Fresh Gelato

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Koncept Fresh Gelato to unikatowa produkcja lodów na polskim rynku oparta na sprawdzonych włoskich rozwiązaniach technologicznych firmy Frigomat z ponad 40 letnią tradycją wspieraną przez włoskich mistrzów lodziarstwa i cukiernictwa. Proponowany model biznesowy produkcji świeżych lodów tradycyjnych dynamicznie rozwija się w Europie, Brazyli, Azji oraz USA.
Najwyższą jakość prawdziwych włoskich lodów Fresh Gelato gwarantuje Master of Italian Gelato: Marco Zanolini.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
15
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Lodziarnia przyszłości Fresh Gelato
Zalety rozwiązania:
- Sprawdzona najwyższej jakości technologia włoskiej firmy z ponad 40 letnią tradycją;
- opatentowana koncepcja produkcji świeżych lodów;
- gotowe rozwiązanie możliwe do zaimplementowania w istniejących lokalizacjach np. Cukiernie, piekarnie, restauracje;
- niższe koszty inwestycji niż w przypadku tradycyjnych rozwiązań;
- brak potrzeby wydzielenia dużej ilości miejsca pod produkcję lodów, wystarczą ok. 2 m2;
- brak potrzeby spełniania restrykcyjnych wymogów sanepidowskich oraz budowy labolatorium produkcyjnego;
- zawsze świeże lody w miejscu sprzedaży;
- wyjątkowy design i wsparcie marketingowe Partnera.
W zależności od wybranego modelu biznesowego posiadamy różne grupy produktowe, zaczynając od podstawowego menu z lodami po pełne całoroczne menu całorocznej kawiarni.
Nasze wsparcie:
- Unikalne KNOW-HOW wraz z gotowymi recepturami Fresh Gelato. Wyjątkowe połączenie włoskiej tradycji z najlepszą technologią produkcji oferuje dla naszych klientów najlepsze efekty i potencjał do dalszego rozwoju;
- projekt technologiczny dostosowany do lokalizacji oraz oczekiwań klienta. Wsparcie doświadczonych pracowników w tym architektów mających za sobą setki wdrożeń gwarantuje otrzymanie sprawdzonych rozwiązań;
- szkolenia technologii produktów i urządzeń. Szkolenia prowadzone są przez doświadczonych technologów w tym przez samego mistrza Marco Zanoliniego prekursora organicznych i naturalnych rzemieślniczych metod produkcji;
- wsparcie procesów operacyjnych i zarządzania lokalem, POS tablet, panel do zarządzania lokalem, kalkulator rentowności ( Android, iOS);
- gotowe rozwiązania marketingowe i projektowe, kaseton, semafor, kubki, menu, ulotki, karty lojalnościowe, social media.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wyposażenie lokalu w witrynę i frezer do producji lodów już od 59 000 zł netto;
- brak opłaty licencyjnej;
- brak opłaty wstępnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokalizacje od 10 000 mieszkańców;
- nowy lokal sezonowy lub w galerii handlowej – powierzchnia 10-30 m2;
- lokal całoroczny z miejscami siedzącymi – powierzchnia 30-70m2;
- istniejący już lokal np. piekarnia, cukiernia– powierzchnia min. 2 m2;
- nie wymagamy doświadczenia gastronomicznego.
Dla kogo ten biznes?
Dla wszystkich, którzy pragną dołączyć do włoskiej rodziny twórców wyjątkowych Gelato i chcą rozwijać tę ideę biznesu na swoim lokalnym rynku w Polsce. Zapraszamy do współpracy zarówno osoby bez doświadczenia, z dużą pasją i energią do działania oraz doświadczone osoby w biznesie zainteresowane dywersyfikacją bieżącego profilu działalności. Koncept można uruchomić na niespełna 2m2 w istniejącym lokalu lub jako nową lokalizację. Optymalny metraż dla lokalizacji w galeriach handlowych oraz lokali sezonowych 10-30m2. W przypadku lokali całorocznych 30-70 m2.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Yogo Factory Sp. z o.o.
ul. Niemierzyńska 17A, 71-441 Szczecin
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przy dobrej lokalizacji inwestycja w przyczepę z lodami może się zwrócić po jednym sezonie. – mówi Łukasz Przygoda, franczyzodawca marki Lody Przygoda&Lavazza.
Franczyzobiorczyni McDonald's przegrała w Naczelnym Sądzie Administracyjnym spór ze skarbówką i musi zwrócić zaległy podatek VAT. Czy to zła wróżba dla innych biorców licencji?
Sieć Biesiadowo liczy już 120 lokali. Licencjodawca kusi franczyzobiorców niską kwotą inwestycji na start.
Grupa Sfinks kupi całą sieć Fabryka Pizzy. Do tej pory otwierała pizzerie jako masterfranczyzodawca.
Sieć Meat&Fit uruchomiła kolejny lokal, tym razem w Krakowie. Gdzie i za ile można otworzyć bistro z burgerami?

Dmytro Linnik już kilka dni po otwarciu pierwszej pizzerii pod szyldem New York Pizza Department zaczął myśleć o inwestycji w kolejną. Czy to była dobra decyzja?
Koncept Lody Smaki Natury proponuje franczyzobiorcom kilka rodzajów współpracy. Ile trzeba mieć pieniędzy na start?
Krowarzywa otworzyła kolejny lokal franczyzowy. Inwestycja w wegańską restaurację wynosi mniej więcej 200 tys. zł.
Właściciele marki Shrimp House chcą otwierać franczyzowe bistra w kolejnych miastach. Ile trzeba zainwestować w biznes?
Stoiska Moijto Lemon to biznes sezonowy. Czy przez pięć miesięcy można zarobić tyle, żeby nie pracować przez pozostałą część roku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING

Jak zarabiać na wynajmie?
Krok po kroku opisujemy, jak zarabiać na wynajmie mieszkań i lokali. Sprawdzamy, czy opłaca się mieć niszowy e-sklep. Radzimy, jak rozwinąć sieć franczyzową za granicą.
Jarosław Szanajca, założyciel Dom Development opowiada, jak zbudował firmę gigant od zera. Zdradzamy kim jest właściciel sklepów Dino i dlaczego prowadzi interesy bez rozgłosu.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.