Księgarnia

Koszyk jest pusty.

Wybierz asortyment

Własny Biznes FRANCHISING Nr 10/2016 (140)

 
Okładka, WBF, 140, październik, 2016, Radosław Charubin, Lody Binano

Przedstawiamy 373 pomysły na biznes we franczyzie. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić klubokawiarnię, sklep obuwniczy, szkołę nauki jazdy oraz sklep internetowy. Sprawdzamy, kiedy zaczyna zarabiać biuro rachunkowe i szkoła jogi. Objaśniamy formalności związane z założeniem firmy. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 9/2016 (139)

 
Okładka WBF 139 wrzesień 2016, Robert Korzeniowski

Chcesz mieć elastyczny czas pracy i duże zarobki? Załóż firmę i zostań swoim szefem. Prezentujemy pomysły na biznes dla kobiet. Ponadto otwieramy pizzerię, portal internetowy, biznes taksówkarski, biuro ubezpieczeń i firmę ogrodniczą. Publikujemy 10 pomysłów na sklep spożywczy znanej marki. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 4/2016 (134)

 
Okładka WBF 134 kwiecień 2016, Joanna Misiakowska, Lodostrefa, Adam Skrzypek, Esotiq

Przedstawiamy 10 pomysłów na sprawdzony biznes w branży modowej. Opisujemy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić: pub, wypożyczalnię rowerów, sklep Komfortu, salon auto detailingu oraz lodziarnię Lodostrefy. Podpowiadamy, jak wybrać dobrą nazwę i logo dla firmy. Rudi Schuberth opowiada o swoich interesach na Kaszubach.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 3/2016 (133)

 
Okładka WBF 133 marzec 2016, Tomasz Malec, Michał Mikołajczak

Z miliona pomysłów na firmę trzeba wybrać jeden. Podpowiemy Ci, który daje zarobić. Otwieramy krok po kroku mały browar, warzywniak oraz prywatną linię lotniczą. Sprawdzamy, kiedy zaczyna zarabiać przedszkole i szkoła językowa. Michał Mikołajczak zdradza, na czym zarabia w internecie. W numerze gratis bilet na targi franczyzowe Pomysł na firmę!

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 2/2016 (132)

 
Okładka WBF 132 luty 2016, Leszek Czarnecki, Mark Zuckerberg

Chcesz przejść na swoje? Przeczytaj, jak z sukcesem prowadzić firmę. Prezentujemy sprawdzone pomysły na sklep z kosmetykami oraz salon z biżuterią. Otwieramy też biuro podróży, sklep ze zdrową żywnością, biuro matrymonialne, oraz e-sklep z winami i słodyczami. Otylia Jędrzejczak zdradza, jak motywować się do pracy.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 12/2015 (130)

 
Okładka WBF 130 grudzień 2015, Ewa Wachowicz

Czy zostając franczyzobiorcą naprawdę otwieramy własny biznes? Przeczytaj i dowiedz się. Sprawdzamy, w co opłaca się zainwestować: agencję reklamową, produkcję mebli z palet czy serwis z ogłoszeniami. Prezentujemy 9 pomysłów na firmę usługową. Ewa Wachowicz opowiada o swoich biznesowych sukcesach i porażkach.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 11/2015 (129)

 
Okładka WBF 129 listopad 2015, Maja Włoszczowska, Zygmunt Solorz-Żak

Sprawdź, jak poprawić rentowność własnej firmy. Dowiedz się, co bardziej opłaca się otworzyć: agencję headhunterską, stoisko z telefonami, piekarnię czy produkcję nalewek. Planujesz biznes we franczyzie? Przeczytaj, ile i za co będziesz płacił franczyzodawcy. Maja Włoszczowska opowiada nam o swojej rodzinnej firmie.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 10/2015 (128)

 
Okładka WBF 128 październik 2015, Krystian Wieczorek, Piotr Buchalski, Marcin Tauber

Pomagamy założyć biznes od zera. Radzimy, jak dobrze wybrać franczyzę dla siebie. Sprawdzamy, ile można zarobić w klubie fitness z siłownią, w drogerii z apteką, gabinecie fizjoterapii, w biurze nieruchomości oraz punkcie nadawania paczek. Krystian Wieczorek opowiada nam o debiucie w biznesie. Bilet na Targi Franczyza 2015 gratis!

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 9/2015 (127)

 
Okładka WBF 127 wrzesień 2015, Jarosław Kuźniar, Piotr Sacha

Odbierz pierwszą lekcję biznesu i zrealizuj marzenie o własnej firmie. Sprawdź też, co należy zrobić, żeby uniknąć kłopotów w biznesie. Przedstawiamy 10 instrukcji na sklep spożywczy znanej marki. Otwieramy bar dla studentów, szkołę latania, kawiarnię i rozlewnię wód mineralnych. Jarosław Kuźniar zdradza nam biznesowe plany. Bilet na targi Franczyza 2015 gratis.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 8/2015 (126)

 
Okładka WBF 126 sierpień 2015, Tomasz Lis, Żabka, franczyzobiorczynie

Przekonaj się, ile można zarobić na modzie na bieganie. Sprawdź, co bardziej opłaca się otworzyć: dyskotekę, sklep papierniczy, gabinet fotodepilacji, dom strachów czy portal sprzedający bilety do teatru. Prezentujemy 9 sprawdzonych pomysłów na firmę usługową. Rafał Sonik zdradza, jak odnieść sukces w sporcie i biznesie.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł
  • strona:
  • 1
  • 2

Raport o franczyzie w Polsce 2017

NOWOŚĆ
Raport o franczyzie w Polsce 2017

Raport o franczyzie w Polsce 2017 jest doskonałym źródłem informacji dla obecnych i potencjalnych organizatorów systemów franczyzowych, agencyjnych i partnerskich. Jeśli tworzysz swoją firmę franczyzową, wiedza z Raportu pomoże Ci lepiej poznać rynek i uniknąć błędów, które popełnili dawcy licencji w ostatnich latach.

