Marco Polo

Marco Polo
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

GPoland to wyłączny agent topowych marek z segmentu premium, denim, fast fashion oraz footwear&accessories, oferujący ich systemy franczyzowe w Polsce. O ugruntowanej pozycji na rynku i renomie GPoland jako agenta przesądza fakt, iż działa na rynku od końca lat 90 XX wieku, posiadając obecnie ponad 40 doskonale znanych i poważanych brandów w swojej ofercie. 

Kompetentny zespół doradców biznesowych i pasjonatów mody przez duże „M”, ma na uwadze w szczególności dobre interesy naszych Partnerów, realizując tym samym filozofię firmy i stanowiąc jej solidny trzon.

Historia marki Marc O`Polo zaczęła się w 1967 roku, kiedy to trzech przyjaciół – Rolf Lind, Gote Hoss i Jerry O`Sheets postanowiło stworzyć odzież, której głównymi cechami będą ponad czasowość i naturalność. Marka szybko stała się synonimem tego co wyszukane i naturalne. W latach siedemdziesiątych marka zyskała status kultowej dzięki swojej idei – „Follow the nature”.

Marc O`Polo jest marką kierowaną do osób, które cenią sobie prostotę, lecz wymagających. Cechuje ją naturalność, uniwersalność i ponadczasowość.

Obecnie marka posiada około 3.000 punktów sprzedaży na Świecie, m.in. w Niemczech, Belgii, Francji, oraz 11 salonów w Polsce. 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową Marc O`Polo, oraz pod wspólnym oznaczeniem graficznym.

Franczyza Marc O`Polo jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą, prawnie i finansowo niezależnym - zwanym Franczyzobiorcą, a marką Marc O`Polo. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz ściśle wg wyznaczonego standardu, określonego przez markę w Pakiecie Franczyzowym.

Jednostki własne

Ponad 3 000 salonów na świecie, z czego 11 w Polsce

Zdjęcie punktu systemu
sklep Marco Polo
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • pełny asortyment towarowy;
  • brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizj;
  • know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
  • pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
  • gotowy projekt salonu; 
  • wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT,;
  • bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
  • własnościowy system zatowarowania;
  • stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
  • brak opłat spedycyjnych;
  • profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;pełny asortyment towarowy.
Przewidywana suma inwestycji

700-1300 euro / m2.

Podstawowe wymagania sieci
  • wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców;
  • galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast;
  •  lokal o powierzchni 150-300 m2;
  • otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek.
Informacje o franczyzodawcy
GPoland
ul. Połczyńska 104, 01-302 Warszawa
(22) 824 34 41
gpoland@gpoland.com.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Tomasz Wasiucionek , dyrektor handlowy

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.