Armani Exchange

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

GPoland to wyłączny agent topowych marek z segmentu premium, denim, fast fashion oraz footwear & accessories, oferujący ich systemy franczyzowe w Polsce. O ugruntowanej pozycji na rynku i renomie GPoland jako agenta przesądza fakt, iż działa na rynku od końca lat 90 XX wieku, posiadając obecnie ponad 40 doskonale znanych i poważanych brandów w swojej ofercie. 

Kompetentny zespół doradców biznesowych i pasjonatów mody przez duże „M”, ma na uwadze w szczególności dobre interesy naszych Partnerów, realizując tym samym filozofię firmy i stanowiąc jej solidny trzon.

Marka A|X Armani Exchange powstała w 1991 roku, jako nowa marka skierowana do nowych pokoleń, młodych konsumentów mody. Giorgio Armani zainspirowany wyluzowanym, nowoczesnym podejściem do ubrania młodzieży w Mediolanie, Nowym Jorku, Londynie i Tokio, stworzył zbiór orzeźwiających, nieoczekiwanych i zgodnych z energia młodzieży ubrań i dodatków.

Od 2015 r. marka A|X Armani Exchange dokonała nowego kroku naprzód, zdobywając ducha i innowacyjność młodych miast, łącząc to z włoską wrażliwością. Dziś marka jest dostępna na 6 kontynentach w ponad 250 punktach sprzedaży.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową A|X Armani Exchange, oraz pod wspólnym oznaczeniem graficznym.

Franczyza marki jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą, prawnie i finansowo niezależnym - zwanym Franczyzobiorcą, a marką A|X Armani Exchange. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz ściśle wg wyznaczonego standardu, określonego przez markę w Pakiecie Franczyzowym.

JEDNOSTKI WŁASNE

Ponad 250 salonów na świecie.

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • pełny asortyment towarowy;
  • brak opłat wstępnych i licencyjnych,
  • nie pobieramy prowizji; know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
  • pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
  • gotowy projekt salonu; wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT;
  • bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
  • własnościowy system zatowarowania
  • stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
  • brak opłat spedycyjnych;
  • profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe.

     


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Ok. 700 € / m2 (bez podług, sufitów i oświetlenia);
  • Kontrybucja marki - do 50 proc.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców;
  • galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast;
  • lokal o powierzchni 150-300 m2;
  • otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

GPoland

ul. Połczyńska 104; 01-302 Warszawa

(22) 824 34 41

gpoland@gpoland.com.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Tomasz Wasiucionek

Dyrektor Handlowy

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Armani Exchange.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.