Mydlarnia u Franciszka

Mydlarnia u Franciszka
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Natura daje nam to co najlepsze, a obcowanie z nią podczas zabiegów domowego SPA, to luksus, na który może pozwolić sobie każdy. Dokładamy wszelkich starań by profesjonalnie wyszkoleni sprzedawcy potrafili idealnie dobrać produkty zaspokajające w pełni potrzeby każdego klienta.

Firma powstała w czerwcu 2002 roku wraz z założeniem pierwszej Mydlarni, w Katowicach, przy ul. Piastowskiej. W 2009 roku po pięcioletnich doświadczeniach i otwarciu czterech następnych  własnych sklepów powstał pierwszy sklep franczyzowy pod szyldem „mydlarnia u Franciszka”. Dzisiaj funkcjonuje z sukcesem ok 115 sklepów w całej Polsce, z czego 19 własnych.  W 2015 roku powstało kilkanaście nowych placówek.

Oferta Mydlarni u Franciszka oparta jest na kosmetykach naturalnych pochodzących z różnych zakątków świata m.in. z Syrii, Maroka, Francji i Włoch. Świetnie wyszkoleni sprzedawcy potrafią idealnie dobrać produkt pod indywidualne potrzeby klienta. Osoba, która raz przekroczy próg naszego sklepu, zawsze do nas wraca.
 

W ramach systemu franczyzobiorcy otrzymują gotową koncepcję prowadzenia własnego biznesu opartą na nowoczesnych metodach zarządzania, popartych 12-letnim doświadczeniem. Pełna pomoc w uruchomieniu sklepu (w tym wskazanie solidnych i tanich wykonawców), bezpłatny system szkoleń i sprawdzone metody skutecznego pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów to solidne podstawy sukcesu.  

Pakiet franczyzowy: możliwość korzystania ze znaków towarowych, bezpłatne szkolenie właściciela placówki i jego pracowników (minimum 4 dni) w zakresie wiedzy o produktach i technik sprzedaży, kurs artystycznego pakowania produktów, projekt aranżacji lokalu, program lojalnościowy, materiały marketingowe, program B2B, stroje firmowe, wsparcie podczas całego okresu trwania umowy.

Jednostki własne

19

Jednostki franczyzowe

97

Zdjęcie punktu systemu
Mydlarnia u Franciszka
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Jedną z najistotniejszych korzyści współpracy z naszą marką, z punktu widzenia inwestora, jest poczucie bezpieczeństwa, o które dbamy cały czas. Działamy według dewizy: ”Proponując pomysł innym, najpierw wypróbujmy go na sobie”, dzięki temu możemy kompleksowo wspierać placówki franczyzowe na każdym etapie rozwoju. Firma prowadzi złożony, rozbudowany system szkoleń. Każdy nowy pracownik przechodzi szkolenie wstępne, następnie ponowne po dwóch miesiącach pracy. Szkoleniowcy odwiedzają sklepy franczyzowe w całej Polsce.

Przewidywana suma inwestycji

Koszt przystąpienia do sieci franczyzowej Mydlarni to 50 tys. zł – w tej kwocie mieści się już cena urządzeń, aranżacja lokalu i pierwsze zatowarowanie. Otrzymanie licencji kosztuje symboliczną złotówkę.

Podstawowe wymagania sieci
  • Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni sali sprzedażowej 20-30 m2.
  • Są dwie opcje lokalizacyjne:
    • galeria handlowa – lokal lub wyspa,
    • lokal handlowy w centrum miasta, na parterze, z witryną, główne ulice handlowe, w ciągu ruchu pieszych.
  • Jednorazowa opłata licencyjna 1 zł netto.
  • Pozostałe koszty (umeblowanie i wyposażenie zgodnie z projektem franczyzowym).
  • Reklama zewnętrzna –zapewnia franczyzodawca.
  • Nie pobieramy prowizji od obrotów franczyzobiorcy.
  • Forma prawna działalności- decyzja franczyzobiorcy.
Informacje o franczyzodawcy
Lorient
ul. Starowiślna 40, 31-032 Kraków
502 676 990
franczyza@ufranciszka.pl
www.ufranciszka.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Leszek Krzanowski, tel. 502-691-046

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.