Pierogarnia Stary Młyn

Logo Pierogarnia Stary Młyn
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Pierogarnia Stary Młyn łączy najlepsze tradycje kulinarne z nowoczesnym know-how. Marka istnieje od 2006, w tym czasie powstały 4 lokale i wszystkie odnoszą sukcesy w swoich miastach. Na powodzenie poszczególnych restauracji składają się  potrawy przygotowywane na bieżąco (głównie pierogi), klimatyczny wystrój, świetne lokalizacje oraz rozsądna ocena potencjału franczyzobiorcy.
Pierogarnia to miejsce spotkań dla każdego - dla całych rodzin, dla przyjaciół, dla ludzi biznesu, to często także obowiązkowy punkt w programie turystów. Każdy się tu odnajdzie i nikt nie będzie się czuł nieswojo czy nieprzystająco.
Pierogarnia Stary Młyn stawia na sprawdzone, tradycyjne receptury, które ciągle są udoskonalane, natomiast menu jest na bieżąco dostosowywane do upodobań gości. W Pierogarni serwowane są dania, które pamiętamy z domów naszych mam i babć, taka także jest obsługa – bardzo przyjazna i rodzinna.
Własna Pierogarnia to sprawdzony pomysł na biznes, który przynosi zyski, ale także niezwykły, ciekawy i satysfakcjonujący sposób na życie, dla tych którzy do nas dołączają.

Jednostki własne

2

Jednostki franczyzowe

2

Zdjęcie punktu systemu
kolaż Pierogarnia
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • wsparcie oraz pomoc ze strony franczyzodawcy w poszukiwania lokalu, analizie oraz ocenie wyszukanych lokalizacji, negocjowanie ceny czynszu,
  • pomoc w wyposażeniu lokalu,
  • pomoc w realizacji inwestycji,
  • projekcja finansowa – model finansowy,
  • rabaty wynegocjowane przez franczyzodawcę u dostawców usług i półproduktów,
  • opieka franczyzodawcy nad restauracją franczyzobiorcy: szkolenia (w tym unikatowe szkolenie dla franczyzobiorcy w jednostce macierzystej na poszczególnych stanowiskach – management trainee), korzystanie z bieżącej pomocy, konsultacje, doradztwo, itp.,
  • pomoc w rekrutacji personelu,
  • projekt architektoniczny - wykorzystanie sprawdzonej wizualizacji,
  • asysta franczyzodawcy podczas pierwszych dni otwarcia nowej Pierogarni Stary Młyn,
  • franczyzobiorca otrzymuje wyłączności terytorialną,
  • wszechstronne wsparcie ze strony franczyzodawcy – doświadczonego restauratora specjalizującego się w "pierogowym" menu,
  • przejrzyste zasady rozliczeń finansowych,
  • korzyści z działań marketingowych prowadzonych przez franczyzodawcę na taką skalę, na jaką pojedynczy lokal nie mógłby sobie pozwolić,
  • stabilność działania – umowa franczyzowa zawierana jest na okres 6 lat, z możliwością jej przedłużenia.
Przewidywana suma inwestycji
Szacunkowy koszt związany z otwarciem restauracji, w zależności od rozmiarów lokalu oraz nakładu prac potrzebnych na przystosowanie go do odpowiednich standardów, waha się w  granicach od 2500 do 3000 złotych za 1 m2 .
 
Do tego dochodzi:
- opłata wstępna - 17.500,00 zł netto plus indywidualny projekt technologiczny kuchni (zaplecze kuchenne) oraz projekt aranżacji całej restauracji = 110,00 zł/m2 
- opłata franczyzowa - 7% 
 
Co wchodzi w projekt: 
- projekt rozmieszczenia ścian, podłóg i sufitów
- projekt rozmieszczenia sprzętów, dekoracji, malowideł
- projekt rozmieszczenia oświetlenia, gniazdek elektrycznych oraz nagłośnienia
- projekt ewentualnych podestów i schodów
- projekt rozmieszczenia stołów, ław i krzeseł
- projekt technologiczny kuchni z uzgodnieniami z Sanepidem
- lista urządzeń i akcesoriów niezbędnych do uruchomienia kuchni 
 
Dlaczego ważny jest indywidualny projekt: 
- restauracja ma być funkcjonalna i w pełni wykorzystywać swój potencjał oraz maksymalnie wykorzystywać dostępną przestrzeń,
- każda Pierogarnia nawiązuje do wystrojów pozostałych należących do sieci
- w ten sposób uzyskuje się efekt skali, znajomości marki i zmaksymalizowania popularności restauracji,
- każda Pierogarnia wchodzi w skład sieci Pierogarnia Stary Młyn jednak, każda jest indywidualna, budowana i projektowana pod aktualne warunki, zapotrzebowanie oraz uwzględnia uwagi oraz sugestie franczyzobiorców,
- w taki sposób optymalizujemy wydatki i generujemy oszczędności podczas samej budowy.  
Podstawowe wymagania sieci

Franczyzobiorcą może zostać każdy inwestor, który posiada wystarczające środki finansowe i zechce je zainwestować w otwarcie Pierogarni Stary Młyn.

Inwestycja w otwarcie restauracji, w zależności od wielkości lokalu, waha się w granicach 350-600 tys. złotych. Kryteria przyjęcia do systemu franczyzowego Pierogarnia Stary Młyn:

  • akceptacja celów i zasad działania systemu Pierogarni Stary Młyn zapisanych w umowie franczyzowej;
  • dobre umiejscowienie lokalu (powierzchnia min. 120 m2, w atrakcyjnej lokalizacji w centrum miasta, na starówce lub w kamienicy. Miasta powinny mieć powyżej 50 tys. mieszkańców, biorca licencji powinien mieć tytuł prawny do nieruchomości lub lokalu na okres min. 6 lat.);
  • posiadanie środków finansowych nie mniejszych niż 350 tys. złotych;
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej (osobistej lub w formie spółki kapitałowej);
  • doświadczenie gastronomiczne nie jest wymagane.
Informacje o franczyzodawcy
Restaurators
ul. Most Pauliński 2-10, 87-100 Toruń
533 360 472
(56) 621 11 30
franczyza@pierogarnie.com
www.pierogarnie.com
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Łukasz Kowalski

Firma jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.