Sorvella Perfume

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Sorvella Perfume to producent i główny dystrybutor produktów Sorvella - marki, która wiąże się̨ z unikalną tradycją produkcji perfum, według najstarszych receptur, przy pomocy najnowocześniejszych technologii. Sorvella Perfume to młoda, dynamicznie rozwijająca się firma, która prowadzi sprzedaż̇ swoich produktów w ekskluzywnych butikach i wyspach perfumeryjnych w centrach handlowych. 

Głównym czynnikiem sukcesu naszych perfumerii jest dostarczanie oryginalnych i wartościowych produktów o najwyższym stężeniu olejków zapachowych, elegancka stylistyka, stabilna polityka sprzedaży a przede wszystkim atrakcyjna cena. Sieć perfumerii Sorvella tworzymy od 2016 roku a już jesteśmy obecni w  Austrii, Niemczech, Gruzji, Kirgistanie, Litwie i intensywnie pracujemy nad ekspansją na kolejne rynki, umacniając jednocześnie naszą pozycję na rynkach pozyskanych. Wszystkich zainteresowanych, którzy chcieliby zostać Partnerami Sorvella Perfume prosimy o kontakt.

JEDNOSTKI WŁASNE

Warszawa: CH Wola Park, Arkadia, Złote Tarasy, CH King Cross Praga, CH Atrium Targówek, Factory Ursus, Factory Annopol, CH Blue City, Galeria Wileńska

Janki: CH Janki

Łódź: Manufaktura, Galeria Łódzka, Port Łódź

Poznań: CH Avenida, CH Posnania, Factory Poznań

Kraków: Factory Kraków, CH Bonarka

Płock: Mazovia

Wrocław: СH Wroclavia, CH Magnolia

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

13

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów, oferujemy:

  • pomoc w profesjonalnym otwarciu Perfumerii Sorvella,
  • przygotowanie pierwszej dostawy towarów i planowanie następnych dostaw,
  • szkolenie produktowo - sprzedażowe,
  • systematyczne akcje promocyjne i marketingowe zwiększające sprzedaż,
  • atrakcyjne marże gwarantujące dochodowość stoiska,
  • wsparcie w bieżącej działalności sklepu,
  • stałe zaplecze produktowe i efektywną rotacja towaru,
  • brak opłat licencyjnych oraz procentu od obrotów.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Minimalna kwota inwestycji to 10,000 - 15,000 EUR na pierwsze zatowarowanie. Dodatkowy koszt nabycia stoiska w Galerii Handlowej (koszt około 5,500 - 6,500 EUR), bądź adaptacja sklepu (w zależności od powierzchni ok. 10,000 EUR przy lokalu nie większym niż 10 mkw.).


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Franczyzobiorcą może zostać każdy kto:

  • posiada kapitał inwestycyjny na zatowarowanie stoiska i zakup wyspy handlowej bądź przystosowania lokalu stacjonarnego,
  • dysponuje wynajętą powierzchnią w centrum handlowym bądź sklepem stacjonarnym o pow. 10-30 mkw.,
  • posiada zdolność do samodzielnego prowadzenia własnego przedsiębiorstwa przestrzegając zasad współpracy franczyzowej,
  • posiada własną działalność gospodarczą.

*Doświadczenie w branży perfumeryjnej lub sprzedaży detalicznej nie jest wymagane, zapewnimy wsparcie we wszystkich aspektach biznesu.

*Doświadczenie w branży perfumeryjnej lub sprzedaży detalicznej nie jest wymagane, zapewnimy wsparcie we wszystkich aspektach biznesu.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Glare Marketing Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa

604 137 867

glarepoland@gmail.com

sorvellaperfume.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

 

sales@sorvella.com - kontakt z managerem Info@sorvella.com - informacja

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Sorvella Perfume.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Glare Marketing Sp. z o.o. (Al. Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sorvella Perfume oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sorvellaperfume.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.