Liu Jo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody.

GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.

Liu Jo to włoska marka założona w 1995 roku, przez braci Marco i Vannis March, wywodząca się z regionu Carpi. Jest dzisiaj jedną z topowych marek z sektora Premium. Każda kolekcja odzwierciedla najważniejsze wyróżniki marki: rozpoznawalny styl, najwyższa jakość materiałów oraz staranność wykonania najmniejszych detali. Marka oferuje szeroką gamę odzieży i dodatków, aby móc stworzyć współczesną, uwodzicielską stylizację każdego dnia. Główne wartości promowane przez markę Liu Jo powstały, by wydobyć naturalne, kobiece piękno.

Liu Jo jest włoską marką specjalizującą się w różnorodnych liniach dla kobiet, w tym odzieży, obuwia, dodatków, dżinsów, bielizny plażowej i bielizny. Obecnie Liu Jo ma 330 sklepów monomarkowych i 4.500 sklepów multimarkowych w 35 krajach na czterech kontynentach (Europa, Afryka, Azja, Ameryka Północna).

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  1. pełny asortyment towarowy;
  2. brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
  3. know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
  4. pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
  5. gotowy projekt salonu;
  6. wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
  7. bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
  8. własnościowy system zatowarowania
  9. stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
  10. brak opłat spedycyjnych;
  11. profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
  • galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
  • lokal o powierzchni 80 – 120 m2
  • otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek

*Dla Partnerów zainteresowanych sprzedażą kolekcji Liu Jo w mniejszych miastach przygotowaliśmy stosowną ofertę współpracy w formie multibrandu Made in G lub autorskiego butiku multimarkowego.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

GPoland Sp. z o.o.

ul. Połczyńska 104; 01-302 Warszawa

(22) 824 34 41

a.pranke@gpoland.com.pl

www.gpoland.com.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Angelika Pranke tel. 603 456 500  

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Liu Jo.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.