Santander Bank Polska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Santander Bank Polska S.A. jest trzecim pod względem wielkości aktywów bankiem w Polsce.

Oferuje rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji.

Bank ma jedną z największych w Polsce sieci oddziałów i placówek partnerskich jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta.

Priorytetem Santander Bank Polska jest zadowolenie i lojalność klientów, stąd Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi.

Placówki partnerskie Santander Bank Polska S.A. rozwijamy od 2007 roku. Obecnie mamy ponad 100 punktów, którymi zarządzają Partnerzy. Tworząc system partnerski zależało nam na zbudowaniu sieci, która będzie odpowiadać na oczekiwania klientów i dostarczać kompletną ofertę produktową w mniejszych miastach, gdzie nie ma oddziałów własnych naszego banku.

JEDNOSTKI WŁASNE

821

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

122

 

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Korzyści ze współpracy:

  • brak opłaty wstępnej - dołączenie do naszej sieci nie wiąże się z żadną opłatą. Wymagamy jedynie posiadania środków na wynajęcie/zakup lokalu, wyposażenia go zgodnie ze standardami banku i środków na bieżące prowadzenie działalności,

  • szeroka oferta produktowa - placówki partnerskie oferują produkty i usługi dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Sprawdź ofertę na stronie santander.pl,

  • dodatkowe wynagrodzenie - oprócz standardowego prowizyjnego wynagrodzenia, partner może liczyć na dodatkowe profity,

  • pomoc w wyposażeniu placówki - zapewniamy zewnętrzne oznakowanie placówki oraz wewnętrzny element wizerunkowy, a także użyczamy sprzęt komputerowy,

  • wsparcie reklamowe - naszym partnerom zapewniamy dostęp do bezpłatnych materiałów reklamowych, a także fundusz reklamowy, nawet 8 000 zł na rok,

  • ciekawe szkolenia - dostarczamy wiedzę o produktach i usługach, a także uczymy doradców w jaki sposób prowadzić rozmowę sprzedażową, a partnerów zarządzania biznesem i przywództwa. 


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Inwestycja w placówkę jest uzależniona od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Adaptacja lokalu o powierzchni ok. 40 m2 na placówkę trzystanowiskową to koszt ok. 25 tysięcy złotych plus nakłady związane z dostosowaniem lokalu do standardów banku.

Szukamy osób przedsiębiorczych, potrafiących wykorzystywać szanse i osiągać cele. Jeżeli masz motywację do działania, jesteś osobą otwartą na wyzwania i lubisz ludzi, dołącz do grona partnerów Santander Bank Polska S.A.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Santander Bank Polska.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.