Pierogarnia Stary Młyn

Logo Pierogarnia Stary Młyn
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Firma działa na rynku gastronomicznym od 2006 roku. Od samego początku założeniem było stworzenie miejsca, gdzie będzie dominowała tradycja, dobry smak oraz charakterystyczna atmosfera dawnych lat. Zarówno wystrój, sposób obsługi, jak potrawy zostały podporządkowane by osiągnąć oryginalną atmosferę Pierogarni Stary Młyn. Potrawy przygotowywane są na świeżo – pierogi lepione są ręcznie zaś składniki są jak najmniej przetworzone. Placki ziemniaczane to 100 proc. utartych ziemniaków bez stosowania substytutów z puszki.

Pierogarnia Stary Młyn oferuje wachlarz pierogów: tradycyjnych z wody, z pieca, smażonych, Czeburków, w cieście kruchym – półfrancuskim oraz surówek, zup, deserów, sałatek – wszystko opracowane według własnych receptur, które niekiedy były udoskonalane przez naszych gości.

Spory sukces pierwszych naszych Pierogarni upewnił nas, że wysoka jakość obsługi oraz potraw, w połączeniu z wyjątkowym wystrojem naszych restauracji to klucz do sukcesu nawet w trudnych czasach kryzysu.

Prowadzenie Pierogarni Stary Młyn to nie tylko sprawdzony pomysł na biznes, który przynosi zyski lecz przez zachowanie zdrowej proporcji między rozwojem i komercjalizacją, a atmosferą i charakterem wykreowaliśmy sposób na życie dla tych, którzy zdecydują się do nas dołączyć.

Jednostki własne

2

Jednostki franczyzowe

2

Zdjęcie punktu systemu
Zdjęcie punktu systemu Pierogarnia Stary Młyn
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • wsparcie oraz pomoc ze strony franczyzodawcy w poszukiwania lokalu, analizie oraz ocenie wyszukanych lokalizacji, negocjowanie ceny czynszu,
  • pomoc w wyposażeniu lokalu,
  • pomoc w realizacji inwestycji,
  • projekcja finansowa – model finansowy,
  • rabaty wynegocjowane przez franczyzodawcę u dostawców usług i półproduktów,
  • opieka franczyzodawcy nad restauracją franczyzobiorcy: szkolenia (w tym unikatowe szkolenie dla franczyzobiorcy w jednostce macierzystej na poszczególnych stanowiskach – management trainee), korzystanie z bieżącej pomocy, konsultacje, doradztwo, itp.,
  • pomoc w rekrutacji personelu,
  • projekt architektoniczny - wykorzystanie sprawdzonej wizualizacji,
  • asysta franczyzodawcy podczas pierwszych dni otwarcia nowej Pierogarni Stary Młyn,
  • franczyzobiorca otrzymuje wyłączności terytorialną,
  • wszechstronne wsparcie ze strony franczyzodawcy – doświadczonego restauratora specjalizującego się w "pierogowym" menu,
  • przejrzyste zasady rozliczeń finansowych,
  • korzyści z działań marketingowych prowadzonych przez franczyzodawcę na taką skalę, na jaką pojedynczy lokal nie mógłby sobie pozwolić,
  • stabilność działania – umowa franczyzowa zawierana jest na okres 6 lat, z możliwością jej przedłużenia.
Przewidywana suma inwestycji

2,5 tys.- 3 tys. zł za m2 w zależności od stanu lokalu.

opłata licencyjna

  • 35 tys. złotych, gdy umowa najmu lokalu jest na Franczyzodawcę;
  • 50 tys. złotych, gdy umowa najmu lokalu jest trójstronna - Franczyzodawca - Franczyzobiorca - Właściciel lokalu;
  • 65 tys. złotych, gdy umowa najmu lokalu jest na Franczyzobiorcę lub Franczyzobiorca jest właścicielem lokalu

miesięczna opłata licencyjna 7%

Podstawowe wymagania sieci

Franczyzobiorcą może zostać każdy inwestor, który posiada wystarczające środki finansowe i zechce je zainwestować w otwarcie Pierogarni Stary Młyn.

Inwestycja w otwarcie restauracji, w zależności od wielkości lokalu, waha się w granicach 350-600 tys. złotych. Kryteria przyjęcia do systemu franczyzowego Pierogarnia Stary Młyn:

  • akceptacja celów i zasad działania systemu Pierogarni Stary Młyn zapisanych w umowie franczyzowej;
  • dobre umiejscowienie lokalu (powierzchnia min. 120 m2, w atrakcyjnej lokalizacji w centrum miasta, na starówce lub w kamienicy. Miasta powinny mieć powyżej 50 tys. mieszkańców, biorca licencji powinien mieć tytuł prawny do nieruchomości lub lokalu na okres min. 6 lat.);
  • posiadanie środków finansowych nie mniejszych niż 350 tys. złotych;
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej (osobistej lub w formie spółki kapitałowej);
  • doświadczenie gastronomiczne nie jest wymagane.
Informacje o franczyzodawcy
Restaurators
ul. Most Pauliński 2-10, 87-100 Toruń
(56) 621 11 30
(56) 621 11 30
franczyza@pierogarnie.com
www.pierogarnie.com
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Maciej Podlaszewski, tel. 601 595 925

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.