Dobra strona (www) biznesu

W Maxipizza drogą internetową składanych jest 25 proc. zamówień.
Środa
05.08.2009
Internet jest największym i najszybciej rozwijającym się rynkiem na świecie. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorstwa chcą na nim zaistnieć. Najprostszy sposób, to strona internetowa, którą może mieć każda, nawet najmniejsza firma.
 

Witryna korporacyjna, to przede wszystkim elektroniczna wizytówka, na której umieszczone są podstawowe dane dotyczące organizacji. Daje większe możliwości dotarcia z ofertą do potencjalnych klientów, bo nie dotyczą jej ograniczenia przestrzenne ani czasowe. Jednak coraz częściej firmy odkrywają także inne zastosowania strony www, przede wszystkim marketingowe i handlowe.

Właściciele firm zdają sobie sprawę z tego, jak wiele mogą zyskać dzięki korporacyjnej stronie internetowej. Dobrze przygotowana i administrowana, może przyciągać klientów oraz generować spore zyski. Internet oferuje nową jakość działań marketingowych, której nie są w stanie zapewnić tradycyjne media. Pozwala na interakcję pomiędzy firmą a jej klientem. Daje możliwość informowania klientów na bieżąco o tym, co dzieje się w firmie. Odwiedzający stronę nie jest jedynie biernym odbiorcą umieszczonych na niej treści, ale może je w sposób aktywny komentować, a nierzadko również tworzyć.

Rynek z przyszłością

Do internetowego handlu wszyscy zdążyli się już przyzwyczaić. Teraz przychodzi czas na usługi. W wirtualnym świecie działają już banki, delikatesy, za pośrednictwem Internetu można też zamówić pizzę.
- W Maxipizza zamówienia przez Internet można składać od trzech lat. Teraz wprowadziliśmy pewne zmiany i udogodnienia dla naszych klientów– mówi Łukasz Misztal wiceprezes zarządu Maxipizza. - Nowa formuła pozwala zamówić pizzę kilkoma kliknięciami myszy. Proces odbywa się w czterech etapach. W każdej chwili do zamówienia można dobrać dodatki, przystawki i napoje.

Firmowa strona internetowa ułatwia tworzenie trwałych relacji z klientami. Sprzyjają temu różnego rodzaju programy lojalnościowe i promocje skierowane do zalogowanych użytkowników.
- Mamy katalog liczący około 20 tys. stałych klientów zamawiających pizzę na naszej stronie- mówi Łukasz Misztal. - Specjalnie z myślą o nich przygotowujemy rabaty i promocje. Szukamy także nowych klientów, umieszczając adres naszej strony www na ulotkach i reklamując się w lokalnych mediach - dodaje.

(mak)


POPULARNE NA FORUM

Czy na odzieży można jeszcze zarobic?

Odwiedzając salon firmowy Vizarro Toruń,mogę potwierdzić że sprzedając kolekcje garniturów dobrej jakości i dając klientom miłą i fachową obsługę można liczyć...

69 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Jaka reklama się opłaca?

My korzystamy z Embi-Marketing http://www.embi-marketing.pl/ i bardzo dobrze nam się z nimi współpracuje. To krakowska firma, działają na różnych polach, dobrze znają...

208 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

This was a shocking post. It has some look at here fundamental data on this subject. my gmail login

130 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

This was a shocking post. It has some look at here fundamental data on this subject. my gmail login

130 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Wizy do stanów

Cześć chciałem sobie ogarnąć wizy, wie jak ktoś jak to wygląda od strony praktycznej, znalazłem http://www.wizacenter.pl ponoć pomagają załatwić takie wizy i to w...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?

Jak się zdecydujecie i chcecie porządnie wyposażyć szwalnię to dobrej jakości maszyny do szycia, stoły prasowalicze, żekazka kupicie w https://dlaszwalni.pl/ ...

69 wypowiedzi
ostatnia 23.09.2018
Biznes po stronie dobra

I think this is an informative post and it is very useful and knowledgeable. therefore. I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article.

36 wypowiedzi
ostatnia 23.09.2018
Siłownia

Osobiście postawiłem jednak na mały basen zamiast siłowni. Polecam zerknąć, znalazłem na ten temat ciekawy artykuł...

13 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2018