PKO Bank Polski S.A.
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PKO Bank Polski to bank, który od ponad stu lat konsekwentnie buduje swoją wiarygodność, dba o bezpieczeństwo powierzonych mu środków i finansuje potrzeby kolejnych pokoleń polskich rodzin i przedsiębiorstw.
Jesteśmy świadomi wartości marki naszego Banku, pamiętamy o jego korzeniach i pielęgnujemy stuletnie tradycje. Jednocześnie, stale poszukujemy nowych rozwiązań i doskonalimy wszystkie procesy zachodzące w banku. Tworząc produkty i usługi, które wyznaczają nowe trendy na rynku, jesteśmy prekursorem innowacyjności nadającym ton dyskusji o przyszłości rodzimej branży finansowej.
Oprócz oddziałów własnych, dysponujemy siecią placówek agencyjnych.
Placówki te są dla nas równie ważnym graczem – wyrównujemy dostępność usług i produktów, tak aby klient nie czuł różnicy, gdzie bankuje.
Placówki agencyjne działają głównie w mniejszych miejscowościach, ale również w miastach, w których bank nie posiada własnych placówek lub jest ich tam za mało.
- Przedsiębiorczość to Twoja dominująca cecha?
- Chcesz prowadzić własny biznes w sektorze finansowym?
- Masz umiejętności menadżerskie i sprzedażowe?
- Chcesz zagwarantować swoim klientom renomowane produkty?
Nasi Partnerzy pozyskują nowych klientów i budują trwałe relacje z dotychczasowymi klientami banku.
Razem z nami poszukuj nowych rozwiązań i doskonal procesy zachodzące w Banku. Dołącz do nas!
MIERZ WYSOKO - OTWÓRZ PLACÓWKĘ AGENCYJNĄ PKO BANKU POLSKIEGO!
Oferujemy:
- Logo i markę jednego z największych banków w Polsce bez opłaty licencyjnej dla Partnera
- Szkolenia systemowe i sprzedażowe dla Ciebie i Twoich pracowników
- Pomoc w wyposażeniu placówki
- Preferencyjne warunki leasingu na zakup mebli i sprzętu
- Szeroki katalog akcji marketingowych, który pomoże Ci w pozyskiwaniu klientów
- Konkursy motywacyjne
- Baza wiedzy online ze wszystkimi informacjami potrzebnymi do obsługi klienta
- Pomoc w otwarciu kolejnych placówek, bo nie ograniczamy Cię w rozwoju
Sprzedaż w placówkach agencyjnych PKO Banku Polskiego:
Oferta obejmuje m.in.:
- Pożyczki gotówkowe dla osób fizycznych
- Ubezpieczenia m.in. do pożyczki, nieruchomości, komunikacyjne
- Rachunki bankowe
- Karty kredytowe
- Kredyty i pożyczki hipoteczne
JEDNOSTKI WŁASNE
Ponad 900
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 300
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Jesteś naszym nowym Partnerem? Dopiero się rozkręcasz? Dostajesz czas na rozwój swojej placówki!
- Opiekun Partnera w regionie - codzienne wsparcie w różnych obszarach.
- Wsparcie merytoryczne i operacyjne przez cały okres współpracy z bankiem.
- Szkolenia z zakresu sprzedawanych produktów i usług oraz technik sprzedaży, obsługi klienta, obsługi systemów bankowych.
- Bezpłatnie oznakowanie zewnętrzne oraz wewnętrzne.
- Bezpłatne materiały reklamowe (plakaty i ulotki reklamowe).
- Partnerzy, za wcześniejszą zgodą banku, mogą podejmować we własnym zakresie działania reklamowe promujące prowadzoną działalność na lokalnym rynku.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kluczowym atutem współpracy z bankiem jest brak opłat licencyjnych, które najczęściej występują w modelu franczyzowym. Nie pobieramy także żadnych opłat wstępnych.
Szacowany koszt otwarcia placówki to o co najmniej 50 000 złotych. Na koszty składają się m.in.: zakup sprzętu komputerowego, sejfu, mebli, utworzenia odpowiednio zabezpieczonego stanowiska kasowego.
Szacowany koszt nie uwzględnia ewentualnych wydatków na adaptację, ochronę lokalu i kosztów bieżących, np.: koszty zatrudnienia pracownika, najmu lokalu (o ile nie jesteś właścicielem), eksploatacyjne tj. energia, telefon, Internet, dzierżawa terminala POS.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Chcesz prowadzić działalność gospodarczą
- Przedsiębiorczość to Twoja dominująca cecha
- Potrafisz pozyskać klientów i słuchasz ich potrzeb
- Budujesz długotrwałe relacje z klientami
- Masz umiejętności menedżerskie i sprzedażowe
- Interesujesz się tematyką finansową i ubezpieczeniową
- Masz pełną zdolność do czynności prawnych i nie byłeś skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, dokumentom lub inne, którego charakter może mieć wpływ na ocenę rzetelności i wiarygodności
Do placówki możesz zatrudnić dowolną liczbę pracowników. W placówce powinny znaleźć się co najmniej dwa stanowiska obsługi klientów. Przy rekrutacji możesz liczyć na wsparcie opiekuna z regionu.
ZOBACZ, JAKIE TO PROSTE!
Tylko parę kroków dzieli Cię od stania się naszym partnerem!
- Wypełnij formularz
Wypełniasz formularz, a my kontaktujemy się z Tobą - Porozmawiajmy o współpracy
Rozmawiamy o tym, jak widzisz swoją placówkę i jak możemy Ci pomóc - Dokumenty/Umowa
Pomagamy Ci skompletować niezbędne dokumenty, a następnie podpisujemy umowę - Twoja placówka
Przygotowujesz lokal zgodnie z naszymi wytycznymi - Zaczynamy!
Jesteś Partnerem PKO Banku Polskiego. Pamiętaj, że na każdym etapie współpracy możesz liczyć na wsparcie opiekuna w swoim regionie
Informujemy, że Partnerem może zostać przedsiębiorca rozumiany jako:
- osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą,
- osoba prawna lub,
- nie mająca osobowości prawnej spółka prawa handlowego, która we własnym imieniu podejmuje i wykonuje działalność gospodarczą.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
Puławska 15, 00-975 Warszawa
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. (Puławska 15, 00-975 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego PKO Bank Polski S.A. oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pkobp.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Potrzeba co najmniej 50 tys. zł, aby otworzyć placówkę partnerską pod marką PKO Bank Polski. A ile można zarobić?
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście. Magda Gessler opowiada o swoim nowym pomyśle na biznes we franczyzie. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Już za kilka dni Targi Franczyza na PGE Narodowym. Wśród pomysłów na biznes będą tam m.in. te ze świata finansów.
Nie mógł zostać partnerem banku bez branżowego doświadczenia, więc zatrudnił się w placówce. Dziś ma własny bank.
Franczyzobiorcy DG-Inwest zarabiają nie tylko na udzieleniu klientom finansowania, ale też na sprzedaży samochodów, nieruchomości a nawet jachtów.
Niesłychanie rzadko można wygrać w konkursie sfinansowanie otwarcia partnerskiej placówki bankowej. Teraz można – ruszył konkurs Banku Millennium.
Franczyzobiorcy Banku Pekao SA mają różne możliwości rozwijania swojej działalności. Jak otworzyć własną placówkę bankową?
To już 15 lat od kiedy działa sieć placówek partnerskich Santander Bank Polska. Obecnie w sieci istnieje 170 placówek, którymi zarządza 148 Partnerów Banku.
O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.
Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.