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie expresspizza.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W wydaniu październikowym "FRANCHISING" zdradzamy receptę na sukces w biznesie. Poza tym prezentujemy SuperBrands na Targach Franczyza. W numerze gratisowy bilet wstępu na targi.
Express Pizza wkrótce otwiera swój piąty lokal franczyzowy. Ile trzeba zainwestować w pizzerię pod tym szyldem?
Czy prostokątna pizza to sposób na sukces franczyzobiorcy? Licencjodawca Express Pizza przekonuje, że tak.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.