JumpWorld Parki Trampolin

Jump World
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Jump World to plac zabaw z trampolinami pod dachem. Koncept opiera się na idei „fun fitness”, czyli osoby w każdym wieku jednocześnie się bawią i ćwiczą. Jump World oferuje zdrową zabawę dla klientów indywidualnych, organizację urodzin oraz eventów grupowych.

Jump World oferuje potencjalnym franczyzobiorcom otwarcie parku trampolin, wyposażonego w profesjonalnie zaprojektowany „świat trampolin” podzielony na strefy tematyczne takie jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka oraz arenę główną. Biznes tego typu można otworzyć w centrum handlowym jako rodzaj atrakcji dla klientów centrum jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki. Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.

Parki trampolin Jump World to doskonałe miejsce do aktywnej zabawy dla osób w każdym wieku. Jest to dynamicznie rozwijający się i wysoce dochodowy biznes. Każdy park staje się miejscem regularnie odwiedzanym dla osób prowadzących aktywny tryb życia.

Biznes przynosi stabilny dochód, który rośnie z roku na rok.

Jednostki własne

3 Zabrze, Wrocław, Katowice.

Jednostki franczyzowe

1 Bielsko Biała (jednostka partnerska)

Zdjęcie punktu systemu
zajęcia w Jump World
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • Wybór odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzenie parku od podstaw.
  • Przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku.
  • Wyposażenie parku.
  • Rekrutacja i szkolenie personelu
  • Przeprowadzenie efektywnego marketingu.
  • Wypracowanie przewagi konkurencyjnej.
  • Pomóc w uzyskaniu różnych form finansowania (leasing, kredyt,).
  • Bieżące wsparcie w prowadzeniu biznesu.
Przewidywana suma inwestycji
  • Opłata licencyjna od 20 tys. zł (jednorazowa opłata),
  • Nakłady inwestycyjne w projekt – od 650 do 1300 zł za m2 parku Polska
  • Comiesięczna opłata franczyzowa – 8,5 proc. od obrotu parku/miesiąc,
  • Comiesięczna opłata na fundusz marketingowy 1,5 proc. od obrotu parku/miesiąc
Podstawowe wymagania sieci
  • Powierzchnia hali od 400 m² do 3000 m2;
  • Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) ≥ 5,5 m;
  • Personel ≥ 7 osób;
  • Nakłady inwestycyjne ≥ 650-1300 zł/m²;
  • Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną;
  • Hala ocieplona spełniająca warunki do prowadzenia działalności rekreacyjno-sportowej;
  • Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną oraz podręcznikiem operacyjnym.
Informacje o franczyzodawcy
MKK s.c.
ul. Plutonowego Szkubacza 1, 41-800 Zabrze
662 895 124
franczyza@jumpworld.pl
www.jumpwprld.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Zbigniew Macion

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.