Mydlarnia u Franciszka

logo Mydlarnia u Franciszka
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego
Mydlarnia u Franciszka powstała w czerwcu 2002 roku w Katowicach, przy ul. Piastowskiej 3. W związku z bardzo dużym zainteresowaniem oferowanymi przez nas produktami, powstały kolejne sklepy pod marką Mydlarnia u Franciszka, a w 2009 roku pierwszy sklep franczyzowy. Wieloletnie doświadczenie w branży oraz ogromne zainteresowanie oferowanymi przez nas kosmetykami naturalnymi skłoniło nas do zaoferowania franczyzy.

Oferta Mydlarni u Franciszka oparta jest na kosmetykach w 100 proc. naturalnych pochodzących m.in. z Syrii, Maroka, Francji i Włoch. Świetnie wyszkoleni sprzedawcy potrafią idealnie dobrać produkt pod indywidualne potrzeby klienta. Osoba, która raz przekroczy próg naszego sklepu, zawsze do nas wraca.

Jednostki własne
10
Jednostki franczyzowe
104 (w tym 1 Wielka Brytania, 1 Niemcy)
Zdjęcie punktu systemu
Zdjęcie punktu systemu Mydlarnia u Franciszka
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Oferujemy pomoc w zakresie przygotowania sklepu do otwarcia - wskazówki dotyczące wyposażenia i urządzenia lokalu. Dostarczamy materiały promocyjne, bezpłatnie szkolimy franczyzobiorcę i jego pracowników. Dodatkowo zapewniamy kompleksową pomoc w prowadzeniu sklepu podczas trwania umowy.
Przewidywana suma inwestycji
Opłaty licencyjne uzgadniane z każdym licencjobiorcą indywidualnie.
Podstawowe wymagania sieci
  • lokal w centrum miasta lub w centrum handlowym 15-402;
  • wyspa handlowa w CH;
  • miasta od 10 tys. mieszkańców;
  • realizacja wnętrza zgodnie z wytycznymi.
Informacje o franczyzodawcy
Lorient
ul. Starowiślna 40, 31-032 Kraków
502 676 990
franczyza@ufranciszka.pl
www.mydlarnia.info
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Leszek Krzanowski, tel. 502-691-046

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.