Gloria Jean’s Coffees

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Od momentu wejścia na rynek australijski w 1996 roku, Gloria Jean's Coffees odniosła światowy sukces, serwując kawę gościom w blisko 900 kawiarniach w ponad 50 terytoriach na całym świecie. Tam, gdzie konsumenci byli kiedyś zadowoleni z prostej filiżanki kawy, z pewnością już tak nie jest.

Szukają wysokiej jakości wybornej kawy, którą oferuje Gloria Jean's Coffees. Dzięki badaniom nasza gama produktów ewoluowała wraz ze zmieniającymi się gustami i trendami. Innowacja jest naszym motto - utrzymuje najwyższy poziom produktów i pomaga zwiększyć sprzedaż przez cały rok. Gloria Jean's Coffees zaopatruje się we własne źródła i wypala własne wysokiej jakości ziarna Arabiki w jednym z naszych czterech zakładów prażenia w Los Angeles w USA, Australii i Nowej Zelandii. Jesteśmy dumni z bycia międzynarodową, wielokrotnie nagradzaną firmą; Wiele z naszych sukcesów przypisujemy  silnej sieci Partnerów Franczyzowych. Nikt nie pracuje sam - zapewniamy  partnerom doskonałe szkolenia, sprawdzony model działania franczyzowego, a także stałe wsparcie, które pomaga im rozwijać się w siłę. Dziś Gloria Jean's Coffees jest częścią firmy Retail Food Group (RFG), właściciela wielu marek, także otwartego na międzynarodowy franchising po udanych premierach na świecie.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

900 kawiarni w ponad 50 krajach. Cała sieć liczy 2 600 kawiarni.

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Gloria Jean's Coffees jest częścią Retail Food Group, międzynarodowego koncernu spożywczego z siedzibą w Australii. Ma ponad 2400 punktów sprzedaży, na ponad 80 terytoriach na całym świecie i dziewięć systemów franczyzowych, w tym kawy Gloria Jean. Główni partnerzy franczyzowi otrzymują następujące wsparcie od franczyzodawcy: ​

  • Pełne szkolenie z systemu marki,
  • Ciągłe wsparcie od menedżera ds. Rozwoju rynku,
  • Wsparcie marketingowe i komunikacyjne obejmujące aktywa marki, kampanie promocyjne, materiały z punktów sprzedaży, strony internetowe, wsparcie public relations i wiele innych,
  • Łańcuch dostaw i wsparcie dostaw,
  • Udoskonalanie produktu za pośrednictwem zespołu ekspertów ds. Żywności.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

500 tys. USD


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

RFG poszukuje Partnera Franczyzowego w celu zbudowania marki Gloria Jean i jej innych marek w Polsce. Pożądane atrybuty to

  • Doświadczenie w branży food&beverages, handlu detalicznym lub franczyzie
  • Opowiedni kapitał
  • Rozumienie rozwiązań logistycznych w celu zbudowania skalowalnego modelu

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Retail Food Group

1 Olympic Circuit, Southport, QLD 4215 Australia

506 308 686

ldovidio@gmail.com

www.rfgbrands.com

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Zofia Meserszmidt

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Gloria Jean’s Coffees.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.