Kreweta Tempura Bar

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

System franczyzowy KREWETA

Marzysz o własnym barze krewetkowym? W takim razie ta oferta jest dla Ciebie.

Wierzymy, że dobry pomysł na biznes jest powtarzalny. Dlatego umożliwiamy zainteresowanym zostanie franczyzobiorcą Kreweta Tempura Baru. Zobacz, na jakich zasadach możesz otworzyć własny bar w swoim mieście!

ŚWIEŻOŚĆ

Serwujemy wyłącznie świeże składniki najwyższej jakości, dzięki czemu każda wizyta u nas to gwarancja niesamowitych doznań smakowych.

DOŚWIADCZENIE

Kreweta Tempura Bar to kooperacja doświadczonych postaci gastronomicznego świata Gliwic.

PASJA

Pasja do gotowania, wyjątkowy smak i fascynacja owocami morza – oto przepis stojący za Krewetą.

IDEALNE POŁĄCZENIE

W kulinarnym repertuarze Krewety znajdziesz szczyptę luźnej atmosfery, dużo uśmiechu i jeszcze więcej przepysznych krewetek

LUDZIE

Naszą misją jest serwowanie najwyższej jakości krewetek w przyjaznej, domowej atmosferze. Od nas – dla Was.

JEDNOSTKI WŁASNE

1

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • opatentowana marka + know how,
  • wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy i w trakcie jej trwania,
  • pomoc przy projektach technicznych,
  • projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
  • akcje reklamowe i marketingowe (ulotki, plakaty, talony),
  • prowadzenie fanpage oraz strony www,
  • pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
  • przekazanie receptur naszych dań,
  • szkolenie z zakresu przygotowania dań oraz obsługi klienta,
  • pomoc przy wyborze lokalu,
  • gadżety firmowe sygnowane logiem Kreweta przez (cały okres trwania umowy)
  • zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment oraz napoi bezalkoholowych i alkoholowych,
  • przynależność do forum franczyzowego,
  • wsparcie w zakresie uzyskania finansowania na inwestycje.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Opłata występną 5 tys. zł netto 
  • Opłat franczyzowa 1,5 zł. netto miesiecznie + opłata marketingowa tj. 2 proc. od obrotu 
  • Kwota uruchomienia od ok 55 tys. zł (zależna od wielkości lokalu)

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • lokal w miejscowości z min. ilością 100 tys. mieszkańców,
  • utrzymanie standardów sieci,
  • dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu: produkty spożywcze, coca-cola, napoje alkoholowe,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • uczestniczenie w forum franczyzowym na Facebooku,
  • dostępność lokalu dla Klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
  • wyrażenie zgody na kontrole jakości przeprowadzane przez pracownika sieci
  • uczestniczenie w promocji stałej dla studentów,
  • uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla Klientów.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

KREWETA sp. z o.o.

ul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice

(+48) 668 317 869

franczyza@kreweta.com

kreweta.com

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Jerzy Penderecki

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Kreweta Tempura Bar.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.