Nero Gold

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Nero Gold to skandynawski producent suchych karm dla psów i kotów jakości Super Premium.

Marka Nero Gold została stworzona w 2002 r. jako rodzinna firma w Finlandii. Aktualnie marka dystrybuowana jest w 12 krajach europejskich. Dystrybucja produktów marki w Polsce rozpoczęła się w roku 2014, a w roku 2018 firma rozpoczęła budowę sieci franczyzowej w Polsce.

Podstawowym założeniem marki Nero Gold w Polsce jest to, że produkty firmy są dostępne bezpośrednio u franczyzobiorcy, który pełni rolę lokalnego dystrybutora, posiadającego wyłączne prawo do sprzedaży produktów na danym terenie. Franczyzobiorca odpowiada jednocześnie za organizację dystrybucji na zarządzanym terenie oraz posiada możliwość stworzenia tradycyjnego punktu sprzedaży.

Łańcuch logistyczny Nero Gold pomija pośredników w postaci np. hurtowni, co umożliwia dostawy do Klienta detalicznego w bardzo konkurencyjnych cenach oraz zapewnia satysfakcjonującą marżę dla franczyzobiorcy.

JEDNOSTKI WŁASNE

1. ul. Armii Krajowej 4a, 35-307 Rzeszów (galeria Dexa)

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

10 (placówki partnerskie)

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
Nero Gold
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • 100% wsparcie dla franczyzobiorcy na każdym etapie współpracy;
  • gotowy i sprawdzony w działaniu pomysł na biznes przynoszący długoterminowe dochody;
  • wsparcie marketingowe w internecie oraz podczas imprez plenerowych/event’owych;
  • gwarantowana wyłączność terytorialna;
  • kompleksowy system szkoleń (sprzedażowych i produktowych);
  • dostęp do szerokiej palety dodatkowych produktów, po okresie próbnym.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Koszt inwestycji uzależniony jest od wielkości zarządzanego terenu i wynosi dla franczyzobiorcy: 30- 50 tys. zł. Obejmuje on m.in. opłatę licencyjną oraz podstawowy pakiet produktów do sprzedaży.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Warunkiem przystąpienia do systemu franczyzowego Nero Gold jest:

  1. Prowadzenie lub chęć prowadzenia własnej działalności gospodarczej (nie wymagamy znajomości branży);
  2. posiadanie środków finansowych na otwarcie i kontynuację działalności;
  3. podpisanie umowy franczyzowej połączone z wniesieniem opłaty licencyjnej, w ramach której franczyzobiorca otrzymuje:
  • prawo do korzystania z marki i znaku towarowego Nero Gold;
  • wyłączność do sprzedaży produktów pod marką Nero Gold na zarządzanym terenie;
  • pakiet Startowy obejmujący wszystkie materiały marketingowe potrzebne do rozpoczęcia działalności oraz pakiet produktów Nero Gold;
  • prawo do bezpośredniego zaopatrywania się w magazynie firmy i zakupu produktów stworzonych wyłącznie na potrzeby systemu franczyzowego Nero Gold;
  • szkolenie i trening w zakresie oferty produktów marki Nero Gold, zasad prowadzenia franczyzy, technik sprzedaży, prawidłowego żywienia zwierząt oraz obsługi systemu informatycznego wspomagającego sprzedaż;
  • prawo do korzystania z Podręcznika Szkoleniowego Nero Gold zawierającego szczegółowy opis standardów obowiązujących w sieci oraz informacje niezbędne do samodzielnego prowadzenia działalności;
  • dostęp do systemu informatycznego Nero Gold wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem;
  • prawo do bieżącej opieki i aktywnego wsparcia ze strony franczyzodawcy.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Smacznachwila.pl P. Bania Spółka Jawna

ul. Armii Krajowej 4a, 35-307 Rzeszów

607 747 444

pawel.pliszylo@nerogold.pl

www.nerogold.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Paweł Pliszyło

tel: 606 835 370

 pawel.pliszylo@nerogold.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Nero Gold.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.