Kioda

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Kioda to sklepy z dekoracjami do wnętrz oraz kosmetykami. Naszym motywem przewodnim jest kolor i niepowtarzalny desing. Współpracujemy z najlepszymi projektantami z całego świata. Oferujemy produkty z Korei i innych państw. Kioda po koreańsku oznacza "uroczy".

JEDNOSTKI WŁASNE

10 - Malezja, Wietnam, Filipiny, Indie, Kazachstan, Indonezja, Singapur, Nepal

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

Malezja, Wietnam, Filipiny, Indie, Kazachstan, Indonezja, Singapur, Nepal

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Etap 1:

 Szkolenie wstępne

Nie musisz być ekspertem w zakresie inwestycji we franczyzę. Nie musisz mieć nawet doświadczenia biznesowego i menadżerskiego. Co więcej - nie musisz nawet nic wiedzieć na ten temat! Wszystkiego Cię nauczymy podczas tygodniowego, wszechstronnego szkolenia w siedzibie głównej w Malezji. Skupiamy się głównie na szkoleniu z prowadzenia biznesu i obsługi klienta.

Etap 2:

Wsparcie przy rozpoczynaniu biznesu

Na tym etapie Kioda wspiera Cię w procesie otwarcia sklepu. Pomożemy Ci na każdym kroku, kiedy tylko tego potrzebujesz. Począwszy od wybrania lokalizacji, aż po urządzenie sklepu. Dołożymy wszelkich starań, aby zatowarowanie Twojego sklepu było adekwatne do obszaru jego działania, zaopatrzymy Cię w odpowiedni sprzęt i oprogramowanie. Zapewniamy działania PR-owe, pomagamy w założeniu strony internetowej, a nawet dajemy wskazówki w zakresie zatrudniania pracowników oraz ich przeszkolenia.

Etap 3:

Stałe wsparcie

W momencie, gdy otwierasz sklep otrzymujesz od nas stałe wsparcie przez cały czas istnienia sklepu. Będziesz miał dostęp do regionalnego personelu pomocniczego, wsparcia technicznego i opieki menadżera. Nie wspominając o tym, że będziesz mógł korzystać z atrakcyjnych warunków zakupu produktów. 


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Koncept

Nasza koncepcja posiada doświadczenie w handlu detalicznym, który opiera się na najnowszych koreańskich trendach.

Koszt inwestycji

Koszt inwestycji jest niższy od kosztu otwarcia własnego sklepu. Bieżąca opłata franczyzowa jest ustalana w oparciu o dane dotyczące sprzedaży i nie jest wygórowana. Zapewniamy wsparcie w zakresie znalezienia lokalizacji, podpisania umowy najmu, zaadaptowania jej. Szacowana kwota inwestycji (wyłączając koszty najmu i przystosowania sklepu) to od 159 tys. USD do 277 tys. USD.

Produkty i marża

Zazwyczaj marża na nasze produkty wynosi 45 - 55% z większością powyżej 70% produktów w cenie od 2,5 USD do 20 USD.

Kwota wstępna wraz ze wszystkimi kategoriami  produktów oraz ostatnim sprawozdaniem z naszych sklepów możesz znaleźć tu:


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • zaangażowanie
  • wiara w powodzenie biznesu
  • stabilność finansowa
  • biznes plan
  • szybkość w podejmowaniu decyzji

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Kioda (Malaysia) Sdn Bhd

68, Jalan Austin Heights 8/7, Taman Mount Austin, 81100 Johor Bahru Johor Malezja

+ 16 7155 125

jason@kioda.my

www.kioda.kr

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Jason Tay

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Kioda.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
WYŚLIJ

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.