Made in G Denim

Made in G Denim
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Made in G Denim – unikalny na polskim rynku projekt sieci multibrandowych salonów oferujących produkty największych europejskich marek z kategorii Denim/Casual. Sklep o powierzchni ok. 150 m² charakteryzuje się wyjątkową elastycznością w dostosowaniu oferty do potrzeb lokalnego rynku, a także unikalnym designem i wieloma niekonwencjonalnymi rozwiązaniami.

Główną zaletą projektu jest jego elastyczność. Oferta każdej marki będzie uzależniona od potrzeb lokalnego rynku. Lista brandów nie jest zamknięta, prowadzimy rozmowy z kilkoma kolejnymi podmiotami. Zawsze możemy również poszerzyć ofertę salonu o którąś z marek premium dostępnych w portfolio GPoland. Marki dostępne w ramach projektu Made in G Denim:

BENCH jest marką, która powstała w Wielkiej Brytanii w 1989 roku.  Oferuje modne, a zarazem funkcjonalne ubrania dla mężczyzn i kobiet w 34 krajach na terenie Europy i Ameryki Północnej. Marka charakteryzuje się unikatowym podejściem do projektowania, skupiając się na doborze tkanin oraz krojów dla całodobowego stylu życia.  

TOM TAILOR podkreśla swoją dewizę "Życie jest grą, więc graj, bądź pewny siebie, miej styl". Dzięki tej nowej strategii marka przyciąga klientów, którzy dbają o indywidualność, pewność siebie i aktywność, a zarazem żyją dynamicznie w środowisku miejskim. TOM TAILOR wspiera „Urban Player” z autentycznym i pewnym siebie wyglądem. Oferowane są dwie linie Toma Tailora – Casual i Denim.

BLEND to prawdziwe rzemiosło prosto z Danii. Marka prezentuje potężny wybór współczesnych europejskich trendów oraz starannie zaprojektowane dżinsy stworzone do życia w mieście. Kolekcje marki Blend odnoszą się do młodzieńczego wolnego ducha.

S.OLIVER jest dużą rodzinną firmą. Łączy w sobie różne style życia, wyrażone w etykietach s.Oliver RED LABEL, s.Oliver BLACK LABEL, Q / S designed by. Inspiruje ludzi na całym świecie dzięki swojej międzynarodowej modzie.

Zdjęcie punktu systemu
Made in G Denim
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Zapewniamy kompleksowe wsparcie ze strony marek, a także naszej agencji w zakresie oferty produktowej, wyposażenia salonu, działań marketingowych, szkoleń, rozwiązań IT itp. Dzięki specjalnym warunkom współpracy (m.in. atrakcyjny poziom marż, zwroty inwestycji, wsparcie marketingowe) wynegocjowanym wyłącznie dla partnerów Made in G Denim jesteśmy w stanie zaoferować Państwu wyjątkową koncepcję biznesową, opartą na prostych zasadach, nie wymagającą znaczących nakładów inwestycyjnych, o potencjalnie wysokim poziomie opłacalności i efektywności.

Przewidywana suma inwestycji

Inwestycja ok. 300 tys.  – 400 tys. w zależności od stanu i wielkości lokalu. Brak opłat licencyjnych

Podstawowe wymagania sieci

Oferta skierowana jest do partnerów poszukujących atrakcyjnego, bezpiecznego i nowoczesnego rozwiązania salonu multibrandowego ze znanymi i pewnymi markami odzieżowymi. Salony będą powstawały w dużych i średnich miastach oraz w wiodących galeriach handlowych. Powierzchnia lokalu od 140 – 250m2. Mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej. 

Informacje o franczyzodawcy
Gpoland Sp. z o.o.
ul. Połczyńska 104, 01-302 Warszawa
(22) 636 60 16
gpoland@gpoland.com.pl
gpoland.com.pl
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.