LARÔME parfumes

Logo L`ARÔME parfumes
Informacje o master licencji
Opis licencji master

Perfumy L`ARÔME są mieszanką luksusu i wyrafinowania, dostępne w przystępnych cenach dla naszych klientów. Kolekcja perfum L`ARÔME została stworzona i jest produkowana w Grasse w Prowansji, we Francji, w fabryce, która ceni 52-letnią tradycję. Grasse w Prowansji jest światową stolicą przemysłu perfumeryjnego od XVI wieku.

Jesteśmy jedynymi na świecie, którzy stworzyli kolekcję rozlewanych perfum L'AROME "Made in France", które są wykonane zgodnie z najwyższymi standardami przemysłu perfumeryjnygo. Podczas wytwarzania perfum L`ARÔME używamy surowców z najlepszych olejków zapachowych na całym świecie, jak również najlepszego alkoholu we Francji. Dzięki czystości, alkohol podnosi najbardziej delikatne nuty woni olejku zapachowego ku zadowoleniu naszych klientów. Obecnie kolekcja perfum L`ARÔME to aż 110 wód perfumowanych dla kobiet i 60 wód perfumowana dla mężczyzn. Liczbę perfum stale rośnie zgodnie z nowymi trendami na rynku i wymaganiami klientów.

Nalewane perfumy L`ARÔME  pozwalają naszym klientom wybrać nie tylko rodzaj perfum jaki chcą, ale także ilość jaką potrzebują. Poza oryginalną konstrukcją amfory L`ARÔME, każde perfumy w L`ARÔME mają swój własny specyficzny kolor, umożliwiający na koniec zakupu magiczną opowieść o setkach różnych kolorach.

L`ARÔME stworzyła nową, innowacyjną koncepcję franczyzy - okazję sprzedaży perfum "Made in France" w przystępnych cenach. Nasza koncepcja franczyzy jest elastyczna, z niskim ryzykiem biznesowym przy niskiej inwestycji (minimum 1.425 EUR, czyli 6.000 zł), bez opłat wstępnych ani opłat bieżących.

Niektóre z zalet naszej koncepcji to:

  • atrakcyjne wizualnie punkty sprzedaży z setkami nut perfum L`ARÔME przyciągające potencjalnych klientów;
  • perfumy L`ARÔME (EDP) są najwyższej jakości perfumami "Made in France";
  • atrakcyjna cena detaliczna w stosunku do innych perfum "Made in France" na rynku;
  • ze względu na dobre ceny, wysoką jakość i atrakcyjny wygląd, sprzedaż perfum L`ARÔME jest wysoka;
  • marża operacyjna jest wysoka (do 300%) w poruwnaniu do średniej w przemyśle perfumeryjnym i kosmetycznym;
  • nasi partnerzy mogą sprzedać komplementarną gamę produktów wraz z zapachami L`ARÔME (np. kosmetyki, make-up, lakier do paznokci, biżuterię, akcesoria do włosów ...), o ile produkty te nie są bezpośrednio konkurencyjne z naszymi produktami.

Nasi partnerzy mogą wybrać, aby otworzyć sklep L`ARÔME (single-unit) lub franczyzy franczyzę Corner (zakupy w sklepie). Zgodnie z tym, jesteśmy oferuje kilka modeli współpracy:

  1. Master franczyza z gwarancją terytorium wyłączności. Master franczyzobiorca jest zobowiązany do otwarcia co najmniej jednego pilotażowego punktu sprzedaży L`ARÔME, a potem do pozyskiwania kolejnych partnerów do współpracy.
  2. Pojedynczy sklep lub shop-in-shop - franczyzya indywidualna "pod klucz", przy minimalnej inwestycji 1.425 EUR (6.000 zł).
  3. Oferujemy również możliwość rozpoczęcia z pojedynczą jednostką franczyzową, z możliwością, aby stać się master-franczyzobiorcą po 3 miesiącach.

Kandydaci zainteresowani master franczyzą, którzy podpiszą umowę do grudnia 2016 otrzymają za darmo całe pierwsze zaopatrzenie, tj. produkty L'arome.

Jednostki własne

1 w Chorwacji

Jednostki franczyzowe i masterbiorcy na świecie

30 w Chorwacji

Zdjęcie punktu systemu
Wnętrze sklepu L`ARÔME parfumes
Informacje dla masterfranczyzobiorcy
Wsparcie dla masterfranczyzobiorcy
  • Bezpłatne szkolenie przez franczyzodawcę;
  • Lokalizacja sklepu lub punktu sprzedaży jest chroniona i określona w umowie franczyzowej (wyłączność terytorialna);
  • Franczyzobiorca kupuje pewną ilość płatnych próbek, wraz ze wsparciem odnośnie działań promocyjnych;
  • Wsparcie marketingowe w punkcie sprzedaży;
  • Bezpłatna pomoc dotycząca merchandisingu i aranżacji wizualnej sklepu.
Przewidywana suma inwestycji
  • Brak opłaty wstępnej lub opłat bieżących;
  • Koszt pierwszego zaopatrzenia sklepu we wszystkie perfumy L`ARÔME w przypadku pojedynczego sklepu lub shop-in-shop - minimum 1.425 EUR (6.000 zł);
  • Koszt pierwszego zatowarowania dla master-franczyzobiorcy w zależy o wielkości obszaru wyłaczności - minimum 10.000 EUR (42.000 zł);
  • Inwestycja w sprzęt (wskaźnik sprzedaży i liczników), meble zależy od wielkości sklepu.
Podstawowe wymagania sieci
  • Sklep (wynajmowany lub własny) zlokalizaowany w ruchliwym miejscu - powierzchnia od 15 m2 do 40 m2;
  • Potencjał master-franczyzobiorca musi opracować plan rozwoju bizensu i pozyskania partnerów lub otwarcia we własnych zakresie kolejnych punktów sprzedaży na swoim terytorium.
Informacje o masterfranczyzodawcy
Larome Point j.d.o.o.
Sestinski Vrh 2 D, 10 000 Zagreb, Chorwacja
+385 1 4637 324
+385 1 4637 288
zb@olfacto.hr
www.larome-parfumes.com
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Zrinka Bagić (język angielski)

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.