01.08.2007

Mariusz Max Kolonko: Mój american dream

Mariusz Max Kolonko, dziennikarz i właściciel firmy producenckiej Media 2000 Communications opowiada, jak się prowadzi biznes w Stanach Zjednoczonych.

Korespondent telewizyjny, autor reportaży zaczynał karierę w Ameryce na... budowie?
Przyjechałem do Stanów, mając pożyczonych 200 dolarów i pomysł, żeby robić filmy dla Hollywood. Kamera telewizyjna kosztowała 70 tysięcy dolarów. Musiałem te pieniądze jakoś zarobić. Zająłem się więc renowacją wieżowców na Manhattanie. Tłukłem na tym sporą kasę. To zajęcie mnie jednak nudziło. Ciągle interesowały mnie te cholerne kamery, więc któregoś dnia odwiedziłem koleżankę w telewizji CNN, Susan Lisovicz, i wyszedłem stamtąd jako producent telewizyjny. Teraz jestem właścicielem firmy produkcyjnej. Najpierw dostarczałem materiały filmowe sieciom telewizyjnym. Obecnie robię show „Odkrywanie Ameryki”, który ogląda parę milionów ludzi.

Mariusz Max Kolonko, dziennikarz i właściciel firmy producenckiej

Fragment wywiadu opublikowanego w miesięczniku Własny Biznes Franchising nr 8/2007

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

PRENUMERATA miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING

 
Prenumerata Własny Biznes

Zamawiając roczną prenumeratę otrzymujesz niższą cenę niż w kiosku. Prenumerata kosztuje tylko 39 zł i obejmuje 12 wydań miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING. Magazyn jest wysyłany co miesiąc pierwszego dnia sprzedaży prosto do Twojego domu, a przesyłka nic Cię nie kosztuje.

Więcej informacji

Cena netto
36,11 zł
VAT
2,89 zł
Cena brutto
39,00 zł