Imperial

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

GPoland to wyłączny agent topowych marek z segmentu premium, denim, fast fashion oraz footwear&accessories. O ugruntowanej pozycji na rynku i renomie GPoland jako agenta świadczy fakt, iż działa na polskim rynku od końca lat 90. XX wieku. Obecnie posiada w swojej ofercie systemy franczyzowe ponad 40 doskonale znanych i poważanych brandów.

 

Kompetentny zespół doradców biznesowych i pasjonatów mody przez duże „M” ma na uwadze w szczególności dobre interesy swoich Partnerów, realizując tym samym filozofię firmy i stanowiąc jej solidny trzon.

 

IMPERIAL- jednen z liderów z sektora marek fast-fashion na 1)swiecie, powstał w 1978 roku z pomysłu dwóch założycieli – Adriano Aere i Emilii Giberti, którzy do tej pory samodzielnie nadwozują ponad 200 osobowy zespół pracowników oraz 80 sklepów flagowych.

35 lat doświadcznia na rynku odzieżowy powoduje, że obecnie Imperial produkuje ponad 8 milionów sztuk odzieży rocznie i dystrybuuje je na rynku europejskim oraz azjatyckim.

Kolekcje marki są bardzo zróżnicowane zawsze w wyjątkowym, włoskim stylu i kierowane do klienta w przedziale 18-40 lat.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową „Imperial”, oraz pod wspólnym oznaczeniem graficznym.

Franczyza Imperial jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą , prawnie i finansowo niezależnym - zwanym Franczyzobiorcą, a marką Imperial. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz ściśle wg wyznaczonego standardu, określonego przez markę w Pakiecie Franczyzowym.

JEDNOSTKI WŁASNE

80

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  1. pełny asortyment towarowy;
  2. brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
  3. know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
  4. pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
  5. gotowy projekt salonu;
  6. wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT,;
  7. bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
  8. własnościowy system zatowarowania
  9. stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
  10. brak opłat spedycyjnych;
  11. profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  1. brak opłat licencyjnych
  2. koszt konceptu 500-600 Euro/m2

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

- wybrane miasta powyżej 100 tys. mieszkańców,

- galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast,

- lokal o powierzchni 80-120 m2,

- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

GPoland Sp. z o.o.

ul. Połczyńska 104, 01-302 Warszawa

661 345 755

w.wasiucionek@gpoland.com.pl

www.gpoland.com.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Wojciech Wasiucionek

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Imperial.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.