Pawo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Marka Pawo posiada prawie 30 letnią tradycję w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, cały czas rozwijamy się i wychodzimy naprzeciw zróżnicowanym potrzebom rynku oraz Klientów. Największy nacisk kładziemy na profesjonalną obsługę - naszą pasją jest kształtowanie inspirującego i wyjątkowego wizerunku Klienta, dlatego obsługą w naszych salonach zajmują się certyfikowani doradcy wizerunku. Chcemy aby nasi klienci czuli się wyjątkowo, dlatego oferujemy spotkania indywidualne, aby mogli zmienić swój wygląd, jak i poznać najważniejsze zasady dress codu.
W kolekcjach stawiamy na odzież biznesową, okazjonalną, jak i smart casual. Chcemy aby szafa naszego Klienta była klasyczna, ale każdy mężczyzna musi posiadać tzw „must have”. Jesteśmy marką modową podążającą za trendami, pokazujemy je w bardzo subtelny sposób, aby Klient przez nas wystylizowany był w zgodzie z samym sobą. Bogate doświadczenie pozwala nam również prowadzić ciekawe działania marketingowe, które są sprawdzone i skuteczne. Nie czekamy na Klienta w salonie – aktywnie pozyskujemy go w geograficznym otoczeniu salonu. Dzięki temu posiadamy już bazę 150 000 Stałych Klientów, których wciąż przybywa. Z naszymi partnerami franczyzowymi współpracujemy na zasadzie towaru powierzonego – to oznacza, że końcówki serii to nasze zmartwienie. Franczyzobiorca co miesiąc ma wypłacaną prowizję liczoną od sprzedaży netto.

JEDNOSTKI WŁASNE

23

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

7

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Pomoc w znalezieniu lokalizacji i udział w ewentualnych negocjacjach z wynajmującym;
  • Sprawdzony standard aranżacji wnętrza lokalu;
  • Pomoc przy rekrutacji personelu;
  • Bezpłatne i systematyczne szkolenia i treningi z zakresu sprzedaży, zasad dress codu, komunikacji z Klientem i znajomości wiedzy produktowej;
  • Nowoczesne oprogramowanie i kasa fiskalna;
  • Sprawdzone standardy działania w każdym elemencie naszego biznesu;
  • Ciągła optymalizacja zatowarowania oparta na analizie trendów rynkowych i aktualnej mody;
  • Efektywny system motywacyjny;
  • Aktywne wsparcie personalne dedykowanych ekspertów wynikające z efektywnej struktury organizacyjnej;
  • Wsparcie marketingowe i VM;
  • Wyłączność terytorialna;
  • Pierwszeństwo na danym terenie przy nowej franczyzie;
  • Brak kosztów związanych z logistyką;

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Na inwestycję w sklep trzeba przeznaczyć ok. 1 tys. zł na każdy m2 powierzchni salonu.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Wielkość lokalu - 90-100 m2;
  • Geograficzne otoczenie salonu – minimum 70 tys. mieszkańców;
  • Adaptacja lokalu wg projektu PAWO;
  • Zaangażowanie w efektywne zarządzaniem sklepem

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Pawo-Men Sp. z o.o.Sp. komandytowa

ul. Sikorskiego 23/39, 95-200 Pabianice

franchising@pawo.pl

www.pawo.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Pawo.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
WYŚLIJ

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.