Raport o franczyzie w Polsce 2017

nowość

Raport o franczyzie w Polsce 2017 jest doskonałym źródłem informacji dla obecnych i potencjalnych organizatorów systemów franczyzowych, agencyjnych i partnerskich. Jeśli tworzysz swoją firmę franczyzową, wiedza z Raportu pomoże Ci lepiej poznać rynek i uniknąć błędów, które popełnili dawcy licencji w ostatnich latach.


Franczyza Nowoczesny Model Rozwoju Biznesu

Marta Joanna Ziółkowska Książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy.


To twoja firma. 12 kroków do sukcesu

nowość

Masz pomysł na własną firmę, ale brakuje Ci wiedzy na temat formalności? A może przekroczyłeś już Rubikon i dołączyłeś do grona prywatnych przedsiębiorców? Zastanawiasz się, jak budować skuteczną sprzedaż, jakie narzędzia marketingowe będą Ci potrzebne? Rozważasz, czy warto zostać franczyzodawcą? Próbujesz wszystkie zadania wykonywać osobiście i czujesz, że powoli grzęźniesz w niezałatwionych sprawach i niezrozumiałych przepisach?

To książka napisana specjalnie po to, by pomóc Ci założyć i skutecznie rozwinąć Twoją firmę!


Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start

nowość

Adam Grzesik. Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia?

Nie łudźmy się. Biznesu nie zakłada się sobie, a muzom. Firmy istnieją po to, by przynosić dochód. A zarabiania, tak jak każdej innej umiejętności, najlepiej uczyć się od ekspertów. Otwórz zatem tę książkę i zacznij czytać o tym, jak do swoich biznesów podchodzą ludzie, którzy odnieśli sukces. Odkryj źródło ich powodzenia. Naucz się zarządzać własnym umysłem i wpływać na innych. Poznaj schematy i sposoby działania, które pozwolą Ci bezpiecznie i szybko zbudować dochodowy biznes. Opanuj najbardziej zaawansowane techniki marketingu.


Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce

nowość

Marcin Pietraszek. Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce to dzieło praktyka, który z niejednego pieca chleb jadał, a własną firmę zakładał dwukrotnie. To kopalnia wiedzy na temat zasad i procedur obowiązujących każdego przedsiębiorcę, a także zestaw zdroworozsądkowych porad, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Autor podpowie Ci, jak założyć biznes, gdzie szukać pomysłu na produkty czy usługi, a nawet skąd wziąć na to pieniądze! Wyjaśni też, dlaczego tak ważne jest myślenie perspektywiczne i dopracowany biznesplan. Poprowadzi Cię krok po kroku od pomysłu o rozpoczęciu działalności gospodarczej po sprytne zarządzanie zarejestrowaną firmą. Krótko mówiąc, po lekturze tej książki będziesz wiedział, jak odnaleźć się w gronie rekinów biznesu!


Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

nowość

Uwaga: SUPERCENA

Steve Blank, Bob Dorf. Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie - jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy… ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu.


How to franchise in Poland

Must have handbook for all those who are interested in franchising in Poland


Wycena biznesu w praktyce

Mark Panfil Książka zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli konwencję opisu technik wyceny poprzez analizę konkretnych przykładów firm, w których przeprowadzono te procesy w różnych aspektach ich funkcjonowania.


Prywaciarze 1945-1989

Od 1945 roku wszelkie formy prywatnej przedsiębiorczości: handel, produkcja, usługi, rolnictwo, rzemiosło utrzymywały się na marginesie oficjalnych struktur. "Prywaciarze", a też "spekulanci, "badylarze", "cinkciarze" - takimi epitetami określano ludzi szukających niezależności gospodarczej, których działania - spontaniczne, wynikające z potrzeb, łagodziły najbardziej dolegliwe na co dzień wady i nonsensy systemu. W książce tej oddano im głos, by opowiedzieli swą historię. Dużym atutem książki są liczne piękne fotografie z czasów PRL-u.


Odkryj w sobie menedżera

Allan Cox Lider musi poznać samego siebie i rozwinąć swój własny potencjał, a dopiero potem rozwijać swoją organizację.


Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie i odnosić na tym polu sukcesy.
Książka jest napisana prostym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie trudniejszych zagadnień. Jest w niej wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów.


Biznes w internecie

nowość

Tomasz Bonek, Marta Smaga. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych. Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.


Sklepy internetowe

nowość

Marzena Feldy. Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie. Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka m.in.: podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów obu płci, zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych oraz tłumaczy, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego, przywołuje przykłady rozwiązań stosowanych przez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.


Programy lojalnościowe. Budowa i funkcjonowanie

Piotr Kwiatek Kluczowym elementem koncepcji zarządzania marketingowego opartego na relacjach, czyli wzajemnych powiązaniach i interakcjach między podmiotami rynkowymi, jest zagadnienie trwałości związku z klientem, określanej mianem lojalności nabywcy.


Bezpieczne strategie inwestycyjne. Jak osiągnąć wolność finansową

Van K. Tharp, D. R. Barton Jr, Steve Sjuggerud Jak osiągnąć wolność finansową? Innowacyjne, a jednocześnie dostępne dla każdego strategie inwestycyjne, które można wykorzystać do zgromadzenia i ochrony aktywów.