CoffeeFeel

Coffee Feel
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Sieć kawiarni Coffee Feel powstaje od 2014 roku poprzez inwestycje własne właściciela konceptu Coffeel Sp. z o.o.

Spółka planuje, w najbliższym czasie, dalszy rozwój sieci własnych kawiarni równolegle do rozwoju systemu franczyzy.

Nasze kawiarnie każdego dnia wdrażają naszą misję "Poczuj ulotną świeżość kawy" również dla pozostałych produktów oferowanych w naszych kawiarniach, które staramy się codziennie przygotowywać świeże i smaczne, aby nasi klienci byli ambasadorami marki Coffee Feel. 

Wszystkie produkty kawiarni cechuje wysoka jakość, która w połączeniu z niską ceną trafia do rzeszy młodych klientów, szukających alternatywy dla droższych kawiarni zagranicznych sieci.

Jednostki własne

4 jednostki własne: 

  • Auditorium Maximum UKSW ul. Wóycickiego 1/3;
  • Nowy Gmach UKSW ul. Dewajtis 5;
  • Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie ul. Dobra 56/66;
  • Gmach Chemii Politechnika Warszawska ul. Noakowskiego 3.
Jednostki franczyzowe

2 jednostki w trakcie uruchamiania

Zdjęcie punktu systemu
placówka Coffee Feel
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Podejmując współpracę z Coffee Feel, nawet niedoświadczony przedsiębiorca może z powodzeniem poprowadzić kawiarnię. A to dlatego, że zapewniamy wszechstronne wsparcie:

  1. Pomożemy franczyzobiorcy stworzyć model finansowy oraz symulację przychodów opracowaną na podstawie realnych cen i kosztów obowiązujących w mieście franczyzobiorcy oraz wyników własnych placówek Coffee Feel,
  2. Ocenimy dochodowość przyszłej kawiarni Coffee Feel,
  3. Pomożemy podczas negocjacji z wynajmującym lokal,
  4. Pokażemy jak prawidłowo zarządzać kawiarnią,
  5. Przekażemy franczyzobiorcy podręcznik operacyjny zawierający wszelkie procesy i procedury oraz instrukcje i receptury konieczne do wdrożenia w kawiarni zgodnie ze standardami sieci Coffee Feel,
  6. Przeprowadzimy szereg szkoleń, 
  7. Wdrożymy unikalny system informatyczny wspierający zarządzanie kawiarniami Coffee Feel,
  8. Przygotowujemy kampanię marketingową dla nowej kawiarni Coffee Feel wraz z materiałami marketingowymi, co umożliwi franczyzobiorcy szybko dotrzeć do grupy docelowej klientów w danej lokalizacji.
Przewidywana suma inwestycji
  • Koszt budowy kawiarni już od 50 tys zł;
  • Opłata wstępna 10 tys. zł;
  • Opłata licencyjna 2 tys zł;
  • Fundusz marketingowy 500 zł.
Podstawowe wymagania sieci

Nasi franczyzobiorcy powinni:

  • Być ambitnymi i przedsiębiorczymi ludźmi nastawionymi na sukces,
  • Pozyskać lokal dla swojej kawiarni typu "take away",
  • Zapewnić odpowiedni kapitał do zainwestowania,
  • Być otwartym na wdrożenie standardów Coffee Feel.
Informacje o franczyzodawcy
Coffeel Sp. z o.o.
Al. Wilanowska 261C, 02-730 Warszawa
509 578 268
derlatka@coffeel.pl
www.coffeel.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Michał Derlatka

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.