EYFEL PERFUME

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Eyfel Perfume to sieć ponad 400 sklepów w 17 krajach. Na Polskim rynku istniejemy od 2015 roku i posiadamy aktualnie 14 sklepów. Naszym atutem jest, że posiadamy bezkonkurencyjnie niskie ceny na całym rynku perfumeryjnym.

Oferujemy naszym klientom ponad 400 zapachów zarówno damskich jak i męskich w bardzo poręcznych butelkach, które zawsze możesz mieć przy sobie.

Plusem jest że nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za butelkę oraz opakowanie produktu.

Zapach pomoże Ci dobrać znakomicie wykwalifikowany sprzedawca będący ekspertem w dziedzinie perfumeryjnej.

W ofercie posiadamy również :

  • odświeżacze do pomieszczeń oraz samochodów;
  • dezodoranty;
  • antyperspiranty;
  • mydła perfumowane.

Dla najbardziej wymagających klientów posiadamy luksusowe perfumy na bazie oleików prosto z Dubaju.

Pamiętaj, że....

Twój zapach jest Twoją wizytówką.

JEDNOSTKI WŁASNE

10 (w Polsce)

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

4 (w Polsce)

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Pomoc w profesjonalnym otwarciu Perfumerii Eyfel;
  • Szkolenie produktowo – sprzedażowe;
  • Pomoc w zalezieniu odpowiedniej lokalizacji;
  • Systematyczne akcje promocyjne i marketingowe zwiększające sprzedaż;
  • Wyłączność terytorialna;
  • Stabilność działania – umowa na czas nieokreślony;
  • Franczyzodawca zapewnia konkurencyjne marże gwarantujące dochodowość stoiska;

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Brak opłat licencyjnych oraz procentu od obrotów. Minimalna kwota inwestycji 25 tys. zł na produkty. Dodatkowy koszt nabycia stoiska w Galerii Handlowej (koszt około 10-12tys zł), bądź adaptacja sklepu (w zależności od powierzchni ok. 15 tys. zł przy lokalu nie większym niż 10 m2).


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Poszukujemy osób przedsiębiorczych, ambitnych, o zdolnościach menadżerskich, które będą stale podnosić jakość obsługi klienta oraz osobiście zaangażują się w prowadzenie firmy.

Zainteresowania związane z perfumami oraz obecnie panującymi trendami sprawią, że prowadzenie tego biznesu będzie jeszcze przyjemniejsze, ale nie jest to wymóg jaki stawiamy naszym franczyzobiorcom.

Franczyzobiorcą może zostać każdy kto:

  • Posiada kapitał inwestycyjny na zatowarowanie stoiska i zakup wyspy handlowej bądź przystosowania sklepu stacjonarnego;
  • Dysponuje wynajętą powierzchnią w centrum handlowym bądź sklepem stacjionarym o pow. 7-30 m2 w mieście powyżej 30 tys. mieszkańców;
  • Lokalizacja sklepu: centrum miasta, główne ulice handlowe, starówki miast, galerie handlowe;
  • Jest gotowy odbyć program szkoleń w zakresie prowadzenia i zarządzania firmy;
  • Posiada zdolność do samodzielnego prowadzenia własnego przedsiębiorstwa przestrzegając zasad współpracy franczyzowej;
  • Posiada własną działalność gospodarczą;

*Nie jest wymagane doświadczenie w branży perfumeryjnej.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Fullper Cosmetic Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 54/38 , 00-024 Warszawa

ilona.olas@eyfelperfumy.pl

eyfelperfumy.pl/

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Ilona Olas-Yigit

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do EYFEL PERFUME.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
WYŚLIJ

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.