Gwiazdy, które uwodzą

Dorota Szelągowska została doradcą dla klientów sklepów Komfort. Dzieli się wiedzą na temat wyboru odpowiedniej podłogi i dopasowania jej do wnętrza. W zakładce „Inspiracje” na stronie Komfortu projektantka udziela porad, podpowiada różne rozwiązania i obala podłogowe mity.
Wtorek
08.11.2016
Świat reklamy niemal od zawsze korzystał z popularnych osób. Znana i lubiana twarz zwiększa prawdopodobieństwo zauważenia reklamy i zapamiętania jej, gdy przestanie być emitowana.
 

Istnieje cały mechanizm dopasowania celebryty do reklamowanego produktu. Ważne, by gwiazda nie przyćmiła marki, a wyróżniła ją spośród innych. Liczy się pomysł na powiązanie osoby z reklamowanym produktem, oryginalna kreacja i stosunek odbiorców reklamy do gwiazdy. Reklama to emocje. Ważne, żeby były pozytywne. Dlatego najlepiej, żeby celebryta był „na topie” i cieszył się sympatią. Nie musi być autorytetem w dziedzinie, do której zaliczany jest reklamowany produkt lub usługa. Przykładem jest aktor Marek Kondrat, który od lat namawia do korzystania z usług banku ING. Podobnie jest w przypadku operatora telefonii komórkowej Play, który współpracuje z całą plejadą polskich gwiazd, a ostatnio również sięgnął po celebrytów z zagranicy, jak Madonna, Rihanna, Daft Punk itd.

Wybór gwiazdy do reklamy zawsze poprzedzony jest badaniami marketingowymi. Uwzględnia się w nich m.in. postrzeganie gwiazdy przez opinię publiczną czy wiarygodność w przekazaniu głównej idei reklamy. Bardzo istotne jest również powiązanie cech i skojarzeń, jakie budzi dana osoba, z cechami marki czy konkretnym przekazem reklamowym. Szymon Majewski został wybrany do reklamy produktów PKO Banku Polskiego po przeprowadzeniu wielu badań i analiz. Według badań SMG/KRC był wówczas jedną z trzech najbardziej rozpoznawalnych twarzy w Polsce. Showman cieszył się dużą sympatią i zaufaniem, wówczas też nigdy nie brał udziału w żadnej reklamie, co było dodatkowym atutem przy podejmowaniu decyzji o jego wyborze. Pełen entuzjazmu, pozytywnej energii i poczucia humoru artysta miał do banku kojarzonego z emerytami przyciągnąć młode pokolenie. Kampania się udała. W ciągu czterech miesięcy pozyskał 191 tys. klientów i otworzył ponad 35 tys. nowych rachunków. Więcej niż konkurencja.

Komfort, sieć sklepów z podłogami, postawiła natomiast na współpracę z Dorotą Szelągowską, popularną projektantką wnętrz. Firma wybrała na ambasadora swojej marki osobę kojarzoną ze swoją branżą. Dorota Szelągowska zyskała popularność dzięki programowi pt. „Dorota Was urządzi” w TVN Style, gdzie dokonywała metamorfoz domów i mieszkań.

Szukaliśmy osoby, która będzie nie tylko bohaterem naszej kampanii, ale również wiarygodnym doradcą dla naszych klientów. Dorota Szelągowska ma wiedzę merytoryczną, wyczucie oraz mnóstwo ciekawych pomysłów, które nas inspirują. Niezwykle ważne jest dla nas również to, że nasza ambasadorka aktywnie korzysta z naszych produktów, przez co kampania jest prawdziwa i autentyczna – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.

Dla sieci liczyła się więc nie tylko popularność partnera kampanii, ale również jego wiedza ekspercka w dziedzinie urządzania domów. Dorota Szelągowska została doradcą dla klientów sklepów Komfort. Dzieli się wiedzą na temat wyboru odpowiedniej podłogi i dopasowania jej do wnętrza. W zakładce „Inspiracje” na stronie Komfortu projektantka udziela porad, podpowiada różne rozwiązania i obala podłogowe mity. Firma zamieściła tam również pomysły na aranżancję wnętrz w najpopularniejszych stylach – nowoczesnym, industrialnym, vintage, klasycznym i skandynawskim. Komfort został także jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”, emitowanego na antenie telewizji TVN. Nowa kampania i współpraca z projektantką ma pomóc firmie nawiązać jeszcze lepszy kontakt z klientem, poprawić widoczność marki Komfort, skojarzyć ją z dobrym stylem, co ma duży wpływ na sprzedaż. W kampanii pt. „Metry2 szczęścia”, Komfort postawił na emocje, akcentując jednocześnie chęć towarzyszenia klientom na różnych etapach ich życia – niezależnie od tego czy jest to nowy własny pokój, pierwsze mieszkanie czy budowa domu. Dlatego w każdym ze spotów telewizyjnych występują inni bohaterowie. Łącznikiem i narratorem opowiadanych historii jest Dorota Szelągowska.

Wszelkie akcje związane z marketingiem i wizerunkiem sieci przekładają się również na obroty sklepów licencyjnych. Zmiany, które wprowadzamy służą również franczyzobiorcom. Mam przede wszystkim na myśli nowy koncept partnerski, który zdejmuje z barków naszych licencjobiorców dużą część ryzyka związanego z biznesem – mówi Michał Stemplewski, menedżer klientów kluczowych Sklepy Komfort.


doradca we franczyzie
/2/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Grosz Polski - nowa sieć handlowa

Many thanks for sharing this very diverse opinion post where each expert has no doubt shared his best knowledge on the topic. Have more success in your journey. hide online

4 wypowiedzi
ostatnia 14.08.2018
zaszyty polityk

Tak sobie pomyślałem bo co rusz słychać jak to sie politycy świetnie bawią na imprezach a potem zalani reprezentują swój lud w sejmie czy urzędach. A gdyby tak ich...

1 wypowiedzi
ostatnia 14.08.2018
No comment

Really a great addition. I have read this marvelous post. Thanks for sharing information about it. I really like that. Thanks so lot for your convene. gta 5 cheats

5 wypowiedzi
ostatnia 14.08.2018
Biznes po stronie dobra

Renu Das Kolkata Escorts Services has gorgeous females provides Independent Escorts Service in Kolkata call girls at 100% satisfaction with VIP models. Provided Kolkata escorts...

27 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
Biznes po stronie dobra

[url=http://www.renudas.in]Kolkata Escort[/url] http://renudas.in/ Kolkata Escorts

27 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
Biznes po stronie dobra

Renu Das Kolkata Escorts Services has gorgeous females provides Independent Escorts Service in Kolkata call girls at 100% satisfaction with VIP models. Provided Kolkata escorts...

27 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
How To Setup A Home Network Router

This step-by-step guide explains how to set up a broadband router for home computer networks. The exact names of configuration settings on these routers vary depending on the...

1 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

The survey process is conducted to know the satisfaction of customers. To participate in this www.mybkexperience.com survey, you need to purchase any food item from Burger King...

118 wypowiedzi
ostatnia 11.08.2018