Weekend Max Mara

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

OWL International to wyłączny agent ekskluzywnych marek włoskich należących do holdingu Max Mara Fashion Group. O ugruntowanej pozycji na rynku i renomie OWL jako agenta świadczy fakt, iż działa na polskim rynku od końca lat 90. XX wieku. W swojej ofercie posiada systemy franczyzowe takich marek jak:  Max Mara, Marella, Pennyblack, Persona by Marina Rinaldi, iBlues, Weekend Max Mara, czy Max&Co.

Kompetentny zespół doradców biznesowych i pasjonatów mody przez duże „M” ma na uwadze w szczególności dobre interesy swoich Partnerów, realizując tym samym filozofię firmy i stanowiąc jej solidny trzon. 

Historia tej włoskiej marki narodziła się w 1984 r. Wtedy Weekend Max Mara była jedną linii w kolekcji Max Mara. Casualowy, weekendowy styl kolekcji tak bardzo przypadł do gustu klientkom, że linia stała się niezależną marką. Proponuje ubrania w miejskim, sportowym stylu skierowane do dynamicznych kobiet poszukujących komfortowej garderoby na każdą okazję. W kolekcjach króluje wygoda i uniwersalność – wełniane płasze, marynarki, kurtki puchowe, miękkie kaszmirowe swetry, bawełniane bluzki i koszule. Weekend Max Mara jest doceniana przez klientów za wysoką jakość tkanin i krawiectwa.

Obecnie marka posiada ponad 160 salonów w ponad 50 krajach na świecie, m.in. we Francji, Kanadzie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich w tym 8 salonów w Polsce. 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową „Weekend Max Mara”, oraz pod wspólnym oznaczeniem graficznym.

Franczyza Weekend Max Mara jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą, prawnie i finansowo niezależnym - zwanym Franczyzobiorcą, a marką Weekend Max Mara. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz ściśle wg wyznaczonego standardu, określonego przez markę w Pakiecie Franczyzowym.

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  1. pełny asortyment towarowy;
  2. brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
  3. know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
  4. pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
  5. gotowy projekt salonu;
  6. wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
  7. bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
  8. własnościowy system zatowarowania
  9. stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
  10. brak opłat spedycyjnych;
  11. profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
  • galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
  • lokal o powierzchni 80 – 120 m2
  • otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek

Dla Partnerów zainteresowanych sprzedażą kolekcji Weekend Max Mara w mniejszych miastach przygotowaliśmy stosowną ofertę współpracy w formie multibrandu Made in M lub autorskiego butiku multimarkowego. 


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

SHOWROOM OWL INTERNATIONAL

ul. Połczyńska 104; 01-031 Warszawa

22 824 34 41

a.pranke@gpoland.com.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Angelika Pranke tel. 603 456 500    

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Weekend Max Mara.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.