Marella

Marella
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

OWL International to wyłączny agent ekskluzywnych marek włoskich należących do holdingu Max Mara Fashion Group. O ugruntowanej pozycji na rynku i renomie OWL jako agenta świadczy fakt, iż działa na polskim rynku od końca lat 90. XX wieku. W swojej ofercie posiada systemy franczyzowe takich marek jak:  Max Mara, Marella, Pennyblack, Persona by Marina Rinaldi, iBlues, Weekend Max Mara, czy Max&Co.

 

Kompetentny zespół doradców biznesowych i pasjonatów mody przez duże „M” ma na uwadze w szczególności dobre interesy swoich Partnerów, realizując tym samym filozofię firmy i stanowiąc jej solidny trzon.

Historia tej włoskiej marki narodziła się w 1976 r. Wtedy Marella była jedną linii w kolekcji Max Mara, a w 1988 roku stała się niezależną marką. Ubrania i akcesoria, które oferuje są stylowe, kobiece i można je założyć niemal na każdą okazję. Marella od zawsze szuka nowych dróg, żeby wyjść naprzeciw potrzebom nowoczesnych, dynamicznych kobiet i z sukcesem je znajduje. 40 lat doświadczenia na rynku pod szyldem Domu Mody Max Mara stanowi mocną bazę. Marella jest doceniana przez klientów za wysoką jakość krawiectwa i profesjonalizm w działaniu.

Obecnie marka posiada salony w 50 krajach na świecie, m.in. we Francji, Kanadzie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, oraz 14 salonów w Polsce. 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową „Marella”, oraz pod wspólnym oznaczeniem graficznym.

Franczyza Marella jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą, prawnie i finansowo niezależnym - zwanym Franczyzobiorcą, a marką Marella. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz ściśle wg wyznaczonego standardu, określonego przez markę w Pakiecie Franczyzowym.

Jednostki franczyzowe

40

Zdjęcie punktu systemu
sklep MArella
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  1. pełny asortyment towarowy;
  2. brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
  3. know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
  4. pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
  5. gotowy projekt salonu;
  6. wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
  7. bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
  8. własnościowy system zatowarowania
  9. stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
  10. brak opłat spedycyjnych;
  11. profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;
Podstawowe wymagania sieci
  • wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
  • galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
  • lokal o powierzchni 80 – 120 m2
  • otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek

 

Dla Partnerów zainteresowanych sprzedażą kolekcji Marella w mniejszych miastach przygotowaliśmy stosowną ofertę współpracy w formie multibrandu Made in M lub autorskiego butiku multimarkowego. 

Informacje o franczyzodawcy
Owl International Sp. z o.o.
Ul. Połczyńska 104 01-302 Warszawa
601 833 855
m.surowiec@owl.com.pl
www.owl.com.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Marlena Surowiec
Brand Manager

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.