Kolporter

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kolporter to jedna z najszybciej rozwijających się organizacji gospodarczych w Polsce. Od wielu lat jesteśmy liderem rynku dystrybucji prasy i właścicielem największej w Polsce sieci Saloników Prasowych i salonów Top-Press. Stały rozwój firmy zawdzięczamy optymalnej koncepcji funkcjonowania punktów handlowych. Saloniki Prasowe Kolporter to dobrze znana sieć blisko 1000 wyspecjalizowanych punktów sprzedaży. Naszą przewagą jest elastyczność formatów, doskonała znajomość rynku i oczekiwań klientów.
Bardzo istotnym elementem, podnoszącym atrakcyjność handlową sieci Kolportera, jest stały rozwój oferty produktów i usług. Oprócz prasy, wyrobów tytoniowych, e-papierosów, doładowań pre paid, leków OTC i produktów impulsowych sieć Kolportera oferuje szeroki pakiet usług. Klienci Saloników mogą między innymi: kupić zakłady Lotto, opłacić rachunki domowe, doładować liczniki energetyczne, dokonać wpłaty na konto bankowe, kupić paysafecard, karty podarunkowe i doładowania gier na PC i konsole, a także nabyć bilety podróżne, bilety na mecze oraz imprezy kulturalne.
Ewolucja naszej oferty jest gwarancja jej ciągłej atrakcyjności.
JEDNOSTKI WŁASNE
ok. 1000
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Partnerom prowadzącym Saloniki Prasowe zapewniamy:
- w pełni wyposażony sklep w atrakcyjnej lokalizacji, brak kosztów związanych z funkcjonowaniem lokalu;
- wypłatę minimalnego gwarantowanego wynagrodzenia przez 6 pierwszych miesięcy, nawet wówczas jeśli salonik nie osiąga założonych obrotów,
- stały dochód i wpływ na jego wysokość (dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od obrotu, premie za realizacje celów handlowych i standardów sieci, dodatkowe wynagrodzenie za wdrożenie usług),
- umowę na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia,
- jasne i uczciwe warunki współpracy,
- kompleksowy system szkoleń przygotowujący do prowadzenia działalności i staż w saloniku;
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
- dobór najlepszej na rynku oferty produktów i usług, dostosowanej do potrzeb klientów,
- skuteczną politykę cenową,
- atrakcyjne, ogólnopolskie kampanie reklamowe i promocyjne obejmujące całą sieć,
- szereg narzędzi motywacyjnych,
- możliwość samodzielnego dobór pracowników i prowadzenia biznesu rodzinnego,
- stałą opiekę i wsparcie ze strony przedstawicieli firmy i najlepszych na rynku specjalistów,
- dodatkowe korzyści dla osób 50+, np. wsparcie w zakresie księgowym, bezpłatne szkolenie z obsługi komputera.
Kolporter ponosi koszty:
- związane z adaptacją i wyposażeniem lokalu,
- związane z bieżącym funkcjonowaniem saloniku (czynsz, energia, woda, telefon itp.),
- ubezpieczenia obejmującego włamanie, rabunek i nieszczęśliwe wypadki,
- zakupu i dostarczenia do saloniku towaru,
- niesprzedanych/przeterminowanych produktów,
- wyposażenia w system komputerowy, umożliwiający bieżącą kontrolę sprzedaży i stanów magazynowych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od Partnerów oczekujemy:
- prowadzenia działalności gospodarczej lub gotowości do jej założenia,
- zapewnienia obsady potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania saloniku w godzinach jego otwarcia,
- regularnego wpłacania utargów,
- dbania o realizację standardów sieci, chęci i motywacji do pracy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Kolporter spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
ul. Zagnańska 61, 25-528 Kielce
(41) 367 84 03
(41) 345 15 08 wew. 3
Osoba do kontaktu dla kandydatow
Aleksandra Frania
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Kolportera pozyskała 200 partnerów. To efekt wprowadzonego w ubiegłym roku programu dla dojrzałych franczyzobiorców.
Co trzeci franczyzobiorca Kolportera ma ponad 50 lat. To efekt programu prowadzonego przez właściciela marki.
Koszty związane z uruchomieniem saloniku prasowego Kolporter ponosi franczyzodawca. A jakie zadania stoją przed partnerami?
Kolporter zamierza zamknąć sieć salonów multimedialnych.
Największy polski prywatny dystrybutor prasy, rozwijający na terenie polski partnerską sieć saloników prasowych uruchomił sklep internetowy.

Francuska marka stawia na supermarkety. Ich otwarcia proponuje również franczyzobiorcom.
Sieć convenience chce pojawiać się w zupełnie nowych rodzajach lokalizacji. Po centrach handlowych przyszła kolej na… biurowce.
Polacy nie są przyzwyczajeni do korzystania z maszyn vendingowych. Właściciel marki Pharmashop24 chce to zmienić. Pomoże mu w tym specyficzny asortyment.
Polska sieć supermarketów coraz śmielej poczyna sobie na rynku. Zapytaliśmy, czy podzieli się swoim konceptem z franczyzobiorcami.
W kolejce do zakupu spółki już ustawiła się kolejka chętnych. O przejęcie sieci biją się inni franczyzodawcy.

Właściciel sieci sklepów Whisky Shop startuje z franczyzą.
Regały pod szyldem Faktorii Win trafiły już do 4,5 tys. sklepów w Polsce. Co właściwie dają właścicielom?
Spar otworzył trzy sklepy jednego dnia. Każdy w innym województwie.
Co się dzieje z franczyzodawcą Delikatesów Centrum i Groszka?
Właściciele Piotra i Pawła mogą odetchnąć. Właśnie pozyskali inwestora finansowego. Ale ostatnie tygodnie były nerwowe…
WŁASNY BIZNES FRANCHISING

Jak zarabiać na wynajmie?
Krok po kroku opisujemy, jak zarabiać na wynajmie mieszkań i lokali. Sprawdzamy, czy opłaca się mieć niszowy e-sklep. Radzimy, jak rozwinąć sieć franczyzową za granicą.
Jarosław Szanajca, założyciel Dom Development opowiada, jak zbudował firmę gigant od zera. Zdradzamy kim jest właściciel sklepów Dino i dlaczego prowadzi interesy bez rozgłosu.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.