JumpWorld Parki Trampolin

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

JumpWorld oferuje franczyzobiorcom otwarcie parku trampolin, wyposażonego w profesjonalnie zaprojektowany „świat trampolin” podzielony na strefy tematyczne takie jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka, strefę gladiatorów, ściankę wspinaczkową, arenę główną, Strefę „parkour” oraz tory przeszkód ninja.  

Biznes tego typu można otworzyć w centrum handlowym jako rodzaj atrakcji dla klientów centrum jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki. Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.

Parki trampolin JumpWorld to doskonałe miejsce do aktywnej zabawy dla osób w każdym wieku. 

Park trampolin JumpWorld to dynamicznie rozwijający się i wysoce dochodowy biznes. 

Każdy park staje się miejscem regularnie odwiedzanym przez rodziny oraz osoby prowadzące aktywny tryb życia. Biznes przynosi stabilne dochody, które rosna z roku na rok.

Twój park będzie nowoczesnym centrum zabawy dla klientów w każdym wieku w promieniu 40 km.

Koncept JumpWorld dostarcza pozytywnych emocji zarówno klientom jak i właścicielom parku.

JEDNOSTKI WŁASNE

3 Zabrze, Wrocław, Katowice.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

5 Bielsko Biała (jednostka partnerska), Radom, Września, Tarnowskie Góry, Gniezno

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Wybór odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzenie parku od podstaw.
  • Przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku.
  • Wyposażenie parku.
  • Rekrutacja i szkolenie personelu
  • Przeprowadzenie efektywnego marketingu.
  • Wypracowanie przewagi konkurencyjnej.
  • Pomóc w uzyskaniu różnych form finansowania (leasing, kredyt,).
  • Bieżące wsparcie w prowadzeniu biznesu.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Opłata licencyjna od 20 tys. zł (jednorazowa opłata),
  • Nakłady inwestycyjne w projekt – od 450 za m2 parku Polska
  • Comiesięczna opłata franczyzowa – od 6 proc. od obrotu parku/miesiąc,
  • Comiesięczna opłata na fundusz marketingowy 2 proc. od obrotu parku/miesiąc

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Powierzchnia hali od 400 m² do 5000 m2;
  • Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) ≥ 5,5 m;
  • Personel ≥ 7 osób;
  • Nakłady inwestycyjne ≥ 450 zł/m²;
  • Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną;
  • Hala ocieplona spełniająca warunki do prowadzenia działalności rekreacyjno-sportowej;
  • Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną oraz podręcznikiem operacyjnym.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

JUMPWORLD SP. Z O.O. SP. K

ul. Plutonowego Szkubacza 1, 41-800 Zabrze

662 895 124

franczyza@jumpworld.pl

www.jumpworld.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Zbigniew Macion

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do JumpWorld Parki Trampolin.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.