Cena netto
400,00 zł
VAT
92,00 zł
Cena brutto
492,00 zł

Franczyza Nowoczesny Model Rozwoju Biznesu

 
Okładka: Franczyza Nowoczesny Model Rozwoju Biznesu

Marta Joanna Ziółkowska Książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy.

Cena netto
66,57 zł
VAT
3,33 zł
Cena brutto
69,90 zł

To twoja firma. 12 kroków do sukcesu

NOWOŚĆ
To Twoja Firma. 12 kroków do sukcesu

Masz pomysł na własną firmę, ale brakuje Ci wiedzy na temat formalności? A może przekroczyłeś już Rubikon i dołączyłeś do grona prywatnych przedsiębiorców? Zastanawiasz się, jak budować skuteczną sprzedaż, jakie narzędzia marketingowe będą Ci potrzebne? Rozważasz, czy warto zostać franczyzodawcą? Próbujesz wszystkie zadania wykonywać osobiście i czujesz, że powoli grzęźniesz w niezałatwionych sprawach i niezrozumiałych przepisach?

To książka napisana specjalnie po to, by pomóc Ci założyć i skutecznie rozwinąć Twoją firmę!

Cena netto
37,14 zł
VAT
1,86 zł
Cena brutto
39,00 zł

Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start

NOWOŚĆ
Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start

Adam Grzesik. Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia?

Nie łudźmy się. Biznesu nie zakłada się sobie, a muzom. Firmy istnieją po to, by przynosić dochód. A zarabiania, tak jak każdej innej umiejętności, najlepiej uczyć się od ekspertów. Otwórz zatem tę książkę i zacznij czytać o tym, jak do swoich biznesów podchodzą ludzie, którzy odnieśli sukces. Odkryj źródło ich powodzenia. Naucz się zarządzać własnym umysłem i wpływać na innych. Poznaj schematy i sposoby działania, które pozwolą Ci bezpiecznie i szybko zbudować dochodowy biznes. Opanuj najbardziej zaawansowane techniki marketingu.

Cena netto
27,62 zł
VAT
1,38 zł
Cena brutto
29,00 zł

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce

NOWOŚĆ
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce

Marcin Pietraszek. Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce to dzieło praktyka, który z niejednego pieca chleb jadał, a własną firmę zakładał dwukrotnie. To kopalnia wiedzy na temat zasad i procedur obowiązujących każdego przedsiębiorcę, a także zestaw zdroworozsądkowych porad, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Autor podpowie Ci, jak założyć biznes, gdzie szukać pomysłu na produkty czy usługi, a nawet skąd wziąć na to pieniądze! Wyjaśni też, dlaczego tak ważne jest myślenie perspektywiczne i dopracowany biznesplan. Poprowadzi Cię krok po kroku od pomysłu o rozpoczęciu działalności gospodarczej po sprytne zarządzanie zarejestrowaną firmą. Krótko mówiąc, po lekturze tej książki będziesz wiedział, jak odnaleźć się w gronie rekinów biznesu!

Cena netto
34,29 zł
VAT
1,71 zł
Cena brutto
36,00 zł

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

NOWOŚĆ
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

Uwaga: SUPERCENA

Steve Blank, Bob Dorf. Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie - jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy… ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu.

Cena netto
84,76 zł
VAT
4,24 zł
Cena brutto
89,00 zł

Biznes w internecie

NOWOŚĆ
Okładka książki Biznes w internecie.

Tomasz Bonek, Marta Smaga. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych. Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.

Cena netto
43,70 zł
VAT
2,30 zł
Cena brutto
46,00 zł

Sklepy internetowe

NOWOŚĆ
Okładka książki Sklepy internetowe.

Marzena Feldy. Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie. Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka m.in.: podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów obu płci, zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych oraz tłumaczy, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego, przywołuje przykłady rozwiązań stosowanych przez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.

Cena netto
45,60 zł
VAT
2,40 zł
Cena brutto
48,00 zł

Programy lojalnościowe. Budowa i funkcjonowanie

 
Okładka: Programy lojalnościowe. Budowa i funkcjonowanie

Piotr Kwiatek Kluczowym elementem koncepcji zarządzania marketingowego opartego na relacjach, czyli wzajemnych powiązaniach i interakcjach między podmiotami rynkowymi, jest zagadnienie trwałości związku z klientem, określanej mianem lojalności nabywcy.

Cena netto
59,00 zł
VAT
3,00 zł
Cena brutto
62,00 zł

Bezpieczne strategie inwestycyjne. Jak osiągnąć wolność finansową

 
Okładka: Bezpieczne strategie inwestycyjne. Jak osiągnąć wolność finansową

Van K. Tharp, D. R. Barton Jr, Steve Sjuggerud Jak osiągnąć wolność finansową? Innowacyjne, a jednocześnie dostępne dla każdego strategie inwestycyjne, które można wykorzystać do zgromadzenia i ochrony aktywów.

Cena netto
71,33 zł
VAT
3,57 zł
Cena brutto
74,90 zł
  • strona:
  • 1
  • 2